![]() |
Bijgeloof
In welk opzicht laat je je beinvloeden door bijgeloof en dingen als karma, sterrenbeelden, etc in je levensstijl?
|
Omg 100 gulden vinden :| :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
'Meneer is dit van u?' - Hij zei dat het van hem was, dus ik gaf het aan hem.. En later had ik spijt :D (maar daar ging dit verder niet over..) |
Citaat:
en dingen als karma nee sterrenbeelden nee etc nee. |
Ik doe niet aan sterrenbeelden , karma , aura's en al die hippie crap....
vooral niet nou elk tijdschriftje en blaadje wel een random gegenereerd horoscoopje erin pleurt ;). |
Ik eigenlijk wel enorm veel :d
Horoscopen ben ik echt verzot op. Mijn karma wordt ook goed in stand gehouden En ik loop om redenen liever links dan rechts. |
Ik kies altijd de leukste horoscoop.
En daar geloof ik dan ook heilig in. |
ik geloof niet in al die ongein en laat me er ook niet door beinvloeden. het enige waar ik in geloof qua paranormale shit enzo zijn surinaams hindoestaanse mensen, die zijn eng goed in dingen "zien"
|
protonen.neutronen en elektronen , klaor
|
Citaat:
|
bijgeloof doe ik alleen aan bij wedstrijden/sport :)
rest doe ik sowieso niet aan |
Nee :)
Alhoewel ik wel van horoscopen hou, maar dan kies ik alleen de leuke dingen :) |
Ik geloof niet zo in horoscopen en ik ben ook overtuigd dat de meeste paranormale personen bullshit zijn, maar ik denk ook wel dat het mogelijk is dat sommige mensen wel een soort van gave ofzo bezitten en daar iets mee kunnen.. Ik ga waarschijnlijk binnekort ook naar een of ander vrouwtje die van alles weet enzo.. Ik geloof er niet direct in, ze moeten me wel overtuigen, maar ik sta er wel voor open opzich.. Verder heb ik niks met amuletten, loop ik zo onder een trap door en vind ik zwarte katten net zo lief als andere..
|
Citaat:
En ik geloof ook in karma. |
Citaat:
:D |
het lijkt me wel vet horoscopen te schrijven trouwens :D als iemand nog een blaadje heeft zonder horoscoop hook me up
|
Ik geloof voornamelijk in mezelf :cool:
|
ik geloof nergens in. nouja ik geloof in twee liter water per dag drinken. :)
|
Nope. Ben op vrijdag de 13e geboren en ben het levende bewijs dat dit geen ongeluk geeft.
|
bijgelovig zou ik het niet willen noemen. ik ben wel geinteresseerd in astrologie, maar ik geloof niet dat het voor iedereen opgaat.
horoscopen vind ik wel leuk om te lezen, maar ik neem ze niet serieus. |
Ben wel een beetje bijgelovig.. ff denken of ik een goed voorbeeld weet hoor :bloos:
|
Citaat:
|
Mwah, ben een beetje bijgelovig.. Als ik iets zeg als: ik ben al heel lang niet meer ziek geweest, dan ga ik eerst afkloppen op hout :p Enne, onder een ladder doorlopen doe ik ook niet zo snel.. Misschien niet omdat ik ervan overtuigd ben dat t ongeluk brengt maar meer een beetje t zekere voor t onzekere nemen. Zwarte katten vind ik wel lief, en vrijdag de 13e doet me ook niks. Met belangrijke dingen geloof ik wel nog es in geluksmuntjes enzo. Ook ben ik er heilig van overtuigd dat mijn wekker 's ochtends niet afloopt als ik m 's avonds eerst 10 keer aan/uit/aan/uit etc. zet. :confused:
|
Citaat:
dus...dan blijf 'k maar liever arm! :) |
in karma n beetje, reincarnatie ja.
dingen zoals afkloppen, horoscopen, vrijdag de 13e en zwarte katten: nee. wel het motto: wat je ook doet, je bent altijd verantwoordlijk voor je eigen daden. daar is geen god of wat dan ook die daar iets in kan veranderen. |
Ik ben niet bijgelovig. Ik geloof niet in horoscopen enzo. Ook loop ik gerust onder een ladder door en zwarte katten zijn cool. Verder sta ik wel open voor paranormale zaken en reiki. Ik denk ook dat aromatherapie en bepaalde geuren je al dan niet rust geven. Maar t is altijd eerst zien, dan geloven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik raak altijd iets wits aan als ik een ambulance hoor :bloos:
|
Ik doe gelukkig niet aan bijgeloof :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geloof ik karma, reincarnatie, what goed around come around.
Ik geloof in dierentekens, astrologie, maar niet de bullshit die je in die magazines ken lezen elke week. Ik geloof niet in dingen als zwarte katten, vrijdag de 13e en glasscherven enzo. Door me bijgeloof durf ik trouwens ook geen donor te worden, ik wil graag me organen beschikbaar stellen na me dood, maar ik denk echt dat wanneer ik zoiets doe ik niet door kan gaan naar me volgende leven, omdat ik niet alles bij me heb ofzo. Naja dat zegt een stemmetje ver weg in me hoofd en ik durf het echt niet te doen. |
ik geloof wel in reincarnatie, maar is dat bijgeloof?
ik doe wel altijd aan afkloppen |
ik ben erg extreem met afkloppen, sinds ik dit doe komen sommig e(kut) uitspraken en opmerkingen niet uit
Ik heb echt heel veel nare ervaringen hiermee gehad (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:31. |