![]() |
Welke maaltijd was jouw week?
Ik bedacht laatst, weken zijn eigenlijk net maaltijden. Doordeweeks is het hoofdgerecht, het weekend is het toetje.
Soms heb je een fantastisch 'toetje' zoals ijstaart. Maar het kan ook gewoon saai vanillevla zijn. Doordeweeks is soms verschrikkelijk (vergelijkbaar met hutspot) of super relekst (biefstuk). Hoe was jouw week? Die van mij lasagne (= wel lekker) met magnum toe. |
Euhm... die van mij patat (wel lekker maar niet et allerlekkerst :o ) met ijs toe ofzo. :p
|
Mijn weken zijn niet eetbaar.
|
WOW denken......
mijn week was een broodje haring met slagroom, mijn weekend was een of andere luxe stuk gebak |
Soep, met als nagerecht soep. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Net als paëla, verassend,gezellig en toch aangenaam.
Het toetje was een zakje venco drop, lekker hollands, ik heb Koninginnedag in de stad gevierd :p :o |
Citaat:
Mijn week was aardappels met jus (gewoon) en een wijntje (leuk detail. het toetje was vla. |
Citaat:
|
Wat mmmm zegt, maar wel met een overheerlijke sorbet.
|
Een suikerklontje. Zoet, maar klein.
|
patat als hoofdgerecht, pizza als toetje
|
mijn week was een grand desert! (heeel erg lekker, maar wel vermoeiend omdat t zoveel is)
ben doodmoe van al dat ijs eten :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Rijst, rijst en rijst
|
een schaaltje vla waarvan je dacht dat er een vlieg in dreef, maar dat bleken stukjes chocola te zijn
ofzo :p |
Koeienstront gemarineerd in fijne ochtendurine geserveerd op een bedje van schaamhaar.
En als toet: Braaksel uit de diepvries gegarneerd met kopkaas schilfers met daarbij een schaaltje menstruatievocht als smaakmakende accent. Ik zou het eigenlijk niet meer weten hoe mijn week was behalve de laatste paar dagen die als chocoladepudding met blanke saus verliepen. |
Steengrillen.
Leuk, gezellig en feestelijk en dat nog heel lang ook! (van woensdag tot en met zaterdag feest gevierd) |
ehm..
tomatensoep kipsate en wijn (maar dat is geen gerecht..) |
Bier, shoarma met knoflooksaus en sigaretten, veel sigaretten.
|
patatje speciaal. (= heerlijk!)
Tiramisu. (ook Heerlijk!) |
Citaat:
|
Macaroni met pudding toe.
|
Citaat:
|
Mijn week was aardappels met jus (=gewoon) en vla (=saai) toe
|
Euh, weet ik veel.. Same as always, dus ik denk aardappels/groente/vlees
|
water en brood
|
mijn week was pizza, een hele pittige, en mn toetje was magere yoghurt. kortom: leuke week, slecht weekend.
|
stamppot denk ik. Onoverzichtelijk, alles door elkaar :)
|
mijn week was zuurkool met ananas (zuurkool is ranzig, de ananas er doorheen zijn de oplevingkjes)
en het weekend was een danoontje |
Ow en afgelopen ochtend was een ontplofte souflé.. :eek:
|
Citaat:
|
Week was bloemkool zonder sausje en het weekend was een oude kaas :bloos:
|
Kut met peren.
|
Mijn week was boerenkoolstamppot met een softijsje toe...
|
Mijn week was als een rijsttafel (elke dag weer nieuwe leuke verassingen!) en mijn weekend was als een aardbeiensorbet (zoet -> vrolijk, en redelijk verassend).
|
Citaat:
op de snelweg met 70 km/u terug schakelen, van de zenuwen, van z'n 5 naar z'n 2... *kuche* *hoest* Verschikkelijke rijles gehad :( |
Wat Mea Culpa zegt, maar wel met een overheerlijke pizza ipv patat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zuurkool met als toetje met chocolade bedekt sprinkhanen :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: