![]() |
"voor de zomer een strakker lijf" LS Afvallen Club!!!
Boehoehoe, ik moest naar het ziekenhuis, en daar kwam ik tot de conclusie dat ik maarliefst 81 kilo weeg, en zelf dacht [lees: hoopte] ik dat het 'maar' 75 kilo zou zijn.
En met de vakantie op komst, moet ik echt iets doen aan mijn zachtheid, afscheid nemen van mijn nachtelijke vreet-buien, niet meer iedere vrijdag middag met vrienden kilo's patat eten en toch echt de chocolade los laten. Ja, en omdat ik toch moet leren voor mijn examens, heb ik meer tijd, die moet ik niet gebruiken om te vreten, maar om iets meer te sporten. Olé, een Ridder hoort niet meer te wegen dan zijn nobele Ros zeg ik maar. Wie doet er mee, wie heeft het niet nodig, wie is al begonnen, en wat vinden jullie van afvallen? |
omfg 81 kilo :|
hoe lang ben je dan? |
herbalife to the core
|
Ik lijn al vanaf zolang ik me kan herinneren, nooit echt succesvol. Vorig jaar flink veel aangekomen door living the good life in Italië drie maanden en toen ik terugkwam was ik echt dik, en nu ben ik 10 kilo afgevallen en weeg denk ik iets minder dan voordat ik naar Italië ging. Ik wil nog 5 kilo afvallen in de komende 2 maanden en op lange termijn daarna nog 5 kilo. Ik hou niet van lijnen maar ik ben zo iemand die aankomt van lucht, dus ik heb geen keuze. Wat ik vind van afvallen? Ik vind het niet leuk, maar bij sommige mensen wel nodig. Ik vind persoonlijk iets te dunne mensen mooier dan iets te dikke mensen.
|
Citaat:
|
Ik ben al een tijdje goed bezig.
Eet geen snoep/chips en andere ongezonde snacks meer. Zoveel mogelijk suikervrij, vetarm spul en ntl groente/fruit. En ik doe nog steeds aan squash en het is nog leuk ook (y) Ik vind mezelf niet dik en zou ook nooit op dieet gaan, maar ik at ongezond (veel te veel snoep) en ook vaak 's nachts (chips enzo). Heb wel een beetje een buikje en dat mag er wel af :) gaat wel lukken als ik zo door ga. Mijn gewicht is wel ok, al zou ik 60kg nog beter vinden (weeg nu 63/64kg) :) |
ik weeg nog maar 59kg en ben 1.68m ik vind het dus wel best zo. ben behoorlijk veel afgevallen.
|
Ik ga met je mee doen!
Ik streef naar de 60/62 kilo. En ik ben nou 66 kilo. Er moet toch echt iets af voor de zomer begint, en ik me in mijn bikini moet vertonen. Dat wordt dus inderdaad minder chocola eten, meer groente en fruit, meer water en natuurlijk meer sporten. :) |
ik weeg 59 en ben 1.73! vind t wel best zo!! moet alleen wel meer sporten voor de conditie en om strakkere benen te krijgen! :D ik lijn niet. maar wlet wel op wat ik eet! voor t uit ging met me ex woog ik ongeveer 62 in een week tijd woog ik nog maar 57 en nu weer 59 het komt er niet meer aan dus dat is wel ok (y) :D
|
ik doe mee!
Er moet zo'n 4 a 5 kilo af, ben 1.70 en weeg 58 kilo, maar voel me lekkerder bij iets minder :) |
Afvallen hoeft niet echt, een kilo'tje of 2 hooguit. Maar als het goed is word ik zwaarder, omdat ik meer wil gaan trainen.
|
ik moet juist wat dikker worden
|
afvallen daar begin ik niet aan met mijn drie kilo ondergewicht, maar het verbranden van mijn vet is hard nodig. I'm in!
en onthoud: elke dag anderhalf tot twee liter water drinkjes doentjes: vult en is gezond! oh, en ga bowlen, dat verbrand meer vet dan volleyballen oid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
sodeju, iemand gisteren die sharon dijksma/stra bij raymann gezien? die is hooguit 1.10 en waarschijnlijk 150 kilo...
val ik toch honderd procent mee... |
ik vind lijnen zo iets onbegrijpelijks.
Als je je lekker voelt bij 100 kilo weeg je 100 kilo. voel je je lekker bij 4o kilo weeg je 40 kilo. |
Citaat:
|
niet sporten riddie, ik vind een beetje mollig best wel geil:o;)
|
Ehm eigenlijk is er ook een lijn topic op Lichaam en Gezondheid. Maar een beetje Lifestyle is het wel. Zolang er ontopic gepost wordt, blijft ie open. :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik wil wel wat kilootjes van iemand overnemen. En voor degenen die willen afvallen heb ik laatst een hele wazige tip gehoord. Doe je 's nachts in bed iets warmer aan, zodat je meer gaat zweten. Dat zou helpen, hoewel ik zelf denk van niet, want je zweet vocht en geen vet :confused:
|
Ik doe niet aan lijnen. en ook niet op het letten van mijn voeding.
Nee. ik eet wel veel fruit en groente,maar ook veeel ijs en koekjes op school. sinds de danone automaat er staat. (y) Met mijn lichaam ben ik wel tevreden.maar mijn buik kan wel nog iets beter. ach. ik ben al blij dat ik zoveel kan eten dat ik wil. :o |
als 81 veel is zal ik mijn mond maar houden.:D
Maar euhm nee ik heb het niet echt nodig mijn vet percentage is flink in orde dagelijks in de sportschool alleen train ik voor het dageliojk shirtloos op straat festijn nog ff voordetijd mijn mini buikej weg :) |
Citaat:
xxx |
Dat maakt allebei maar zeer weinig uit. Wil je echt goed vet verbranden dan zul je echt moeten bewegen, op een normaal tempo, dus jezelf niet helemaal kapottrappen op een hometrainer. Dan verbrand je namelijk geen vet meer, maar koolhydraten. En dat is niet gezond.
|
verbranding kilojoules per uur:
slapen-270 liggen ( wakker)- 396 zitten-432 staan- 468 pianospelen- 612 volleybal spelen- 900 lopen in huis - 936 fietsen, tien kilometer per uur- 972 wandelen- 1080 bowlen- 1134 vloer dweilen - 1296 voetballen - 1674 tennissen- 1674 dansen - 1800 zwemmen ( rustig)- 1800 spitten - 2034 fietsen, 20 kilometer per uur- 2232 rennen - 2700 trappen lopen - 3528 |
ik doe trouwens ook mee :)
ik ben de laatste tijd zes kilo bijgekomen, terwijl ik er oorspronkelijk eigenlijk al drie kwijt wilde :s en nu wil ik er dus ongeveer tien kwijtspelen. ik ben al goed begonnen blijkbaar, want de laatste keer dat ik op de weegschaal stond voor ik een beetje op m'n eten begon te letten was het nog 70.6, en gisteren nog 68.9 (met kleren aan) 60 is m'n streefgewicht, dus nog negen te gaan :) goeie moed, iedereen! xxx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind mezelf eigenlijk altijd wel te dik, soms probeer ik af te vallen, soms geef ik het op. Achja. Het heeft allemaal weinig zin, want tevreden ben ik toch nooit :|
|
Citaat:
|
ik doet mee :)
ik ben 1.65 en weeg 54 kilo... over 3 weekjes wil ik het weer op 50 hebben. |
Citaat:
Steppen in de sportschool is trouwens mijn favoriete bezigheid, net zoals de cross-trainer, daar kan ik zo een half uur op staan, en dan op de stand dat ik zovel mogelijk calorien verbrand. |
Citaat:
dat laatste......deed jij dat niet ? :p ik hou toch wel van je |
Wandelen/lopen (iterval ook mogelijk) zijn de meest succesvolle verbranders gezien je een continue beweging is en het je lichaam niet uitput maar wel warm houd wat dus veel vet verbrand.
|
Count me in. (y)
Er mag wel minstens 10 kilo af, nee dat gaat niet lukken dus ik ga voor de ehm..nouja ik zie wel hoever ik kom :p Ik ben waarschijnlijk één van de zeldzame gevallen hier die ook gewoon écht te dik is trouwens :rolleyes: |
Citaat:
aldus Lies de diëtiste. |
Tip voor iedereen: Als je de geest krijgt om de gratis maaltijdreep van Slimfast te bestellen, neem NIET die met rode vruchten! Je hebt ongetwijfeld nog nooit zoiets smerigs gehad.
|
Citaat:
Ik however, wel (175 cm/ 73kg). Maar ja lekker interessant. |
Ik ben 1.72 en ik weeg ongeveer 64 kilo.
Nu wel een beetje aan het lijnen ik wil rond de 60 wegen. |
ik ben 1,65 en ik weeg 61 kilo... op zich wel normaal geloof ik maar wil er toch wat af hebben alleen dat lukt niet echt...
|
Citaat:
|
Ik ga van de zomer naar biarritz om te golfsurfen en te bodyboarden. Mijn streven voor die tijd is om mijn longinhoud drastisch te vergroten en om wat vet om te zetten in spier.
Ik weeg nu 83kg en meet 1m89. Tegen die tijd wil ik 85 wegen en niet meer de mogelijkheid hebben om mn buik beet te pakken. :D |
Ik doe ook meej, ik begin morgen meteen.. (was ik toch al van plan, nu moet ik alleen nog een lijnplan maken..)(Ik ben iemand die uithongert-eet-uithongert-eet.. maar je moet juist in een dag gelijkmatig kleine porties eten!!
(Ik ben mn hele leven al aan het lijnen, van mn 10e ongeveer al, mn ouders vinden me veel te dik) Ik weeg 63 kilo en ik ben 1.70 (ongeveer volgensmij iets langer) lang!! |
Afvallen hoef ik niet, wel een strakker buikje voor de zomer.
|
58 kilo en 1.82 meter, ik voel me nog te dik alhoewel iedereen zegt van niet (jaja, ik moet niet zeuren maar het zit allemaal in mijn hersenpan :| )
|
das kei weinig jongen..
je moet ongeveer 110cm van je lengte afdoen en zoveel moet je wegen!!.. dus ik weeg 3 kilo teveel!!,, |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:20. |