![]() |
Idols : Maud of Boris?
Het is nu begonnen, het maakt niet uit wie de winnaar wordt, maar wat vonden jullie van de finalisten [kut woord]
Boris: http://www.rtl.nl/components/shows/i...bor_zang_6.jpg Met zijn lekkere kapsel, wil ik hem natuurlijk ook wel eventjes hebben, alleen zijn kettingkjes telkens word ik helemaal tureluuuuurs van hoor. Dat hij arrogant is, vind ik niet, wel is het een spetter met een mooi gezicht. Als ik kijk naar zijn broek, nee dankje... beetje lelijk Borrebor, maar je kapsel wint altijd. Maud: http://www.rtl.nl/components/shows/i...aud_zang_5.jpg Een echte beeb, met een lekker giegeltje, doet aan hockey, haar rokje is lekker kort vanavond en ik wil er stiekem wel even onder kijken hoooor. Haar hoochie topje is prachtig, en haar goud blonde hockey haren zijn wild, maar ze glitterd iets te veel. Verder vind ik Tooske haar haar maar stom vandaag, echter blijft ze een paalbaar mokkeltje :o |
wtf :D
|
:(
|
:nono:
|
Citaat:
|
tering ridder dude het wordt met de dag erger met jou :(
|
Boris:
Weinig op aan te merken. Maud: Ik vind Maud heel onvrouwelijk, eerder mannelijk. Ik bedoel, check die kaaklijn, goddamn, daar kan menig man nog wat van leren. En dan heb ik het nog niet eens over haar postuur, kolere zeg. Ze heeft amper tiet, totaal geen taille en is nog breed / gespierd ook; het is verre van 'atletisch', dit is gewoon eng. |
Boris zijn palmboom shirtje is wel schattig :)
Arnie ziet er stom uit, zoiets had ik namelijk ook aan op mijn gala, get a grip loser (N) |
neutraal. :p
|
Maud heeft idd kleine borsten, haar witte topje benadrukt dat nu ook nog even... , haar strakke witte broek, tsjah. Haar belt buckle is wel leuk gedaan :)
En ik wil wel even met mijn handen over Maud haar belly glijden... *kreunt hmmmmm* |
:rolleyes: :p
|
Citaat:
Die kun je lekker misbruiken. :D |
Maud heeft gewoon echt een sportfiguur, van mij mag het iets voller.
|
Boeie. Boris is lekker. <3
..Maar dat accent kan écht niet. :nono: |
zachte geee... medebrabo :o
|
Citaat:
|
Misschien is een poll een goed idee.
Ontopic: ik hoop voor boris dat ie niet wint want hij is beter, ja dat klinkt raar he. Anders wordt ie te commercieel. |
maud! wat een tutje zeg :cool:
|
Die Maud moet nodig wat zangzaad slikken.
|
Boris!!!
En nu ga ik weer kijken. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |