![]() |
[tekening]
dit hebbik voor een bekende van me gemaakt,
commentaar graag???? :s http://picserver.org/view_image.php/6PU3L73X0K7F |
Je postte na Jezus_Christus met een tekening van jezus christus....
:eek: ... Anyway...als je het allemaal wat strakker maakt is het best een leuk plaatje. |
Citaat:
sorry :) |
ik krijg er kippenvel van
|
JES, Ik vind hem super goed en een super goeie boodschap!! (y)
|
omg
|
Het lijkt een beetje op een glas in lood tekening
|
haha. waarom is hij wit? jezus was niet wit godverdomme
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is een beetje simpel, maar wel leuk dat je dit voor iemand hebt gemaakt; het gaat om de boodschap (y)
de laatste tekening die ik heb gemaakt was trouwens ook van Jezus |
Ik word niet warm of koud van de tekening. Kritiekpuntje: z'n hoofd stata scheef ten opzichte van z'n haar.
De boodschap is een beetje cliche maar wel mooi. :) |
second alexanchez
|
Ik vind 'm helemaal (n) . Zó simpel. Niks bijzonders aan. Bovendien is z'n neus scheef.
|
Kheb vaak genoeg van die bijbelse tekeningen gezien ... het heeft veel weg van de kinder bijbel de stijl dan ....... zn onderarm is te lang en het lam ligt/ zit een beetje raar..
|
Nee, dit onderwerp vind ik (n) . BRAAAAAF. Misschien wordt het wat als je de geschreven tekst wat mooier uitwerkt. Het lijkt wel of het 'lammetje' aan zijn tepel zuigt? :p
|
ik ziet een kruisje... en tis niet t kruis waaraan jezus werd opgehangen :)
|
Citaat:
(bleuh.. nix aan, sorry) |
vind hem eigenlijk heel erg simpel, zn neus staat scheef, de kleuren zijn vaal en er zijn geen schaduwen ofzo
jammer :( |
Er zit geen diepte in, het schaap is wel erg 'plat'. Misschien als je iets meer met schaduwen gaat werken :confused:
Simpele tekening |
Ik vind het niet zo geweldig. Het lijkt eerder op een schoolopdrachtje ofzo. Maar goed ik hou niet zo van het thema ' Jezus' of 'God' ofzo. He tis idd erg plat en straalt geen diepte uit. De handen zien er ook gaar uit. Ten eerste veel te klein en ten tweede....kloppen ze gewoon niet >_< WHoei anatomie! Beetje meer handen bestuderen. Ook het lammetje lijkt van marsepein en daar bedoel ik mee: het lijkt niet op een echt lammetje.
QUa kleur vind ik dat je er te makkelijk vanaf bent gekomen. Experimenteren met kleur is veel leuker. Try it! :) |
Brrrrrrr
ik ben anti-christen (anti-geloof trouwens) dus ook het idee achter de idee vind ik niet ZO geslaagd maar als je er wat meer diepte in krijgt is het niet verkeerd |
erg plat maar dat past wel bij de voorstelling, lijnen kunnen strakker, inkleuring kan beter, de handjes zijn wat klein en kinderlijk, oefen daar op. de letters zjn niet erg mooi.
verder niet echt mijn ding maar een lief voor een vriend (vanwege tekst) |
Nou dat kan ik ook nog wel tekenen
|
Hij kijkt een beetje naar rechts, maar zijn neus wijst naar links, dat is raar.
En de tekst eronder zou ik eerder in mooiere letters schrijven. Het gestileerde vind ik wel mooi eigenlijk, de plooien in die doek zijn goed gedaan. Het lammetje heeft een beetje een raar hoofd, zijn snuitje moet smaller denk ik. Verder vind ik het niet heel bijzonder maar ook niet heel slecht, het onderwerp is natuurlijk bepaald niet origineel of spetterend maar oke, ik zou het in elk geval leuk vinden als een vriendin dit voor mij had getekend. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |