![]() |
Poging tot nieuw tribetopic
ok, dit is ff een nieuwe poging, dit keer meer ontopic he?
|
I'll try my very, very best. Jeroen was ook al niet pleased:P Allemaal gebroken zieletjes :(
Goed. Ontopic. Laten we eens een discussie gaan houden over een long lost character, iemand over wie we het nooit hebben. Opties? |
Paul (van Patsy)
Patsy (van Paul) Cloe Dal Zandra?????????? |
The Tribe sucks big time.
|
WTF SI TRIBLe?????// LOLLOLLOL!!!!!!!!!111
|
het nut is te praten over de serie The Tribe
iets wat ik eerst dagelijks keek en sinds de herhalingen zijn begonnen nog maar 1 keer in de week... (als het al zo vaak is... :bloos: ) Ik vind dat we het over zandra moeten hebben aangezien ze zo ongelovelijk leuk was :D |
gewoon kappen met die ongeloofelijk kut serie
|
Nooit gezien :s
|
een dag zonder 'the tribe' is een dag niet geleefd
|
Citaat:
|
zeg sinds wanneer komen er weer nieuwe afl. van the tribe op yorin op zaterdagmiddag???
ik zag t opeens gister. gaat verder na de overname bij ram. mega blijkt dus toch voor de techno's te werken. kheb een afl. gemist. wie heeft m vorige week gezien en kan mij uitleggen wat er is gebeurd? |
Ik heb het gisteren weer eens gezien. Hoe lang bestaat die serie eigenlijk, want ik heb het wel eens eerder gezien, maar dat is best wel een tijd geleden.
|
serie 5 is nu
op zaterdag om 17.25 tot 18.15 (dus 2 afleveringen) en donderdag nacht rond 1 uur dit is ook serie 5 |
ik d8 idd al dat t er 2 waren jah.
is seizoen 5 een nieuw seizoen? |
Wat een baggerserie. Ik heb het een keer geprobeerd om het 5 minuten te volgen, maar ik haakte al snel af. Het lukte gewoon niet. Dit kun je toch geen goeie serie noemen? Een stelletje achterlijke randdebielen met verf op hun gezicht die een beetje ronddolen. :| Bovendien is het acteerwerk bijzonder slecht, er zit geen verhaal, en van een degelijke decor hebben de makers ook nooit gehoord. Kortom: een walgelijke serie.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |