![]() |
Hulp gevraagd met liefde... wat te doen?
Er werkt iemand bij en met koninginnedag zag ik hem ook. Hij is erg aardig en was samen met zijn broertje.
Het broertje is waar het hier om gaat. We hebben een tijdje staan praten en het was erg gezellig.(hij vertelde mij leuk te vinden op het eerste gezicht) Nu krijg ik hem alleen niet meer uit mn hoofd. Die jongen die bij mij werkt (zijn broer) heeft zijn email adres aan mij gegeven. Hij heeft gezegd dat hij zich er verder niet mee gaat bemoeien.. dat moet ik zelf maar doen. Nu heeft ie erbij verteld zelden op msn te zitten maar wel regelmatig zijn mail checkt. Dus wil ik hem een emailtje gaan sturen, maar ik heb werkelijk geen idee wat ik er in moet zetten. Hebben jullie misschien tips of een 'voorbeeld' mailtje wat ik ongeveer kan sturen? |
Gewoon vragen of hij een keer iets wil gaan doen.. niet gelijk afschrikken door kusjes en en alles erin te zetten :P
|
Vertel hem wat je voor hem voelt, wind er geen doekjes omheen, deed hij ook niet.
|
Dat je het gezellig vond op koninginnedag en dat je graag nog een keer zou willen afspreken ?
Idd, niet te klef, gewoon aardig |
Deze kaartis misschien wel leuk. Niet al te klef, maar wel lief. Verzin een leuke, lieve boodschap, die op jullie beide slaat. Ik denk dat het beter is als wij deze niet bedenken. Maar nodig hem uit voor een avondje film bij jou ofzo. Dankzij deze kaart, weet hij dan ook precies waar hij moet zitten ;)
Veel succes en als het goed gaat: Veel plezier!! :p |
Citaat:
Of hij het ook leuk vond vrijdag en of hij zin heeft om iets aftespreken? Nouja ik wacht in spanning af |
He,
Hoe is het? Ik vond koninginnedag erg gezellig. Ben er nog wel moe van, maar met een paar daagjes uitslapen kom ik er wel overheen. Heb je deze week ook vakantie? Lijkt me gezellig wat leuks te gaan doen. blabla zoiets? Oppervlakkige praat. Vertel over je plannen voor komende week, wat in je weekend gedaan hebt, vraag dingen over hem die je nog niet weer enz. |
Het is duidelijk dat ie jou ook leuk vindt, dus niet te verlegen zijn. Begin idd over koninginnedag en vraag tussen neus en lippen door of ie zin heeft om ns een keer wat te gaan drinken. Zoiets?
|
http://www.hallmark.com/Website/Imag..._050304_bd.jpg
:confused: :confused: leuke kaart :p Mark :cool: |
hahaha, ja, zoiets had ik ook al! :p
|
als je in het eerste mailtje al niets weet te zeggen kun je misschien beter maar helemaal niet mailen...
|
Ik heb een paar dagen al neer gezte dat ik iets gemaild had. En we hebben al veel contact gehad en we gaan as vrijdag iets leuks samen doen :)
|
Succes :) (y)
|
Citaat:
|
Heyyyyyyyy,
das goed nieuws! Keep up the good work! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54. |