![]() |
Boos
eigenlijk maar iets vrij simpel, in een opwelling geschreven (zoals u kunt lezen :p)
BOOS En ik sla met de deuren En de trappen kraken Want ik stamp voet -kom me ach ter na!- en ik wacht stiekem Hoor ik voorzichtige stappen achter mij Hoor ik je stem die zegt ’t is voorbij? Hoor ik …niets Ik zit boven en heb spijt Jullie praten beneden over de liefde. |
Sterk, behoorlijk goed. Leuk hoe het zo kinderachtig begint en dan steeds volwassener wordt, leuk hoe die korte regels aan het begin aan het eind langer zijn geworden, leuk hoe naar voren komt dat je dit in een opwelling geschreven hebt, een van de weinige gedichten die dat ook daadwerkelijk zo laten lezen. De rust die in de laatste strofe tevoorschijn wordt getoverd, het woordje spijt heeft zoveel betekenis dat het inderdaad een eigen regel verdient en en het is gewoon helemaal goed, het beste wat ik deze ochtend gelezen heb tot nu toe (y) .
|
Ik vind het ook een super mooi gedicht!!! de opbouw is apart en dat geeft net dat beetje extra!!!! en zoals Lovetear al zei:
Leuk hoe het zo kinderachtig begint en dan steeds volwassener wordt, leuk hoe die korte regels aan het begin aan het eind langer zijn geworden echt gaaf!!! (y) |
ik vind het gewoon een beetje zielig :confused:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18. |