![]() |
TK : Meerdere jeugdboeken
* Paniek - Carry Slee
In goede staat. Op het kaftblad staat een klein stukje geschreven door mijn ouders, je kan er wat overheen plakken. *Confetti conflict - Carry Slee Matige staat. Op een aantal bladzijdes zitten wat vlekken, maar je kan er doorheen lezen. Verder goed. Er staat mijn naam en datum van aankoop in. *Spijt! - Carry Slee Goede staat *Razend - Carry Slee {Gereserveerd} Goede staat *Kappen! - Carry Slee Mijn naam en aankoopdatum staat erin. rug laat ietsjes los door veel lezen. Verder goede staat *Afblijven - Carry Slee {Gereserveerd} Mijn naam een aankoop datum staat erin, verder goede staat *Kilometers cola en een knetterende ruzie - Carry Slee Naam en aankoopdatum staan erin. Op het voorblad aantal vlekken. Verder goede staat. *Straatkatten - Mieke van Hoofd Met mijn naam en handtekening van Mieke. Goede staat *Geen geweld - Mieke van Hoofd Goede staat *Handen thuis! - Chris Vegter Goede staat *Awia's zomer - Gila Almagor Mijn naam en aankoopdatum. Goede staat *Maar zijn ogen lachen niet - Henk Hokke Goede staat. 6.00 exclusief Kappen en confetti conflict 5.00 exclusief |
Ik zal dit topic aan mn zus laten zien, die zal er wel interesse in hebben denk ik. :) (=Basisschoollerares).
|
kun je mij een korte inhoud geven van 'handen thuis ! - chris vegter' ?
bedankt ! |
Dat is boven jouw niveau, meisje.
|
Spijt, razend en kappen lijken me erg leuk maar heb nog een hele boekenkast vol die ik nog uit kan lezen, ik hou niet zo van lezen..
:o |
ik wil ze eigenlijk allemaal wel.. :bloos:
|
Citaat:
(=geen aanval, ik ben ook nieuwsgierig naar dat boek) |
Citaat:
|
wel allemaal goede beoken, mar ik heb ze al gelezen en sommige heb ik al.. (y)
|
waarom.. heb je overal je naam een aankoopdatum ingezet? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Offtopic, sorry, maar ik ben er toch wel benieuwd naar... Ik houd niet zo van dingen geschreven is boeken, dus heb ik geen interesse. ;) :) |
Aankoopdata heb ik mijn hele leven al in boeken geschreven. Mijn moeder zit dr hele leven al in het 'boekenwereldje' en vind het belangrijk als dat er in staat, dus heb ik dat zo aangeleerd.
Lekker belangrijk he? :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |