![]() |
Het kledingmerken topic
Ik wil mijn kledingmerken kennis verrijken en daarom open ik dit topic. De bedoeling is dat je een merk kleding zegt met het liefst een site van het kledingmerk erbij. De volgende forummer zegt in het kort wat hij of zij van het merk vindt. Dit kan van kleding van het merk voor zijn eigen geslacht als kleding voor het andere geslacht. Je zou de kleding op hipheid, stijlvolheid ... etc kunnen beoordelen. Daarna post jij een kledingmerk met een eventuele website van het merk erbij die de volgende forummer mag beoordelen.
Ik begin met het merk Wrangler :rolleyes: Wrangler website Ga elkaar niet aanvallen. Je kan een kledingmerk niets vinden maar daarom hoef je de ander niet in de grond te boren! |
is dit een soort van spel ofzo?
|
Citaat:
ik vervolg met het merk: zeeman |
Citaat:
Wrangler is niet leuk, maakt goedkope kleding voor de smaakloze man, met lelijke stiksels en logo's, kwalitatief vast niet om naar huis te schrijven maar het blijft gewoon lelijk. Oh, en Japie Citaat:
BikkembergS Bikkembergs |
Citaat:
ik vind het wel mooie kleding over het algemeen, iets TE voetbal georienteerd imo,mag wel wat meer verandering inzitten.maar er zitten wel leuke dingen bij Scapa sports |
Kvind het niets, beetje te 'ik wil sportief lijken' naar mijn idee.
Geen kleding merk maar heeft wel met lifestyle te makeN: www.rodrigootazu.com. |
Citaat:
Maar goed, ik vind het niets. Het is nep en bovendien ziet het er heel kitch uit. Een soort Swarovski. Ralph Lauren |
Mja, leuk als je het mooi vind en wil betalen enzo?
Fruit of the Loom |
fruit of the loom..
aan de ene kant kan t wel iets hebben, maar dan wel in een goede combinatie.. aan de andere kant vind ik t een beetje.. ehmm moeilijk onderwoorden te brengen stt la ma carhartt |
bij Rush Rave, 5 Bikkembergs t-shirts in hetzelfde model gezien ...(wel verschillende kleuren, yeah..) maar goed, iets teveel dus van het goede...
maar bikkembergs blijft hip (y) van breierdonck is wel iets hipper alleen (y) |
Bikkembergs?? Kan je dat eten? Nee, geef mij liever wat van Paul & Shark Yachting.... Hele fijne kleding, helaas niet overal verkrijgbaar.... linkje: www.paulshark.it
|
Stuka
Jinx Hebben geen website :p |
|
Dolce&Gabbana :D
das mijn favo merk (y) ze hebben lekkere nonchalante kleding, van sportief tot chic veel kleuren, lekker uiteen lopend.. hun lijn & is zeer relaxt, en hun eigen lijn van dolce&gabbana zelf ofcourse! Dolce&Gabbana |
DKNY, mooie kleding met stijl gemaakt. Een stijl die ik mooi vind dan... www.DKNY.com
|
Citaat:
Dolce &Gabbana: we vinden het nogal ouderwets en zeker niet meer hip, maarja ieder zijn ding he! Burberry www.burberry.com |
Grappig, ieder merk wordt afgemaakt..
|
Citaat:
Energie |
Citaat:
Energie heeft leuke kleren maar sommige dingen zijn te gewoon om er zoveel geld voor te betalen. tommy hilfiger |
|
Dickies... neej dat vind ik niks :p not my style... ;)
Gucci dan maar? ook niet mijn stijl trouwens.. :o |
Citaat:
iceberg: www.iceberg.com |
|
Citaat:
nu mag Carhartt |
Citaat:
|
Citaat:
Itsus om me toch even aan "de regels" te houden |
|
dat moet je aan lies vragen, zij weet allleeeeeeeessssss
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
(uit deze reply blijkt trouwens wel dat je intellectueel niet erg ontwikkeld bent) |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.misssixty.com Ik vind miss sixty een heel mooi merk, veel broeken die mooi zitten (niet dat die mooie broeken op de site staan, daar staan alleen maar 'wortelbroeken') en leuke shirtjes |
Citaat:
Ja die is leuk maar voor de rest vind ik Miss Sixty erg goedkoop ogen.Een typisch turkije-merk , net als puma dus eigenlijk. Next: Kuyichi *mooie spijkerbroeken maar voorderest té casual |
Next:
Kuyichi *mooie spijkerbroeken maar voorderest té casual [/B][/QUOTE] Spijkerbroeken idd wel Ok..verder weinig bijzonder. www.targstique.com Ik vindt de statements shirts geweldig! Targstique c'est fantastique :D |
Ook Miss Sixty
Maar....Replay is ook leuk! |
Citaat:
Miss Sixty vind ik een ordinair merk dat naar mijn mening over het algemeen gedragen wordt door meisjes die naamkettingkjes dragen en vaak shoppen bij de €12 euro winkel Replay...de jeans vind ik vaak wel gaaf maar ze staan mij nooit.. www.robertocavalli.it |
Citaat:
Miss Sixty ordinair.....hahahaha laat mij niet lachen :D |
Citaat:
|
ik ga voor replay, DKNY, Lee, O'neil, Puma En Cars...
top merken !!!! niet goedkoop, ma wel kwaliteit.. en lekker casual |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan ga ik maar eventjes ontopic, Miss Sixty is trouwens niet mijn ding, de mannelijke lijn van hun Energie vind ik vaak veel's te wild, en Jody Bernal achtig, iig hun laatste collectie. De spijkerbroeken daarintegen vind ik trouwens wel mooi.
Roberto Cavelli heeft een mooie site, echt leuk :) Collectie is trouwens ook mooi, winter collectie staat namelijk nu al online op de site :) En voor jullie Armani, Jeans of Exchange [en niet emporio] |
Citaat:
de volgende krijgt van mij prada voor zijn/haar kiezen... |
Citaat:
|
billabong billabong.com
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02. |