![]() |
Vakantiewerk
Hey,
Ik heb wel gewoon een normaal baantje, ik zou echter graag in de zomervakantie (zoveel mogelijk) geld bij willen verdienen. Het maakt me niet uit als het 8 weken werken is ofzo, als de beloning er maar naar is. Ik heb nog nooit eerder actief naar vakantiewerk gezocht dus mijn vraag is: waar kan ik het beste zoeken en hebben jullie tips? Ik ben trouwens 17 jaar en woon in Vlaardingen (ligt bij Rotterdam) |
Voor een baantje met een échte hoge vergoeding moet je in het Anne-Frank-plantsoen in Eindhoven zijn :p
|
Het hoeft niet EXTREEM hoog, maar het zou leuk zijn als ik in de vakantie tussen de 300 en de 800 euro bij zou kunnen verdienen. (meer is nooit weg).
|
Citaat:
En kun je niet bij je baas meer uren maken? Omdat anderen met vakantie zijn ofzo.... |
Gewoon naar een uitzendbureau, daar verdien je makkelijk 300-800 euro in 8 weken, dit al met minimumloon (als je wel elke dag werkt dan denk ik).
|
Ok bedankt voor de tip, daar zat ik inderdaad ook aan te denken :). Ik zal binnenkort eens langsgaan bij een uitzendbureau. Iemand anders nog andere tips?
|
Als je niks kunt vinden waar je meer verdient dan het minimum jeugdloon, zou je de Rotterdamse Schoolboekhandel kunnen proberen, daar verdien je iig het minimum jeugdloon van een jaar ouder dan je bent (dat van een 18-jarige in jouw geval dus). Maar goed, das ook geen vetpot en je zult ongetwijfeld wel iets beter kunnen vinden. ;) (Hoewel het bij de RSB wel erg gezellig ws. ;))
|
Bij fulltime werken dan zou je met het minimum jeugdloon al op ongeveer €478,00 (netto) per maand uitkomen...en dat zou dan dus al meer zijn dan het bedrag wat jij noemt (tussen de €300,- en €800,-). ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tsja, ik heb geen idee waar je woont hoor, maar hoe suf t ook mag klinken: in de bollen verdien je hartstikke veel. 3,5 week toch wel 500 eurootjes. en anders inderdaad inschrijven bij bureaus. schoonmaakwerk verdient trouwens ook bakken met geld.
|
Citaat:
|
in een verpleegtehuis!! verdient erg lekker en nog redelijk leuk werk ook.
|
Bij een boer ofzo. Is vaak alleen ´s ochtends. Schijnt ook redelijk goed te verdienen.
|
Citaat:
|
Dat ligt een beetje uit de route :) bedankt voor de tips iedereen.
|
Citaat:
kun je beter naar bedrijven bellen en op die manier een baan zoeken.. BTW ik weet niet of daar ergens boerderijen zitten, maar dat verdient ook wel goed :D |
btw, er staat al een topic over vakantie werk..
ff beter kijken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |