![]() |
Dom internet/cu2/msn gedrag en lifestyle's
Erger jij je daar ook zo aan?
Mensen die heel vervelend internetten, storende MSN namen, of overdreven kneuzige forum posts maken, of vervelende CU2's. Ik bedoel dan meisjes die twintig golfjes bij iedere post zetten, of mensen die iedere post afsluiten met "groetjes en x-je nickname" , ik krijg dan het idee dat er een zwakbegaafde uit een begeleidend wonen groep onverantwoordelijk op het internet zit. Meisjes met ~~~(*)~~~ I'M A SHiNING (#) StAR ~~~(*)~~~ JeR0ENiE PoEnI3 is LieVVVV ~~~(*)~~~ scoren ook heel hoog op mijn irritatie lijst. CU2 lijstjes met een lifestyle opgedragen aan het "kussie aan prissie" niveau vind ik ook walgelijk. Zelf post ik natuurlijk leuk op S.com en LS, tuurlijk ik ben vaak gemeen, maar dat ben ik op ieder forum... newbie's moeten eerst de kat uit de boom kijken voor dat ze ergens komen en onzin spuiten. Heb jij ook vervelende mensen in je msn, of erger jij je ook aan het forum gedrag van bepaalde mensen? Hierrrr |
http://www.electronic-cn.com/electro...uter/cfc05.jpg
Zo ziet 'n UTP stekker eruit. Die moet je eruit trekken als je je te erg gaat ergeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Graag gedaan honeybunny. Ja ik erger me wel es een klein beetje aan sommige luitjes, maar het lijkt me ook uiterst waarschijnlijk dat er een aantal mensen zijn die zich aan mij ergeren (y)
|
Ridder. U hebt gelijk :)
|
Het meest erger ik me aan dom kantine/onzinvolk dat na één post al roept uitgeluuuuuuuuld!
Ik erger me ook aan mensen die ik nog nooit iets nuttigs heb zien posten, zoals Smartie en Trancegirl. Of aan mensen die tussen twee sterretjes typen: *schopt* :rolleyes: Of gewoon aan andere domme mensen. |
En aan jongens die hun telefoon nummer aan je homegirls geven en niet kunnen dansen :nono:
|
Citaat:
Maar dat is geen internet hur. |
Van die Breeza stylow nicks met golfjes haakjes en alles
:s |
Citaat:
|
Was wel bekend volgens mij hoor.. :rolleyes:
Heet namelijk: BrE€Z4h$lEt |
dan moet je daar niet komen
|
yuk irritante breezersletten. alto's met schattuug leivug zijn ook irritant
over newbies-->ik ben zelfs zo erg dat ik de eerste weken alleen maar gelezen heb en nix gepost, dat is volgens mij ook wel vrij idioot |
Ik vind mensen die deze smily achter een mededeling zetten ook heel vervelend --> :)
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Het onterecht gebruik van de :rolleyes: smile.
Die behoort sarcasme aan te duiden, en niet lukraak achter of voor (of in het ergste geval: beide) elke zin geplakt te worden, of aan het einde van een bericht. Zulke dingen doen gewoon fysiek pijn hier. |
Citaat:
|
Dat je je gaat ergeren aan iemand op internet dat vind ik pas sneu.
|
Aan repsaj :mad:
|
Citaat:
Ik wordt er helemaal warm van :bloos: |
Lekker belangrijk.
KuSsJeEeSSs -xXXXxxXxxxxx- LuF JoE. |
Die seutjes die op Beleidszaken en Meldpunt & Mededelingen posten. Of die pummels die altijd "slotjeee" roepen.
|
Ik erger me daar niet aan. Ik vind het wel melig. Vooral als het ook nog serieus is. :D
|
Citaat:
|
Ik erger me nu het meest aan Léon& die op meldpunt&mededelingen mierenneuk-zeik-nerden-topics maakt. :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga het zeggen hoooooooooooooooooooooorrrrrr! :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthre...&highlight=noe
Op onzin openen ze hele topics voor hun idool. :eek: |
Ik erger me aan mensen die zich overal aan ergeren
:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik erger me eigenlijk aan bijna iedereen..Omdat ik me verveel. |
De :rolleyes: , de hurrr, de tog, de s ipv z, natuurlijk zulk soort namen |{[censuur]}| >> (--::-- Squ@z3 d4nc3 --::--) -->
*DaM/\/ g!rlS* >> ViCt0rY 2oo4 >> ::C(3nsuur)-Un!t:: Censuur aangebracht om deze ziel te behoeden. Die dan om de tien minuten omgetoverd worden in een soortgelijk wonder en natuurlijk sow en neej. |
euh......
|
Citaat:
Hoezo? Internet is een communicatiemedium, dus je kunt je op internet net zo makkelijk aan iemand ergeren als in het echte leven, televisie of telefoon. Verder ga ik met ~Sjeherazade~ mee over de klaagtopics :P ook al vind ik het stiekem wel grappig om te zien hoe die fleet admiral dude zich altijd loopt op te winden hihi :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wist wel dat je een ultrarechtse kant had :p |
Citaat:
|
Iemand in mijn lijst heet, ik heb er echt niks aan veranderd:
LeierVd Ik ZIE NeiT Zo GEOd De GiOeE WrooEDn Maar Weet Dat Ik Van Jou Hou! Lvoe You!!!:D(k) Ik bedoel maar. Ik vraag me af waar ik haar in godesnaam van ken.. |
Citaat:
|
het is ook irritant als mensen in bijv. hun msn naam zetten wat ze aan het doen zijn/wat ze gaan doen. alsof mij dat wat interesseerd.
|
Citaat:
|
als je je daar nou al druk om moet gaan maken..
tuurlijk is het irritant, maar daarvoor zijn de blokkeer-knoppen e.d. uitgevonden. |
ik erger me aan mensen die niks anders doen dan zich aan alles en iedereen ergeren.
|
Citaat:
in z'n posts doet daar wordt je toch kiereweed van? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20. |