![]() |
Iemand verliefd op je laten worden.....
Ik wil een jongen verliefd op me laten worden, hebben jullie tips of ideeën? :p
|
Zoiets kan niet geforceerd.
|
Vragen of hij zin heeft om te neuken wil wel eens helpen. :)
|
Citaat:
Je kan hem altijd geld bieden natuurlijk :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Love potions al geprobeerd ;)?
|
Citaat:
|
dronken voeren (y)
|
Hypnose.
|
Citaat:
|
Nu begint het interresant te worden :D
|
Aai hem over zn bol.
|
Citaat:
dan kun je hem beter ergens anders aaien (y) |
Gewoon jezelf blijven... En gaat ie je niet leuk vinden oid, dan zoek je maar een ander slachtoffer. Sjeeeees doe niet zo moeilijk, meid..
|
Je zou ook gewoon eerlijk tegen die jongen kunnen zeggen dat je hem leuk vind.
Dan merk je vanzelf wel hoe hij reageert. Misschien durft hij zelf niet op je af te stappen. Jongens kunnen ook niet durven (denk ik) |
Helaas, de lente is weken geleden begonnen en waarschijnlijk kijkt hij al een paar weken lang naar een ander meisje. Maar je kunt hem natuurlijk altijd dronken voeren en op z'n bek pakken.
|
Laat hem merken dat je hem leuk vind, want misschien denkt hij geen kans bij je te maken en durft hij de eerste stap niet te nemen.
|
wat je niet moet doen: is op zen tenen trappen. gister proberen een meisje contact te maken door voor me neus te gan dansen en express op me tenen te trappen en dat 50 keer, ik moest er nix van hebben tis hoogst irritant
wat je niet moet doen: tegen hem zeggen wat je vindt lijkt mij |
Citaat:
je loopt naar m toe en zegt hey sgat mooise schoenen ehh zin om te neuken (als je er dan goed verzorgd uitziet zegt die meestal wel JA) |
Citaat:
|
Dat is een verkeerde instelling, want als het lukt doordat je niet jezelf bent zal de relatie niet zo lang duren.
|
Citaat:
Als je hem een beetje paait, dus laat merken dat je hem wel interessant vindt dan heb je kans dat hij jou leuk begint te vinden. -als hij dat al niet deed- |
Citaat:
|
Ik denk niet dat zoiets mogelijk is, je komt ook behoorlijk hopeloos over.
Maar goed, je kan 'm opmerkelijk lang aankijken, dusdanig dat hij ook merkt dat je naar 'm kijkt. En vertel 't hem na een tijdje gewoon. |
Lief lachen en snel je ogen knipperen.
|
als dat toch zou kunnen, iemand verliefd op je laten worden...
ehhm, uitzoeken wat hij leuk vind en dat dan ook doen ofzo. Als hij houd van vrouwen in korte rokjes die rode wijn drinken en dansen, moet jij natuurlijk ook een kort rokje aantrekken, rode wijn gaan drinken en dansen, maar als hij meer van de bierdrinkende barhangers in glimbroek is, tsja, dan zul je dat moeten doen. Je moet zijn aandacht trekken, zorgen dat hij op welke manier dan ook geinteresseerd in je raakt. Laat hem over zichzelf vertellen! (mensen praten graag over zichzelf) |
Opgeil tips
Neem hem mee naar je huis, laat je slaapkamer zien Kleed je uit, hij renst niet weg. |
Je kan niet iemand verliefd op je laten worden. Zoiets moet uit zichzelf gebeuren en je moet het zeker niet gaan forceren want dat werkt gewoon niet..
|
Citaat:
|
gewoon hem versieren weet je wel
is opzich niet zo heel moeilijk. wel spannend moet je hem een keer meevragen ergens naar toe of zo. Een soort van eerste afspraakje. Of huiswerk helpen, of zoiets. Vragen of die een keer een film komt kijken. geef hem eens iets cado, zo ineens tussen nues en lippen door, een drankje, of een gecopieerde cd. Of zoeits, en als je dan zijn aandacht hebt, dan............ nou ja, kort samen gevat, gewoon versieren |
Eerst kopiëren, dán copuleren. (y)
|
Iets te lang aankijken, lachen, hem aanraken, jezelf aanraken :p, echt niet zo moeilijk hoor ..
|
Iemand verliefd laten worden op jou gaat niet lukken als ie je niet zit zitten. Je moet gewoon laten merken dat jij hem leuk vind en ziet zitten. Als hij dat eenmaal weet en voelt kun je van zijn reactie bekijken wat hij van jou vind.
Doet hij lief en aanrakerig terug dan (Y) zo niet dan niet en helaas . Je kunt niet even met je vingers knippen oid we blijven ten slotte allemaal mensen. Succes :) |
SIMPEL
je koopt een scooter en gaat voor zijn huis staan, eerst 56 keer heel hard toeteren en dan gewoon 3 uur lang rondjes blijven spollen zodat het hele gazon is weggemaaid. Dan zeg je; zo nu eerst een Bacardi-lemon Cola ligt zonder ijs maar met cintroentje en rietje, steek je een sjekkie in je mond en klaar! oja en vooral het boeren na het glas in 1 keer leeg te hebben gedronken neit vergeten! als ie dan neit verliefd is dan ben je te goed voor hem |
Feestje, drank, tegen zijn middel regio aanschuren met jou bibs, meer drank, nog een keer het bovenstaande herhalen, dan vragen of hij meegaat naar buiten en dan zeggen dat je 'm graag wil pijpen.
Moet lukken, in iedergeval succes! |
wat een onzin.
|
Haha vooral van dat pijpen, geweldig idee!!!
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat je zomaar iemand verliefd op je kunt laten worden..
Wat je wel kan doen is een beetje beginnen flirten op msn (dan zijn jullie allebei ongeremder) en dan in het echt dàar een opmerking over maken.. (al lachend natuurlijk :p) je kan ook dingen doen waarvan je zeker bent dat hij ze leuk vind (zoals Charlottetje al zei).. maar hierin zou ik dan ook proberen niet te overdrijven, uiteindelijk moet je toch nog altijd jezelf blijven, anders zal het nooit lukken, hij moet _jou_ leuk vinden, niet iemand die zich anders voordoet (dit is ook niet volte houden) (is het eigenlijk de bedoeling voor een vaste relatie? Of meer een ons?) |
Citaat:
En zij is absoluut veeeeeel te goed voor hem als hij haar nu niet zou willen! (waarom zou iemand van 16 in Godsnaam iemand op willen geilen? ik ben vast wereldvreemd aan het worden) |
Citaat:
(oew, ik wordt heel raar van dit topic...) Het gaat vast om een ons! |
verdiep je is in lichaamstaal, dat is best interessant.
lchaamstaal en liefde http://www.lichaamstaal.nl/ |
Je kan niet iemand verliefd maken! Je bent het of je bent het niet.. Zoiets forceren werkt alleen maar averechts denk ik..
|
Jongens, hou t een beetje leuk, :o :nono: reageer anders niet ;)
:o misschien moet je eens flirttips zoeken ofzo? |
Citaat:
mn broer had het bedacht. hij is emo. |
Citaat:
|
Haha, leuk dit :D
Eerst gezellig kletsen, dan uitdagen en dan afketsen. En dit herhaaldelijk. Maar of daar ook verliefdheid bij komt kijken.. |
Vraagje, spreekt hij jou altijd aan op msn, of spreek jij hem aan op msn?
Mark :cool: |
Ja, MSN is hedendaags doorslaggevend in de pure liefde.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |