![]() |
Welke lieve dingen...
Welke lieve dingen zeggen jullie tegen je vriend(in)?
Enkele voorbeelden: - Mag ik je hebben? - Mag ik je uitpakken? :o - Ik heb dit-en-dit gedaan en jou gemist! |
Snoes, wat wil je drinken?
Het eerste wat ik vraag als ik bij haar thuis ben :), ik vertoon galant gedrag tegenover mijn vriendin en probeer niet in de herhaling te vallen met dingen die ik zeg. |
Op dit moment zeg ik niks (bij gebrek aan vriend) maar tegen mijn ex heb ik wel eens wat liefs gezegd:
-Jij hebt echt een goed lichaam by the way. |
-Mag ik je hebben; die heb ik ook wel eens voorbij horen komen bij ons.
-Je mag jezelf niet kapot maken, goed op jezelf passen! (Hij was gevallen en had een schaafwond) -Je bent lievvvvvvv (en dan ook met zo'n lange vvv) |
ik weet zo niet wat ik zeg, maar ik ben wel eens lief geloof ik.
|
ik zeg vaak gewoon een lief woordje. hee lief, hee mop, hee pop, en dan even een aanraking. klinkt heel zoet ja, maar dat valt best mee.
|
Ik probeer wel ooit lieve dingen te zeggen, maar die komen dan gewoon spontaan in me op... Ik zou zo geen voorbeeld kunnen noemen.
|
Ook ik zeg op dit moment niet veel, maar als ik een vriend heb doe ik niets anders dan lief proberen te zijn. Soms hoor ik mezelf dan aan en kom ik erachter dat ik een slijmbal kan zijn. Maar ja, ik meen het dan allemaal wel:)
|
vandaag zei hij (alleen weet ik al niet eens meer waarover precies :o )
"je bent echt precies wat ik nodig heb, je vult me perfect aan" en dat was lief. :) ik blijf meestal steken bij "ik ben gek op je" maar ik hou dat niet echt bij ofzo, wat ik allemaal zeg. soms ben ik een te erge slijmbal |
woooow ik zou t nie weten...misschien ben ik wel nooit lief :(
|
jij bent van mij he!?
is dat te hebberig? |
Wat een stom topic.
|
Citaat:
|
'doe maar fijn boos want dan vind ik je altijd zo'n schatje!!!'
Dat zei hij net tegen me.:) |
Citaat:
is wel heel lief, maar op zo'n moment ben ik gewoon boos, en als hij dan zoiets zegt ben ik gelijk weer om... :) |
Dat ligt eraan wat ze op dat moment tegen me zegt. Lieve dingen die ik zeg zijn altijd een reactie en niet van te voren ingestudeerde zinnen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien heb ik het in mijn eerste berichtje niet goed aangegeven, mijn excuus hiervoor. |
- Ik heb je opmerkingen gemist.
- Daar is die bekende smile van je! (zei mijn vriend een uur geleden tegen me, hij had me vanaf zaterdag niet meer gezien....) |
Citaat:
|
Citaat:
|
"Ik houww zoveel van jouww!"
En dan echt op zo'n toontje :D |
Citaat:
|
* ik ben trots op je
* ik sta achter je * ik kan niemand bedenken met wie ik dit (shoppen, reizen, dansen) liever zou doen dan met jou. enne: * je bent ontzettend Lekkah! * GrIjNz * |
achter dr aanroepen: lekker kontje!
dat ik ontzettend veel van dr hou nog steeds elke keer dat ik dr zie, pak ik dr hand kniel ik ff en geef dr een kusje op dr hand dr oppakken rondzwaaien en terwijl ze dan in elkaar gedoken in mn armen hangt, zeggen dat ze me echt ontzettend gelukkig maakt. haar vertellen dat zij ervoor zorgt dat ik een beter persoon ben/wordt breed grijnzend tegen een wildvreemde in de stad zeggen, terwijl ik dr samen met mijn vriendin loop: meneer/mevrouw, mag ik u voorstellen aan de liefde van mij leven :) |
Citaat:
Ik vond het maar irritant af en toe. |
Citaat:
|
geeen idee...
Ik zeg wel altijd dat ik veel meer van hem hou... En 'wil je een sigaretje???' zo lief is dat nou ook weer niet... |
jatterd! een beetje mijn hart stelen he!
(als antwoord kreeg ik: wat moet jij er met 2 dan?) dat was echt heel lief! |
we zaten laatst met z'n tweetjes aan de bar en toen zei ik tegen
hem; weet je hoeveel ik van je hou? 80 x met de auto om de wereld, 80 x met de fiets, 80 x met de boot, en 160 x lopend! zoveel hou ik van je! ( en geloof me, dan ben je even bezig!) waarop hij antwoordde: 81 x met de auto, 81 x met de fiets, 81 x met de boot, en 161 x lopend! *tsja...sorry, maar naar 400 x de wereld rond houdt het bij mij wel op...* |
Meestal komt er iets uit van..
"Ik is van jouw.. en jij is van mij.." (op de meest ziekelijk lieve manier mogelijk en met puppy-oogjes en al waarna ze helemaal volgeplakt wordt met kusjes) :bloos: |
Die is erg ja, puppy-oogjes...daar kun je toch niet tegenop, als vrouw zijnde!
Maar wat ik zelf doe...dat komt spontaan. Een kusje op zijn oogleden, daar leg ik vanzelf heel veel liefde en tederheid in. En ook als ik zijn hoofd in mijn handen neem als hij bij me ligt en hem zachtjes streel langs zijn korte haartjes. Of als ik achter hem sta als hij achter de computer zit en ik kus hem in zijn nekje. |
hmmm moet toch maar eens een vriendin zoeken ofzo. :)
|
Hij zei vandaag toen ik een beetje een slechte bui had(die natuurlijk in 1 klap over was :D ): Ik vind je heel mooi en lief en slim en scherp en krijg een heel fijn gevoel als ik aan je denk wat ik bij geen enkel ander meisje heb op dit moment...
Komt nu heel slijmerig over maar zo zei hij het helemaal niet, hij is juist totaal niet slijmerig of overdreven.:) |
Citaat:
|
Citaat:
Ja dit vind ik ook zéér liefkozende zinnetjes. Mag ik je hebben? Wtf? Lief is het, wanneer het lovend is, maar op precies zo'n manier dat alleen jullie twee weten dat het lief bedoeld is. Snap je? Nee? Mooi zo. |
Citaat:
|
Je bent de liefste en de mooiste en dat zal je altijd blijven! ;)
|
lag lekker te knuffelen met me vriend en hij zei opeens zow : mine mine mine, en hield me zo vet stevig vast. hmm :)
|
Citaat:
|
zondag zei hij "ik heb éindelijk weer eens het gevoel met iemand samen te zijn waarmee ik echt heel lang samen wil blijven"
cliche nr 1 maar wel heel erg lief :o :) |
jij : wat zou je doen als ik het met je uit maakte
je vriend/ vriendin zegt dan : dan zou ik terug gaan naar mn ex jij : wauw nu weet ik wat ik voor je waard ben zoek het maar uit het is over je vriend/ vriendin :zullen we samen naar de bios gaan jij : doe dat maar met je ex je vriend/ vriendin: dat ben jij :lief::lief::lief::lief::lief::lief::lief::lief::lief::lief::lief: |
Citaat:
|
Waardevolle en informatieve kick.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:14. |