![]() |
[.cue & .bin bestanden] Hoe en wat is 't?
Ik heb namelijk een game die geheel bestaat uit dit soort bestanden, moet ik deze op de een of andere manier eerst uitpakken met de een of andere prog of wat? Zoals die bestanden er nu staan is het onmogelijk voor mij om deze game te spelen.
Wat houden die .bin en .cue bestanden in en hoe moet ik deze problematiek oplossen om deze game te kunnen spelen? |
Hier je antwoord.
En stel je vraag de volgende keer op s&m aub. |
Maar ik wil 't niet branden. Ik wil deze game gewoon kunnen spelen. :)
Enja, nu kan ik daar niets meer aan doen. Kleine moeite voor een lokale FB om 't even te verplaatsen. Sorry, iig. :) |
Dowload ergens ISOBUSTER, daarmee kun je BIN en andere IMAGE files openen en vervolgens gewoon uitpakken.
|
Deamon(??) is ook een fijn programma voor die dingen.
|
Citaat:
Nee, doe het dan meteen goed, en download alcohol 120%! Hiermee creeer je een virtuele cd-rom speler! Dit werkt perfect vooral je nog niet niet de no-cd crack ervoor hebt. |
Een .Cue bestand is een soort aanduiding voor je brandprogramma (meestal Nero)
Een .Bin programma is het bestand zelf. Dus: Een .cue bestand bevat de informatie voor je brandprogramma en een .bin bestand is het bestand zelf. :cool: |
Ik gebruik Daemon altijd voor de bin bestanden.
Mounten en klaar is kees. |
Alcohol 120% voor het branden (selecteer dan de .cue bestanden)
DAEMON Tools voor extra schijf als het ware maken, dit programma zorgt ervoor dat je computer als het ware de "cd" leest. (Maareuh, je hebt het spel toch niet gedownload hé :o) |
Dat Deamon Tools is volgens mij wel handig, maar het lukt me niet om het spel gestart te krijgen. :s Help?
|
als image branden
|
Ik gebruik zelf ook Deamon Tools..
Werkt prima :) |
Fireburner is wel handig imo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
toch maar ff wat beter zoeken dan :o |
wisten jullie dat je de *.cue bestanden helemaal niet nodig hebt..... :P
Je moet gewoon bij het mount image scherm van daemon tools of alcohol 120 % *.* in het venster in typen en dan het bin bestand openen. :D |
Er zijn meerdere wegen naar Rome.
Zelf brand ik meestal gewoon op cd of gebuik ik Deamon tools Echter wat je ook gebruikt, meestal moet je wel nog even een crack eroverheen halen. www.gamecopyworld.com |
Citaat:
Bovendien: OH NOSSsss!!!!!11!!1 IT SI TEH bestandjes van 2 KB die je harde schijf overnemen! |
Citaat:
|
't Is trouwens gelukt door het branden van deze bestanden met Nero op een CDR. Ook snap ik nu hoe Deamon gebruikt moet worden om dezelfde resultaten te krijgen. Het is wel vaker zo, dat wanneer je iets eindelijk voor elkaar hebt, alles makkelijker lijkt.
Bedankt voor de reacties. |
Citaat:
|
Ik gebruik/download CUE's echt nooit, en ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Dus ik vraag me echt af wat het nou voor voordeel biedt.
|
Met Daemon tools kun je beveilingen omzeilen, dus als ik een game bin fiel heb lukt het dus gewoon. :P
|
Maar als er een aparte audio stuk bijstaat word dat dus nie goed gebrand
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gta VC heeft een hele aparte audio CD, maar dat gaat gewoon perfect. Al mijn games brand ik met alcohol en dan gebruik ik alleen de .Bin file. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09. |