![]() |
Heb jij een leven naast het forum?
Leef jij voor dit forum? :)
Hoe belangrijk vind je het forum? :) |
Het forum verijkt mijn internet bestaan. Niks meer.
|
Just for fun. :)
|
Dan had ik toch twee levens :confused:
dat kan toch niet :confused: |
Puur voor de lol.
|
soms, maar soms ook niet, maar vaak ben ik niet thuis dus ja ik denk dat ik eventueel wel een leven heb buiten jullie
|
ik heb geen forumleven, aangezien niemand mij kent hiero. dus ik heb besloten om maar een real life-leven te beginnen.
ps als je geen leven hebt naast t forum dan zou ik me zorgen gaan maken |
Citaat:
ik bedoel, dit kan toch niet alleen maar je leven izjn? dan ben je wel behoorlijk triest denk ik zomaar... |
Sinds ik lid ben, is het mijn lust en leven geworden :o
|
Citaat:
|
Onschuldig tijdverdrijf...
|
Citaat:
het was niet onaardig bedoeld hoor maar dit kan toch niet je lust en je leven zijn vind ik ik mag mn mening geven he en ik bedoel het niet onaardig |
Nee, na het slikken van de rode pil ben ik één geworden met het forum.
|
Ik zie dit forum alleen als een hobby. Gewoon een uurtje posten op verschillende fora terwijl ik op MSN een beetje klets met mijn directe vriendengroep. Ik heb wel degelijk een leven naast dit forum. Ik ga uit met vrienden, ik loop 5 dagen per week stage, ga 2 keer per week fitnessen, heb een vriendin, ga naar mijn cluppie kijken... dat zijn allemaal belangrijkere activiteiten... maar ik probeer hiervoor wel altijd een uurtje vrij te maken. Niet voor dit forum, maar gewoon om naast alle drukke dingen een uurtje relaxed te computeren. Dat kan op MSN, waar ik mijn vrienden en vriendin ook spreek, maar soms zijn er niet veel online dus dan wil je tegelijkertijd ook iets anders doen. Dan is dit forum een oplossing daarvoor.
|
dit forum is niet mijn leven, maar de laatste tijd ben ik n beetje mezelf aan het afzonderen en dan is dit best leuk om te doen
|
Citaat:
ik neem het je niet kwalijk hoor |
Nee. :o
|
Ja. Ik heb genoeg andere dingen in mijn leven, maar ook af en toe even forummen of in de vakantie soms heel veel forummen doe ik graag.
|
Als ik nix te doen heb of me ff verveel kijk ik altijd ff op het forum.
Vaak dus :o |
Citaat:
|
Wat is een leven hebben? Waaruit kan je dat afleiden? Als je 100 vrienden hebt? Maar wat zijn dan vrienden? Of je elke week op stap gaat, om daar dan heel de avond alleen te zitten? Heb je een leven als je bij een sportclub zit, of naar school of werk gaat?
Ik heb trouwens geen leven naast het forum. Ik heb een leven waarin het internet (forum) een onderdeel is. |
Citaat:
dat dit niet het enige is waar je voor leef misschien? daarom kan ik me ook niet voorstellen dat je geen leven naast het forum heb.. je moet toch werken, naar school gaan, sociaal doen, eten, slapen, winkelen, uitgaan, enz. dat vind ik dan he |
Ik heb zeker wel een leven naast het forum, maar heel soms denk ik wel eens dat het stukje 'forum' in mn leven ietsje te groot is :bloos:
|
Citaat:
|
Ja, dit forum is voor mij puur vermaak. Dit gaat uitstekend samen met het msn'en en het championship manageren, dus zit ik hier meestal wel een uurtje per dag. Ook vind ik het wel handig voor als je een vraag ergens over hebt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Als er dit forum niet was, zou ik tv kijken of spelletjes op de pc spelen. Zo zie ik het forum ook: als vermaak.
Nou vermaak ik mij erg hier, dus kom ik relatief vaak. Nee ik doe verder niet veel met vrienden omdat ik niet snel vrienden maak en er ook nogal veel afvallen. Heb ik daardoor geen leven? Misschen.. Als iemand op dit forum zich dan geroepen voelt om mijn leven te verrijken door contact buiten het forum te zoeken is dat best, maar het is voor mij geen must ofzo. Ik weet niet of dat valt onder het wel of niet 'een leven hebben'. |
Citaat:
|
Ik forum te vaak.
Heb wel een leven naast het forum, maar ik werk 8 uur per dag en op mijn werk kan ik forummen. Ik betrap mezelf er echter steeds vaker op dat ik liever thuis zit te forummen dan dat ik naar mijn vrienden toega. In de weekends heb ik zeker wel een leven naast het forum. |
Het stelt niet veel voor. :o
|
leven?
|
tuurlijk heb ik een leven naast het forum.
maar heb hier natuurlijk ook mijn verantwoordelijkheden, nu als fb.. Dus ben elke dag wel een tijd online.. nu heb ik ook niet zo heel veel te doen aan school en kan ik mooi dingen in de gaten houden :o |
Citaat:
daar sluit ik me wel bij aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Deel van mijn internetleven :)
|
Als ik achter de computer zit, zit ik op msn en 't forum.
|
Hell no :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vraag het me inderdaad soms af.. sommige besteden ongeloofelijk veel tijd hier!
|
Het valt me op dat de extreem veel postende mensen hier allemaal zeggen dat ze 'gewoon voor de lol' forummen, maar als je van de 12 uur dat je wakker bent 8 uur forumt is het toch wel redelijk slecht gestelt met je sociale leven hoor!
|
hmm kzonder me de laatste tijd wel vaak af door dit kut forum :O
|
Ik zou het niet weten, ik zou ook niet weten hoe je dit kunt meten. Iedereen heeft een leven toch...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |