![]() |
Eamon: hot or not?
Wat vinden jullie van Eamon? :)
|
Not....je kan gewoon horen hoeveel moeite de computer heeft moeten doen om het geheel wat meer op toon te krijgen
|
wie? wat?
|
Citaat:
|
Over het algemeen heb ik niet zo''n moeite met alle top 40 dingen, ze doen maar, maar dit vond ik zo lachwekkend slecht, die tekst, die stem, die man, het is allemaal belachelijk. Dat dit een nummer een hit is, doe me dan maar usher ofzo, alles beter dan eamon.
|
Citaat:
|
Heeft die dude een kip/haan ingeslikt oid:S
|
HOT!!!
Geweldig nummer.... (y) :D |
Hij was leuk, te vaak gehoord.
|
Not :|
|
Citaat:
|
hahah
het liedje is geweldig omdat hij zo vreselijk is... dat acteren in die clip is vreselijk (n) |
nee doe maar niet.
|
hot.
Hij zegt shit en fuck beter dan fred durst. "you played me, you even gave him head" :o :cool: |
beetje makkelijk liedje (G D Em C)
|
Nummers die populair zijn onder het plaatselijke white trash verafschuw ik.
|
Citaat:
De emotie wordt omgezet in een stel rauwe woorden, hoe goed :p.. |
HOT :) Ik vind het wel een geinig liedje om te luisteren :p
|
Citaat:
|
Geen kont aan
bovendien bij optredens playbacked hij, dus dan al helemaal afgekeurd |
IK vind t NOt.. plastic teringzooi :( zeer sneu die muziek.. slaapverwekkend :P
|
Ik vind 't voor Top 40 muziek erg oke. (y)
|
Ik heb zaterdag nog heel lekker op dan nummer gezoend :o
maar eignenlijk is het gewoon een buttnummer, hij kan maar beter stoppen met rappen en die muziek er achter is ook niet echt goed ofzo. |
Citaat:
Ik vind het nummer nog best te pruimen trouwens. Hij doet z'n best. :D |
not
zijn fuck word niet weggebliept en alle andere fucks en shits wel |
ik vind het liedje leuk maar hem vind ik een kwal
|
Mijn Ma zegt dat dat nummer verboden moet worden.. echt zo'n droge opmerking.. :|
|
Eigen mening: ik vind het echt een kutlied, vanaf het begin al, vooral die stem het klinkt nergens naar die gast ken echt niet zingen gewoon!
|
grr, ik haat zn liedje fuck it :mad: Die stuurde mn ex me (hij had het rare idee dat ik hem terugwilde), en vooral het zinnetje: don't want you back ho (of zoiets) bevalt me niets.
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je het tuig hier uit de buurt zou zien dat Eamon draait begrijp je m'n afkeer ervan. ;) |
mja, uitermate matig nummer.
wel grappig dat er ook een "fuck you right back" is van z'n ex.. (die beter kan zingen dan hij) "I don't, know why, you're crying like a bitch (..) you thought, you could, really make me moan. I had better sex, all alone. etc. |
Ik snap niet dat iemand vrijwillig naar die stem van die gast luistert..
|
hij heeft idd een irri stemmetje
|
Eamon is hottt! :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu hft zijn ex ook een nummer gemaakt... en daar word het "fuck" wel weg gedaan.
Maja, dat nummer is nog erger, klinkt voor geen meter :confused: |
Z'n ex heeft nu ook een nummer gemaakt. ''fuck you right back''. die heeft tenminste niet zo'n irritante stem :D
|
Deze versie is zooo veel beter. Vak it
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg net het CDtje van hem in mijn handen gedouwd, en er staan gewoon bijna evenveel sterren op de achterkant van de hoes (in zijn nummertitels) dan aan de hemel. :D
|
Is dat cool dan?
|
Vind 'F*ck it' wel lekker klinken, net als 'On and on'. Maar over het algemeen zijn het nogal oppervlakkige teksten...Iets van 'Get off my dick' ofzo??? (n) NOT
|
Gisteravond luisterde ik naar de radio, een of andere kutzender - toen dit nummer werd gedraaid, en alle scheldwoorden WEL werden weggepiept.. :D echt té belachelijk.,
|
Duidelijk hot. Ik ben down met die tekst.
|
Citaat:
érg diepzinnig hm :rolleyes: |
Wie heeft het hier over diepzinnig? Moet een tekst diepzinnig zijn om goed te zijn? Soms moet je gewoon zeggen waar het op staat weetjewel? Jeweettoch.
|
als je dronken bent is het ineens een heel lekker nummer (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:04. |