![]() |
Xbox+Top Spin
Heb nu al een tijdje de ps2 in mn bezit.
Ik zit er nu over te denken om een X-box aan te schaffen en dan vooral voor het spel Top Spin. Viruta Tennis 2 op de ps2 is tot nu toe mn favourite spel en als ik het zo hoor is Top Spin zelfs nog beter. Er is nu een pakket met een X-box en top Spin te koop voor 199. Is het zinnig om nu nog een X-box aan te schaffen terwijl die al een hele tijd uit is? Of kan ik beter wachten tot er nieuwe versies van deze consoles aankomen( misschien 2005?). Graag een reactie. |
Wat je zelf het beste lijkt... Je hebt nu een ps2 die nog relatief leuke spellen laat lopen, maar de xbox moet ook nog steeds zijn ware kracht tonen.
Als je echt van plan bent om een box te nemen, moet je uiteraard niet alleen kijken naar topspin, maar na meer spellen die voorkomen in jouw genre. Topspin is opzeker een vet spel, maar alleen een xbox gebruiken om dat ene spel is wellicht wat overdreven. |
Gewoon online gaan met de ps2, veel leuker dan top spin!! :)
|
Ps2 heeft alleen maar saaie spellen online, de xbox is veel uitgebreider qua online mogelijkheden, zelfs als hij omgebouwd is.
|
Topspin is heel gruwelijk, alleen daarom zou ik hem al willen kopen :).
|
Citaat:
Ow en wat is het fijn om beta tester te zijn!! Splinter Cell en Syphon Filter 3 binnekort testen :D |
Waarom moet je in elk topic wat ook maar enigzins over ps2 of over fps gaat vermelden dat je nr 1 staat? :cool:
anyway, afgezien van socom is er niet echt een mp spel wat het waard is om te doen voor de ps2, dan kan je sowieso beter overstappen op een box. |
Ok bedankt voor de info.
Heb hem zojuist besteld :) |
chill (Y)
Laat je hem ook ombouwen? |
Citaat:
Maar het voordeel is wel dat je geen games meer hoeft te kopen :) |
ik zou het zeker weten doen, weetje hoeveel geld dat scheelt :p
|
Hoe de hell kan je dan nog online?moet ik eens bij een ps 2 ook proberen, scheelt me een aardige hoop centen! :D
|
Ik gebruik met mijn omgebouwde xbox een zeker programma wat net eigenlijk een beetje hetzelfde is als steam voor CS. Grote community.
Het laat de xbox denken dat je over lan speelt, dus je kan ook spellen als halo online spelen, terwijl dat niet mogelijk is met live! |
Top spin zal in september op de pc uitkomen.
|
Citaat:
|
Live is bout tegenover de andere (gratis) programma's :p
|
Citaat:
|
hij wil het toch spelen op live? niet ombouwen dus, verder hoeft hij niet eens omgebouwd te zijn om halo online te spelen. zoiets noemen ze xboxconnect.
enne mikai hou die fanboyism ff voor je wil je. wordt ziek van fanboys veel plezier met je aankoop verder |
stel iedereen gaat zijn xbox ombouwen...waar denk je dat de gamemakers hun geld vandaan moeten halen? juist ja, dat leid tot minder games voor de xbox..leuk? hartstikke
|
*tegen Reverend*
Ik had gehoord dat je ook een chip gewoon in je xbox kan klikken en dan heb je hetzelfde resultaat als je 'm laat ombouwen, is dat zo? |
Offtopic:
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
Maar goed, ik kan het misschien wel mis hebben, want ik volg de xbox-ombouw scene niet zo. |
|
Sta nu 1ste :)
|
Citaat:
Damm, had ik nou maar een xbox :( |
ik heb zelf ook een xbox met top spin en heb me hier zeker mee vermaakt, maar heb helaas gemerkt dat top spin een lange tijd veel minder werd gespeeld op live.. misschien is dat inmiddelds wel weer anders.. en zo erg was het ook weer niet, duurde gewoon even (max 5 min.) voor je een game gevonden had.. maar andere spellen als rainbow 6 worden weer wel heeeel veel gespeeld :D en halo 2 komt er natuurlijk aan.. als je hier van houd tenminsten.. ik raad het je in ieder geval zeker aan, heb ook een ps2 maar die staat in de kast sinds ik een xbox heb
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |