![]() |
Niet altijd volgens de regeltjes!
Ben je weleens stout geweest? :nono: Daarmee wil ik het graag ff afwegen met het aantal boetes die je van politie heb gekregen. Dus vertel hoeveel .. waarom hoeft niet per se (om prive redenen) maar mag wel :o
|
Geen boete, wel een pak slaag in de politiesmkelder :rolleyes:
Waar de f slaat deze topic op, wat maakt het nou uit? Krijgen we een cijfertjestopic zonder reden.. |
1 Keer een boete voor zonder licht rijden. Reed wel eens vaker zonder licht, maar dan was het al zo druk bij de controlepost dat ik gewoon door kon rijden :o
|
0.
|
0 uiteraard :cool:
|
0
|
Ik heb connecties bij de juten, vandaar dat ik er nooit last van heb.
|
Citaat:
|
0
|
0
|
Citaat:
|
1x, de rest van de keren heb ik waarschuwingen enz. gehad.
eigenlijk best geluk mee, en ik ben wel is geflitst met de scooter. dus eigenlijk 2. |
0
wel een waarschuwing gehad |
0, wel waarschuwingen :p
|
1, geen licht.
|
Citaat:
kvind dit echt niet relaxt.. khaat mensen die voorgetrokken worden :rolleyes: ben je net een mongooltje.. die wordt ook overal voorgetrokken (n) Ik ben trouwens wel eens aangehouden (omdat ik zonder licht op de openbare weg fietste met drank op). Maarja.. toen liet ik zien dat ik onschuldige *bling* *bling* in me bek had.. en die jute lieten me toen lopen.. maar ik kreeg geen bekeuring. :) [kut nu ben ik ook een mongooltje :bloos:] |
0 en ik vertel liever niet waarom
|
0, vanwege mijn vele connecties
|
0 :cool:
|
1-3, om precies te zijn 1 keer.
|
Citaat:
|
0.
|
3,
2 x omdat er iets aan min fiets schortte 1 x voor wildplassen :o |
0
maar ik heb wel eens een waarschuwing van de millieupolitie gehad, telt dat ook? :rolleyes: |
mijn fiets was onregelmentair... heb nog altijd niet begrepen wat ie daarmee wilde zeggen....
|
4-6 maar ze komen nooit bij mijn huis aan omdat ik niet mn echte naam en adres opgeef
|
0.
|
Nog nooit.
|
O, maar als ik die van m'n broer ga tellen en dat aantal door het aantal leden van het gezin ga delen, kom ik denk ik wel ergens bij de 5 of 6 in de buurt (minstens) :eek:
|
Citaat:
|
0, denk maar niet dat die wouten mij te pakken krijgen
|
1x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
4-6 om precies te zijn 4...
3 voor zonder licht rijden (je zou toch verwachten dat je het wel leert na 3 boetes hè??? nou ik niet) en 1 x voor rood licht rijden...maar dat was een ongelukje --> ik zag niet dat er een stoplicht stond :evil: :p |
0, ik ben altijd braaf :)
|
2
een keer omdat ik met mijn voet op de stoel in de metro zat :o een keer omdat ik een agent voor lul uitschold ( beetje suffe actie ) |
16.
|
Citaat:
|
0. Ik ben een lieverig jongetje. :o
|
0.
|
Twee stuks. Één keertje omdat ik met m'n brommer, met draaiende motor door een voetgangersgebied liep en eentje omdat ik met een schakelbrommer iets teveel vermogen had :)
|
0, ik ben lief.
|
Het valt trouwens wel op dat alleen de mensen met weinig boetes hier posten.. waar is de rest gebleven?
|
0 Maar iedereen hier weet toch dat ik praktisch een engel ben? :p
|
Citaat:
|
ik heb echt nooit een boeite gehad, 0 dus
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |