![]() |
Ik heb een enorm probleem
De laatste tijd heb ik nogal last van het volgende fenomeen. Steeds als ik gemakkelijk wil ga zitten komt er een spontane irratie in mijn linkertestikel naar voren, die mij als het ware "verbiedt" om gemakkelijk te gaan zitten. Ik kan nu dus nog alleen maar met mijn benen wijd gaan zitten. Ook als ik bezogen wordt heb ik hier last van. Mijn gedachtes gaan dan ook uit naar een amputatie. Is dat een goed idee? Ik heb namelijk een soort van zuigverslaving. Ik moet elke dag minstens 7 à 8 keer gezogen worden anders voel ik me zeer kut en ga ik trippen.
Help me! Sjaky. |
ben je een varken ofzo? "gezogen worden"
wat bedoel je precies ;) |
altijd met je benen wijd is ook niet alles nee...:(
ik heb het zelfde probleem gehad en er was idd maar een oplossing amputatie je kan mij e-mailen en dan kan je met me meegaan naar mijn group want hier kom je natuurlijk niet zomaar over heen veel succes en, hou je taai! |
koop een melkmachine...die ze voor koeien gebruiken..... :rolleyes:
|
Citaat:
doe ns ff normaal man als hij hier toch mee zit!dan ga jij toch niet een beetje dom lopen te doen!:mad: |
Citaat:
|
Een slotheid lijkt me wel op zijn plaats.
|
:confused:
|
Citaat:
:rolleyes: nou ik moet 8 keer per dag gelikt worden dus ik heb een hond aangeschaft, dus ik vond het wel een goeie tip. :rolleyes: |
zzzzlotje ....
|
stelletje eikels iemand met zo'n probleem niet serieus nemen...(n)
|
Citaat:
En ik citeer: Citaat:
Gesloten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26. |