![]() |
MTV animatie
hallo mensen,
ik ben zeer op zoek naar een muziekje dat onder de volgende animatie zat dat enkele jaren geleden bij MTV werd uitgezonden Een wat chagerijnige kat zit in een boom en er komt een idioot vogeltje aanvliegen, dat constant zijn reet aan de kat laat zien. Deze is er niet van gediend, en slaat de vogel met een grote vuist weg. De vogel blijft terugkomen en blijft zijn achterste laten zien. De kat slaat em met een schoen, vogeltje blijft plakken aan de schoen en de kat blijft met de schoen rammen totdat het vogeltje verdwijnt. Heeft iemand enig idee hoe ik aan dit filmpje kan komen, hoe het heet, en belangrijker; hoe heet het muziekje en hoe kom ik eraan. (soort vrolijk muziekje met een mannenkoortje). Alvast bedankt. |
Jaa, dat ken ik nog wel. Maar dat is nog geen jaren geleden volgens mij.
Ik kan me alleen het muziekje dat erbij zat niet meer herinneren, dus aan mij heb je niks.. |
ha ha ha ha ha ha ha ho ho ho ho ho ho ho hi hi hi hi hi hi hi hè hè hè...
Geen idee van wie het is..vond het wel altijd een koel filmpje (y) |
Dat was nog eens een goed filmpje trouwens. Daar kunnen die Blije Boomvrienden van tegenwoordig wat van leren.
|
whaha ik moet er weer aan denken, ik vond dat toen echt een grappig filmpje :D (Y)
|
het was bij de laatste award dacht ik...
ik vond het niet grappig, ik vond het irritant :mad: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |