![]() |
Ik heb vaker zin dan mijn vriend
Hmm hoe leg ik dit uit....
De sex is geweldig echt waar. Ik zit er alleen een beetje mee dat ik volgens mij veel vaker zin heb dan hij. Ik vind bijvoorbeeld erotische films en over sex praten ook hartstikke leuk. Alleen hij doet af en toe wat afstandelijker. Ik ben meestal degene die over sex begint en ook met sex begint... Hij heeft (voor de gein?) al eens gezegd dat ik oversext ben, maar ook zoiets gezegd van dat ie zich graag aan me aanpast. Het is nog niet zo heel lang geleden dat ie me ontmaagd heeft en vooral in het begin was hij heel voorzichtig. Nu zegt ie weleens over msn dingen dat hij vanaf nu meer initiatief gaat nemen, maar daar zie ik weinig van terug. Hij is ook veel meer met knuffelen dan ik. Dat doet mij juist weer weinig. Gaat dit een probleem worden? Moet ik me meer gaan inhouden? Zou het onzekerheid zijn? Hij is juist al met heel veel meisjes naar bed geweest en is al een stuk ouder, verder is hij ook niet echt onzeker... Komt het vaker voor dat een meisje eigenlijk veel vaker wil? |
hmm,
ik weet niet bij ons gebeurt het vaak samen... tegelijk... als we alleen zijn of naar stappen nog ff bij mij of haar gaan liggen... maar als ik haar alleen zie.. 3 keer in de week ofzo is het ook altijd raak... groeten |
Mischien valt ie iets meer voor jongens? :confused:
|
Meestal hoor je juist dat jongens meer zin hebben he :P.
Bij praten over seks kan het zijn dat hij dat gewoon niet gewend is, en het daarom niet prettig vindt. Het ligt er denk ik ook net een beetje aan waar je mee opgegroeid bent. Zo werd er bij ons vrij open over dit soort dingen gepraat, terwijl bij mijn vriend werd daar echt nooit iets over gezegd. Dan is het voor hem natuurlijk ook moeilijker om daar over te praten, dat zou het dus kunnen zijn wat betreft het praten over de seks. Wat betreft de seks zelf, ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe dat komt. Mss vindt hij de seks wel minder geweldig dan jij en wil hij eens wat anders proberen (maar durft hij dit niet ofzo :confused: ). Het kan natuurlijk dat hij gewoon minder zin heeft dan jij, en dat hij idd zoals je al zegt meer om knuffelen geeft. Kan je er niet met hem over praten dan? Waarom hij bijvoorbeeld minder zin heeft, of dat dit normaal is voor hem etc? |
Citaat:
De sex is bij mij niet echt denderend... Ik heb heel vaak "zin" (lees geil) beetje overdreven volgens de meesten, noem mij dus maar nymfomane. :cool: "Die van mij" neemt zelf zelden het initiatief en wordt enr nu niet opgewonden van als je een spelletje speelt, of een leuk "filmpje" opzet. Ik vindt dit zelf ook heel jammer en het is vaak zelfs frustrerend. Er wordt wel over gepraat, maar meestal komen we tot de conlcusie dat het voor hem niet echt veel beter kan.... Er is dus eigenlijk niet veel veranderd, maar ik moet er dus wel rekening mee houden. Ik vindt dat hij daar recht op heeft, ik bedoel hij hoeft niet 3 keer per dag z'n energie op te maken. Ik heb het maar geaccepteerd, al is het niet makkelijk. Als hij voor jou veel betekent, dan adviseer ik je hetzelfde te doen. Sex is niet de nummer 1 in een relatie, en ik denk dat hij zich ergens anders wel in moet aanpassen, dus weeg het een beetje af. :D |
Mmm best irritant is dat. Er is denk ik geen standaard voor wie er vaker willen, jongens of meisjes. Ligt vooral aan je karakter denk ik. Misschien dat je, omdat je nog niet zo heel lang geleden seks 'ontdekt' hebt, nu vaker zin hebt en dat in de loop van de tijd minder zal worden?
Waarschijnlijker lijkt me dat jij nou eenmaal een meer seksueel persoon bent dan je vriend. Je kunt dit gewoon accepteren, tenminste, als hij daar geen last van heeft en dat lijkt me niet ;) En als je het echt vervelend vindt en het niet verandert zou ik gewoon even verder rondkijken. Er zijn vast jongens met evenvaak behoefte aan seks als jij! |
Ik voorzie problemen. Als je het bij hem niet krijgt ga je het vroeg of laat missen, en bij een ander halen. Wel effe uitmaken voor die tijd he...
|
Het zou problemen kunnen opleveren. Ligt toch een beetje aan hoe jij het opvat. Ben je beledigd of voel je je echt onbevredigd en ga je als gevolg meer naar anderen kijken etc.
Wat juno zegt. Stel dat je iemand leert kennen die jou heel mooi en lief en lekker vindt en heel veel met je over seks praat etcetera, dan kan zo iemand nog wel eens een bedreiging vormen. Maar ja, misschien leeft hij nog weer op of zak jij nog weer in. Heeft hij altijd al zo veel, of weinig, zin als hij nu heeft of ligt het aan andere dingen? En, gaat het jou echt om hem of vooral om de lekkere seks? Als je heel heel eerlijk bent.. |
Met mijn vorige vriendin was het een beetje andersom. Eerst niet storend, maar ze had bijvoorbeeld een stresstijd waarin ze helemaal nooit zin had. En jah, ik had het toch een beetje tegenovergesteld. Dan ga je op een gegeven moment ook denken dat het aan jezelf ligt hoor...
Maar ik stel je gerust, bij ons is het daardoor niet uitgegaan, dat had hele andere redenen. Maar dat kan bij jullie wel. Probeer een beetje uit te vinden hoe storend je het vindt en blijf er met hem over praten. Niet over msn, maar in het echie, natuurlijk... Als je heel erg je best doet om hem "op te geilen", lukt dat je echt wel hoor. |
Ik zou er even over praten... Misschien heeft hij een reden voor z'n lage libido! Iets lichamelijks, of een nare ervaring, misschien ziet hij seks met jóu niet meer zitten. Dat soort dingen.
|
Zo! bedankt voor de reacties!
Ik durf er nu ook niet meer zo over te praten, straks gaat hij echt denken dat het aan hem ligt, terwijl het volgens mij juist aan mij ligt. We hebben een paar keer per week sex hoor. Ik hoop zelf dat het bij mij komt omdat het nog 'nieuw' is, maar dat denk ik niet. Ik ben altijd al vrij veel seksueel actief geweest zeg maar. Ik ga het hier ook niet om uitmaken en ik ga ook echt niet vreemd ofzo, ik hoop alleen niet dat hij er met mij niets aan vindt en het idee krijgt dat hij wel 'moet'. Hij is na een uurtje met mij ook helemaal op, terwijl ik me best inhoud en hij heeft volgens mij verder een goede conditie :S Met hem praten durf ik opzich wel, weet alleen niet hoe ik er over moet beginnen en wat ik precies moet zeggen. |
Ach, in een relatie is het vrijwel altijd zo dat de een meer zin heeft dan de ander, je bent nu eenmaal niet 100 % hetzelfde maar twee verschillende mensen. Zo lang geen van beiden sexverslaafd of frigide is, hoeft dat absoluut geen probleem te zijn.
Als hij eens wat minder zin heeft, dan kun jij 'm lekker verleiden, dat kan ook heel leuk zijn, en als dat geen succes heeft, nouja, dan heb je pech. Ik had meer zin in sex dan mijn ex-vriend (hij vond één a twee keer per week wel zat, ik ben meer van de vijf à zes keer per week), maar ik vond het altijd erg leuk om hem net zo lang uit te dagen tot hij tóch wou. En ik heb iets minder vaak zin in sex dan mijn vriend (die gaat liever voor twee keer per dag), maar hij kan daar ook wel mee leven en vind het op zijn beurt weer leuk om míj te overtuigen. |
Ik heb meestal ook wel zin, maar pfffffff.... haar drive is niet te evenaren :rolleyes:
:D |
Dat hij geen initiatief neemt, betekent niet dat hij minder zin heeft...
Waarschijnlijk zit er iets achter, iets dat hem tegenhoudt... door dat weg te nemen, zal het daarna vast beter gaan |
Doe wat een gemiddelde huisvrouw doet, bestel je eigen penis in de Neckerman.
|
Waar vind ik ook zo'n vriendin?
(Vertaling: bij mij is het eerder andersom :p.) |
Citaat:
iets oplost.. dat zou toch eerder een echte dan de electrische melkboer moeten zijn... ;) Maar zolang jij zeker bent van je relatie en je gevoelens voor hem, dan is er niet zoveel aan de hand.. Als je toch om je heen gaat kijken en erg nieuwsgierig wordt naar sex met anderen..tja.. Vooral in jouw situatie waar je vaak zin hebt, ga je misschien toch op zoek naar meer.. (of is dit teveel projectie.. :o ).. Weet je of je vriend wel vaak masturbeert? |
Ik had juist altijd meer zin dan mijn vriendinnen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon een fuckbuddy nemen, then you got the fun AND the love!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed. |
Citaat:
Misschien heeft ie echt gewoon minder zin dan jij... :rolleyes: Dat zou wel lastig zijn zeg!.. |
what de neuk is dat toch met vrouwen
als je geil bent en wilt neuken willen ze niet hou je je in dan is het ook niet goed :confused: |
Citaat:
Grote kans dat hij het wel doet hoor, maar dat is ook niets raars... |
Citaat:
Heb zelfs gezegd dat ik dat wel deed, hij bleef volhouden :S |
Citaat:
Hey je lijkt wel wat op mij! Dump hem, laten we wat afspreken :) |
Citaat:
|
Ik moet trouwens zeggen dat er al wat verbetering is!
Hij is er wat opener in en lijkt er ook steeds meer zin in te krijgen. |
Citaat:
|
ach, van dat oversexte heb ik ook last, en ben ook nog niet zo lang geleden ontmaagd
misschien heeft hij niet altijd zin om ermee te beginnen maar als je eenmaal bezig bent komt het wel goed :) |
Citaat:
|
Citaat:
reactie ondertussen.. :rolleyes: Maar als 't al beter gaat.. Have fun.. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |