![]() |
[MMS] resolutie?
Weet iemand wat de meest gebruikte MMS resolutie (telefoon) is? Of uberhaupt een resolutie??
|
|
Citaat:
maar niet precies deze zoekactie...ff kijken. |
weinig resultaat...ik zoek algemene informatie...
en ook of beeld al met geluid gecombineerd kan worden (dus een jpg/gif + mp3/midi)... |
** flame **
|
* edit *
Spoiler
Ik kom alleen op dit gedeelte van het forum om mensen te helpen. En om wat zelf op van dingen op te steken. |
Flamewar verwijderd/ge-edit. Dat is toch niet nodig jongens..
TAFKAB, heb je antwoord op je vraag middels de link die freyk je gaf? |
Citaat:
FLAMEWAR?! :rolleyes: ja heb DEELS mn antwoord, alleen ik wil weten wat algemeen is..maar dat hangt van allerlei zaken af waar ik nu ongeveer al wel achter ben... dus? |
Ik ben er toch vrij zeker van dat dit in Voertuigen & Gadgets thuishoort.
|
Volgens mij heeft er nou niemand echt antwoord gegeven op zn vraag :)
Ligt er maar net aan, stel je hebt een cameratelefoon, dan zou ik de foto's gewoon op zn kleinst maken, wordt meestal ook MMS resolutie genoemd. Meestal is dit tot 128x128 pixels, 128x160 pixels of 95x65 pixels, iets in die geest. Heb je bijvoorbeeld een Samsung e700 dan voldoet 128x128 prima omdat het toch al schermvullend is :) 128x128 is sowieso gangbaar omdat veel Nokia telefoons gebruikmaken van deze schermresolutie. Ik zou trouwens niet blij zijn als ik een Nokia 3510i had en ik een fullscreen-MMSje kreeg van een Sharp GX30 met een schermresolutie van 320x240 pixels. Daarom die MMS resolutie :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |