![]() |
Highlights in je haar laten maken, hoe duur?
Ik zit erover te denken om mijn haar bij de kapper te laten verven. En dan niet mijn hele haar, alleen een beetje oplichten dmv streepjes. Maar vraag me eigenlijk af hoe duur dat ongeveer is in combinatie met knippen? En scheelt het veel of je het bij de ene of de andere kapper laat doen?
|
pff ga dan gewoon even bij de kapper langs jezis. Het staat misschien zelfs al op deprijzenlijst dat vaak buiten hangt. De ene kapper is duurder dan de andere natuurlijk, maar waarom ga je dat zelf niet even uitzoeken, een kut cosmo kapper is goedkoper dan de kinky kapper en duurder dan je buurvrouw en nog duurder dan je eigen pakje coup de soleil haarverfpakje.
|
Bij alle kappers 10 euro, alleen je weet nooit of dat inclusief koffie is.
|
Citaat:
Verven: vanaf 31,50 Coupe soleil: vanaf 26,50 Best prijzig naar mijn mening:o |
Citaat:
|
Citaat:
:o ja, je moet er toch iets voor over hebben of niet dan |
je kunt het zo duur maken als je zelf wil. Je kunt ook zelf een pakje kopen. Veel goedkoper en lukt net zo goed (als je ermee overweg kan).
|
Citaat:
Ik hou van je!!! :D :cool: (y) |
Citaat:
o ja alleen pedofielen hebben highlights, wil jij met pedofielen vergeleken worden? dan moet je vooral highlights nemen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Reageer even normaal zeg :nono:
Ik denk dat het per kapper verschilt, moet je gewoon ff rondbellen oid. Je kan ook gewoon een pakje bij de drogist kopen en iemand anders het laten doen, is een stuk goedkoper ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |