![]() |
Enquete voor meisjes!
Dames zouden jullie Asjeblieft dit willen invullen voor me!
Post hier onder je antwoorden maar! De vragen: Enquête wiskunde. Mensen willen jullie zo vriendelijk zijn om deze enquête voor me in te vullen. Het antwoord wat je kiest kun je onderstrepen in Word bijvoorbeeld… Hartelijk dank ! 1 Wat is je leeftijd ? a. 10 – 11 b. 12 – 13 c. 14 – 15 d. 16 – 17 2 Welk blad lees je ’t meest? a. Elle girl b. Cosmo girl c. Donald duck d. Anders namelijk:………………………. 3 Heb je een abonnement? a. Ja b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? a. Horoscoop b. Mode c. Strerren/ bn-ers d. Liefde, sex & relaties 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? a. 1-2 euro b. 2-3 euro c. 4-5 euro d. 6- en hoger 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd b. Ja soms c. Nee 7 Waarom lees je een blad? a. interessant b. uit verveling c. toevallig in huis 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant b. Posters c. Bepaald rubriek d. Ik kijk nergens naar. Heel erg bedankt! |
Citaat:
1 Wat is je leeftijd ? c. 14 – 15 2 Welk blad lees je ’t meest? d. Anders namelijk: de engelse cosmo girl 3 Heb je een abonnement? b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? e: anders 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? ligt eraan welk blad ik koop :rolleyes: 6 Koop je het blad zelf? soms 7 Waarom lees je een blad? d: omdat ik er geld voor heb betaald 8 Waar kijk je naar als je het koopt? de inhoud Heel erg bedankt! |
Offtopic: Willen jullie aub stoppen met het verpesten van andere mensen hun topics. Als je geen meisje bent, dan moet je dat echt niet te vertellen, of iemand gewoon domweg qouten.
|
1 Wat is je leeftijd ?
e. Iets anders; 20 2 Welk blad lees je ’t meest? c. Donald duck 3 Heb je een abonnement? a. Ja 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? d. Liefde, sex & relaties 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? a. 1-2 euro 6 Koop je het blad zelf? c. Nee, heb een abo he 7 Waarom lees je een blad? b. uit verveling 8 Waar kijk je naar als je het koopt? c. Bepaald rubriek |
1 Wat is je leeftijd ?
a. 10 – 11 b. 12 – 13 c. 14 – 15 d. 16 – 17 2 Welk blad lees je ’t meest? a. Elle girl b. Cosmo girl c. Donald duck d. Anders namelijk: Yes 3 Heb je een abonnement? a. Ja b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? a. Horoscoop b. Mode c. Strerren/ bn-ers d. Liefde, sex & relaties 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? a. 1-2 euro b. 2-3 euro c. 4-5 euro d. 6- en hoger 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd b. Ja soms c. Nee 7 Waarom lees je een blad? a. interessant b. uit verveling c. toevallig in huis 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant b. Posters c. Bepaald rubriek d. Ik kijk nergens naar. |
1 Wat is je leeftijd ?
e. 18 2 Welk blad lees je ’t meest? d. Anders namelijk: de Yes 3 Heb je een abonnement? b. Nee 4 Wat vind je het leukst aan een blad? b. Mode 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? b. 2-3 euro 6 Koop je het blad zelf? b. Ja soms 7 Waarom lees je een blad? c. toevallig in huis 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant + de inhoud |
1 Wat is je leeftijd ?
c. 14 – 15 2 Welk blad lees je ’t meest? d. Anders namelijk:girlz……………………. 3 Heb je een abonnement? b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? d. Liefde, sex & relaties 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? b. 2-3 euro 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd 7 Waarom lees je een blad? a. interessant b. uit verveling 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant b. Posters |
De Kantine ---> Exacte Vakken
|
1 Wat is je leeftijd ?
c. 14 – 15 2 Welk blad lees je ’t meest? d. Anders namelijk:fancy………………………. 3 Heb je een abonnement? a. Ja 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? c. Strerren/ bn-ers 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? c. 4-5 euro 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd 7 Waarom lees je een blad? a. interessant 8 Waar kijk je naar als je het koopt? c. Bepaald rubriek |
1 Wat is je leeftijd ?
a. 10 – 11 b. 12 – 13 c. 14 – 15 d. 16 – 17 e. 18 2 Welk blad lees je ’t meest? a. Elle girl b. Cosmo girl c. Donald duck d. Anders namelijk:………………………. 3 Heb je een abonnement? a. Ja b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? a. Horoscoop b. Mode c. Strerren/ bn-ers d. Liefde, sex & relaties e. Van alles wat 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? a. 1-2 euro b. 2-3 euro c. 4-5 euro d. 6- en hoger Dat ligt er maar net aan wat voor blad het is. Voor een Total Guitar ben ik best bereid om (ik weet niet precies hoeveel) 6 euro te betalen, maar voor iets als de Donald Duck ga ik niet verder dan 1,50 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd b. Ja soms c. Nee 7 Waarom lees je een blad? a. interessant b. uit verveling c. toevallig in huis d. Al het bovenstaande 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant b. Posters c. Bepaald rubriek d. Ik kijk nergens naar. Beetje loze enquete wel.. |
1 Wat is je leeftijd ?
d. 16 – 17 2 Welk blad lees je ’t meest? d. Anders namelijk:…Fancy……………………. 3 Heb je een abonnement? a. Ja 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? b. Mode 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? b. 2-3 euro 6 Koop je het blad zelf? c. Nee 7 Waarom lees je een blad? a. interessant 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant |
1: 14 - 15
2: cosmo girl 3: nee 4: mode 5: meestal 2-3 euro 6: ja soms 7: intressant 8: voorkant |
1 Wat is je leeftijd ?
a. 10 – 11 b. 12 – 13 c. 14 – 15 d. 16 – 17 daar ging het al mis voor mij :) |
Vul maar in wat op jou van toepassing is! Ik verwerk t wel! Hoe meer hoe beter :)
Overigens alvast bedankt voor die anderen! |
1 Wat is je leeftijd ?
d. 16 – 17 2 Welk blad lees je ’t meest? d. Anders namelijk:yes of tina………………………. 3 Heb je een abonnement? a. Ja 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? a. Horoscoop 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? c. 4-5 euro 6 Koop je het blad zelf? b. Ja soms 7 Waarom lees je een blad? b. uit verveling 8 Waar kijk je naar als je het koopt? c. Bepaald rubriek |
1 Wat is je leeftijd ?
c. 14 – 15 2 Welk blad lees je ’t meest? a. Elle girl 3 Heb je een abonnement? b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? b. Mode 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? b. 2-3 euro 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd 7 Waarom lees je een blad? a. interessant 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant (+ de inhoud) |
Wat heeft dit in godsnaam met wiskunde te maken? :confused:
1 anders, 18 2 c 3 b (m'n broertje wel) 4 d (toen ik de Breakout nog las) 5 verschilt per blad 6 c 7 c 8 a |
Misschien vergeten dat er ook nog andere bladen zijn waar geen sex/mode/sterren/horoscopen enz in staan....
Wat is je leeftijd ? d. 16 – 17 2 Welk blad lees je ’t meest? d. Anders namelijk: Natuur, Wetenschap en Techniek 3 Heb je een abonnement? a. Ja 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? a. Horoscoop b. Mode c. Strerren/ bn-ers d. Liefde, sex & relaties En geen van allen staat dus in de Natuur, Wetenschap en Techniek. Ik vind ze ook geen van allen boeiend... 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? d. 6- en hoger 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd ik betaal het abonnement, dus dat lijkt me logisch... 7 Waarom lees je een blad? a. interessant 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant Ik heb een abonnement, dus ik kijk niet erg actief ergens naar, maar als ik een ander blad zou kopen, zou ik naar de voorkant kijken vanwege meestal aanwezige kopjes van artikelen die er in staan... |
Hartelijk dank !
1 Wat is je leeftijd ? a. 10 – 11 b. 12 – 13 c. 14 – 15 d. 16 – 17 e. 19 2 Welk blad lees je ’t meest? a. Elle girl b. Cosmo girl c. Donald duck d. Anders namelijk: volkskrant magazine en national geographic en psychologie en veronica en de avrobode en arts&auto en polsslag. Ehm, ik denk volkskrant magazine het vaakst want dat komt elke week, nouja, de tv-gidsen ook maar die lees ik nooit helemaal 3 Heb je een abonnement? a. Ja b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? a. Horoscoop b. Mode c. Strerren/ bn-ers d. Liefde, sex & relaties e. artikelen die ergens over gaan wat ik nog niet wist 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? a. 1-2 euro b. 2-3 euro c. 4-5 euro d. 6- en hoger e. geen idee, ik lees alleen die van mijn ouders en de bladen die ik gratis krijg 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd b. Ja soms c. Nee 7 Waarom lees je een blad? a. interessant b. uit verveling c. toevallig in huis d. alle drie 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant b. Posters c. Bepaald rubriek d. Ik kijk nergens naar. e. waar het blad over gaat 9. heb je nog vragen of opmerkingen? Ja, je enquete is erg incompleet. |
1 Wat is je leeftijd ?
d. 16 – 17 2 Welk blad lees je ’t meest? d. Anders namelijk:……YES…………………. 3 Heb je een abonnement? a. Ja 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? b. Mode d. Liefde, sex & relaties 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? b. 2-3 euro 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd 7 Waarom lees je een blad? a. interessant 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. de voorkant c. Bepaald rubriek |
1 Wat is je leeftijd ?
a. 10 – 11 b. 12 – 13 c. 14 – 15 *d. 16 – 17 2 Welk blad lees je ’t meest? a. Elle girl b. Cosmo girl c. Donald duck *d. Anders namelijk: fancy 3 Heb je een abonnement? *a. Ja b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? a. Horoscoop b. Mode c. Strerren/ bn-ers *d. Liefde, sex & relaties 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? *a. 1-2 euro b. 2-3 euro c. 4-5 euro d. 6- en hoger 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd b. Ja soms *c. Nee 7 Waarom lees je een blad? *a. interessant b. uit verveling c. toevallig in huis 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant b. Posters *c. Bepaald rubriek d. Ik kijk nergens naar. Heel erg bedankt! |
1 Wat is je leeftijd ?
d. 16 – 17 2 Welk blad lees je ’t meest? d. Anders namelijk: Yes 3 Heb je een abonnement? a. Ja 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? b. Mode 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? b. 2-3 euro 6 Koop je het blad zelf? c. Nee 7 Waarom lees je een blad? a. interessant 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant |
1 Wat is je leeftijd ?
c. 14 – 15 2 Welk blad lees je ’t meest? a. Elle girl 3 Heb je een abonnement? b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? c. Strerren/ bn-ers 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? c. 4-5 euro 6 Koop je het blad zelf? c. Nee 7 Waarom lees je een blad? a. interessant b. uit verveling c. toevallig in huis 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant :bloos: |
1 Wat is je leeftijd ?
d. 16 – 17 2 Welk blad lees je ’t meest? d. Anders namelijk:………………………. Yes, Elle 3 Heb je een abonnement? a. Ja 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? b. Mode 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? c. 4-5 euro 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd 7 Waarom lees je een blad? a. interessant 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant |
1-d
2-d,namelijk:margriet 3-b 4-c 5-b 6-c 7-c 8-a |
1 Wat is je leeftijd ?
d. 16 – 17 2 Welk blad lees je ’t meest? d. Anders namelijk: Fancy 3 Heb je een abonnement? a. Ja 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? b. Mode 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? b. 2-3 euro 6 Koop je het blad zelf? c. Nee 7 Waarom lees je een blad? b. uit verveling 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant [/B][/QUOTE] |
Post hier onder je antwoorden maar! De vragen: Enquête wiskunde. Mensen willen jullie zo vriendelijk zijn om deze enquête voor me in te vullen. Het antwoord wat je kiest kun je onderstrepen in Word bijvoorbeeld… Hartelijk dank ! 1 Wat is je leeftijd ? a. 10 – 11 b. 12 – 13 c. 14 – 15 d. 16 – 17 e. 18 2 Welk blad lees je ’t meest? a. Elle girl b. Cosmo girl c. Donald duck d. Anders namelijk: story/prive/weekend. 3 Heb je een abonnement? a. Ja b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? a. Horoscoop b. Mode c. Strerren/ bn-ers d. Liefde, sex & relaties (en wat nou als je de donald duck gekozen hebt?) 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? a. 1-2 euro b. 2-3 euro c. 4-5 euro d. 6- en hoger 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd b. Ja soms c. Nee 7 Waarom lees je een blad? a. interessant b. uit verveling c. toevallig in huis 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant b. Posters c. Bepaald rubriek d. Ik kijk nergens naar. Heel erg bedankt! |
1 Wat is je leeftijd ?
a. 10 – 11 b. 12 – 13 c. 14 – 15 d. 16 – 17 e. 19 2 Welk blad lees je ’t meest? a. Elle girl b. Cosmo girl c. Donald duck d. Anders namelijk: Psychologie Magazine 3 Heb je een abonnement? a. Ja b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? a. Horoscoop b. Mode c. Strerren/ bn-ers d. Liefde, sex & relaties e. Geen van bovenstaande staat in het blad 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? a. 1-2 euro b. 2-3 euro c. 4-5 euro, weet ik niet zeker d. 6- en hoger 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd, ik betaal mn abonnement b. Ja soms c. Nee 7 Waarom lees je een blad? a. interessant b. uit verveling c. toevallig in huis 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant b. Posters c. Bepaald rubriek d. Ik kijk nergens naar, ik heb een abonnement |
1 Wat is je leeftijd ?
c. 14 – 15 2 Welk blad lees je ’t meest? d. Anders namelijk: fancy/yes 3 Heb je een abonnement? a. Ja 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? als ik hieruit moet kiezen: a. Horoscoop 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? e: anders namelijk: mijn moeder betaald het abbonement 6 Koop je het blad zelf? c. Nee 7 Waarom lees je een blad? a. interessant 8 Waar kijk je naar als je het koopt? d. Ik kijk nergens naar. |
Citaat:
Ik weet niet of je doelgroep van 10 tot 17 is, maar omdat er al meer 'ouderen' gereageerd hebben en ik me verveel doe ik dat lekker ook. :p 1 Wat is je leeftijd ? e. 22 2 Welk blad lees je ’t meest? d. Anders namelijk: Flair, Viva. Psychologie Magazine. 3 Heb je een abonnement? b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? e. artikelen die ergens over gaan wat ik nog niet wist 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? a. 1-2 euro (Flair, Viva) c. 5-6 euro (PM) 6 Koop je het blad zelf? b. Ja soms 7 Waarom lees je een blad? a. interessant b. uit verveling 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant c. Bepaald rubriek e. Waar het blad overgaat |
1 Wat is je leeftijd ?
d. 16 – 17 2 Welk blad lees je ’t meest? a. Elle girl 3 Heb je een abonnement? b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? b. Mode 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? b. 2-3 euro 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd 7 Waarom lees je een blad? a. interessant 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant |
Citaat:
|
Post hier onder je antwoorden maar! De vragen: Enquête wiskunde. Mensen willen jullie zo vriendelijk zijn om deze enquête voor me in te vullen. Het antwoord wat je kiest kun je onderstrepen in Word bijvoorbeeld… Hartelijk dank ! 1 Wat is je leeftijd ? a. 10 – 11 b. 12 – 13 c. 14 – 15 d. 16 – 17 e. 18 2 Welk blad lees je ’t meest? a. Elle girl b. Cosmo girl c. Donald duck d. Anders namelijk: expreszo 3 Heb je een abonnement? a. Ja b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? a. Horoscoop b. Mode c. Strerren/ bn-ers d. Liefde, sex & relaties 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? a. 1-2 euro b. 2-3 euro c. 4-5 euro d. 6- en hoger 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd b. Ja soms c. Nee 7 Waarom lees je een blad? a. interessant b. uit verveling c. toevallig in huis 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant b. Posters c. Bepaald rubriek d. Ik kijk nergens naar. Heel erg bedankt! |
1 Wat is je leeftijd ?
d. 16 – 17 -->16 2 Welk blad lees je ’t meest? d. Anders namelijk: ---> Humo 3 Heb je een abonnement? b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? andere: muziek/recensies(muziek,films,boeken, ed)/dossiers/... 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? €2 6 Koop je het blad zelf? b. Ja soms 7 Waarom lees je een blad? a. interessant 8 Waar kijk je naar als je het koopt? d. Ik kijk nergens naar. |
1 Wat is je leeftijd ?
a. 10 – 11 b. 12 – 13 c. 14 – 15 d. 16 – 17 2 Welk blad lees je ’t meest? a. Elle girl b. Cosmo girl c. Donald duck d. Anders namelijk: de Kijk 3 Heb je een abonnement? a. Ja b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? a. Horoscoop b. Mode c. Strerren/ bn-ers d. Liefde, sex & relaties e. geen van deze dingen: staan namelijk niet in het blad :D 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? a. 1-2 euro b. 2-3 euro c. 4-5 euro d. 6- en hoger 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd b. Ja soms c. Nee (me ouders) 7 Waarom lees je een blad? a. interessant b. uit verveling c. toevallig in huis 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant b. Posters c. Bepaald rubriek d. Ik kijk nergens naar. ps: waar is deze enquete eiglijk voor? |
1 Wat is je leeftijd ?
a. 10 – 11 b. 12 – 13 c. 14 – 15 d. 16 – 17 2 Welk blad lees je ’t meest? a. Elle girl b. Cosmo girl c. Donald duck :bloos: :p d. Anders namelijk:………………………. 3 Heb je een abonnement? a. Ja b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? a. Horoscoop b. Mode Maar eigenlijk geen 1. c. Strerren/ bn-ers d. Liefde, sex & relaties 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? a. 1-2 euro b. 2-3 euro c. 4-5 euro d. 6- en hoger 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd b. Ja soms c. Nee 7 Waarom lees je een blad? a. interessant b. uit verveling c. toevallig in huis 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant b. Posters c. Bepaald rubriek d. Ik kijk nergens naar. |
1 Wat is je leeftijd ?
d. 16 – 17 2 Welk blad lees je ’t meest? d. Anders namelijk: Hitkrant 3 Heb je een abonnement? a. Ja 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? c. Strerren/ bn-ers 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? a. 1-2 euro 6 Koop je het blad zelf? c. Nee (naja heb dus een abbonement maar als je bedoelt dat ik het zelf betaal dat weer wel :s) 7 Waarom lees je een blad? a. interessant 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant |
Citaat:
|
1 Wat is je leeftijd ?
c. 14 – 15 2 Welk blad lees je ’t meest? d. Anders namelijk : fancy 3 Heb je een abonnement? a. Ja 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? a. Horoscoop c. Strerren/ bn-ers 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? b. 2-3 euro 6 Koop je het blad zelf? c. Nee 7 Waarom lees je een blad? a. interessant 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant |
Enquête wiskunde.
Mensen willen jullie zo vriendelijk zijn om deze enquête voor me in te vullen. Het antwoord wat je kiest kun je onderstrepen in Word bijvoorbeeld… Hartelijk dank ! 1 Wat is je leeftijd ? 20 2 Welk blad lees je ’t meest? d. Anders namelijk: humo………. 3 Heb je een abonnement? b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? c. Strerren/ bn-ers 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? a. 1-2 euro 6 Koop je het blad zelf? b. Ja soms 7 Waarom lees je een blad? a. interessant 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant |
1 Wat is je leeftijd ?
c. 14 – 15 2 Welk blad lees je ’t meest? a. Elle girl geen eigenlijk 3 Heb je een abonnement? b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? b. Mode, kan je die aanstellerige anorexen uitlachen 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? echt geen idee 6 Koop je het blad zelf? b. Ja soms 7 Waarom lees je een blad? b. uit verveling 8 Waar kijk je naar als je het koopt? d. Ik kijk nergens naar. Heel erg bedankt! [/B][/QUOTE] |
1 Wat is je leeftijd ?
a. 10 – 11 b. 12 – 13 c. 14 – 15 d. 16 – 17 2 Welk blad lees je ’t meest? a. Elle girl b. Cosmo girl c. Donald duck d. Anders namelijk: cosmo 3 Heb je een abonnement? a. Ja b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? a. Horoscoop b. Mode c. Strerren/ bn-ers d. Liefde, sex & relaties 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? a. 1-2 euro b. 2-3 euro c. 4-5 euro d. 6- en hoger 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd b. Ja soms c. Nee 7 Waarom lees je een blad? a. interessant b. uit verveling c. toevallig in huis 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant b. Posters c. Bepaald rubriek d. Ik kijk nergens naar. |
Hartelijk dank !
1 Wat is je leeftijd ? a. 10 – 11 b. 12 – 13 c. 14 – 15 d. 16 – 17 2 Welk blad lees je ’t meest? a. Elle girl b. Cosmo girl c. Donald duck d. Anders namelijk:…Geen……………………. 3 Heb je een abonnement? a. Ja b. Nee 4 Wat vind jet het leukst aan een blad? a. Horoscoop b. Mode c. Strerren/ bn-ers d. Liefde, sex & relaties 5 Wat betaal je voor een blad per exemplaar? a. 1-2 euro b. 2-3 euro c. 4-5 euro d. 6- en hoger 6 Koop je het blad zelf? a. Ja altijd b. Ja soms c. Nee 7 Waarom lees je een blad? a. interessant b. uit verveling c. toevallig in huis 8 Waar kijk je naar als je het koopt? a. De voorkant b. Posters c. Bepaald rubriek d. Ik kijk nergens naar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01. |