![]() |
Bultje
Hallo,
Ik heb sinds vannochtend een pijnlijk bultje op mijn rechterbeen gekregen dat net onder mijn middel zit. Ik heb dit wel eens vaker gehad onder mijn kin, en in mijn oksel maar die gingen vanzelf weer weg. Hopelijk zal deze ook weer weg gaan maar wat is het precies? Mijn moeder heeft het over een klier....K heb gisteren wel flink gevoetbald misschien komt het daardoor? Dank! |
Het zit wel precies op plekken waar klieren zitten, dus het zou kunnen. Ik weet niet hoe je het voor mekaar hebt gekregen, maar ik zou er niet teveel aan krabben q:
|
Ik heb het oowk 2x keer gehad onder mijn oksel maar dat gaat vanzelf weg... Ik denk niet dat het erg is.... Ik weet ook niet wat het is maar als het vanzelf weer weg gaat.. zal het wel niet erg zijn
Je moet er gwoon niet aan zitten... doei... :p |
opgezette klier.
onder je kin zitten die links en rechts ook, en die zijn opgezet als je bijv keelonsteking hebt (heb ik nu ook) je kan het ook krijgen op je hoofd als je heel erg veel last van roos hebt ofzo. gaat vanzelf weg! |
klinkt als opgezette klieren. Voel je je ook niet zo lekker? Ik heb dat altijd als ik ziek ben.
|
Het is al weg. Het heeft er maar 3 dagen gezeten, was inderdaad een knoop in mn spier of een opgezette klier. Ik was verder niet ziek ofzo dus k ben weer gerust gesteld ;)
Thnx! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |