![]() |
Enquete ANW
Ik wou jullie vragen om mijn enquete in te vullen, wat ik heb gemaakt voor Algemene Natuurwetenschappen. Het gaat over Internet gebruik. ALVAST BEDANKT! Niek
Enquete op: www.niekonline.nl |
gedaan
|
Ik ook :)
|
Gedaan, alleen kan je die e-mail versturen niet veranderen, want dat zuigt behoorlijk.
|
verander eerst de manier van verzenden, ik stuur niet via outlook.
Gebruik een script of zo. |
Citaat:
desalniettemin heb ik het toch grdaan mjah ik krijg hem niet echt verzonden geloof ik... 3x op het knopje ok geklikt maar het helpt nix :S |
hij doet het niet bij mij
|
ik kan 'm idd niet verzenden omdat ik geen outlook ofzo gebruik, maar mozillamail.
|
Ik mis bij vraag 11 nog een optie: Nee, ik download slechts nummers van een CD.
|
allemaal erg bedankt... ga zo door AUB... ik pik er een aantal vragen uit, en die gebruik ik voor mijn PO... ik denk met dat muziek niet... maar dat weet ik nog niet
|
gedaan
|
owww neej toch niet
De server heeft de verbinding onverwachts afgebroken. Mogelijke oorzaken zijn problemen met de server, netwerkproblemen of te lange inactiviteit. Account: 'pop3.zonnet.nl', Server: 'smtp.zonnet.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0F iemand enig idee wat dit betekend???? |
goed, aangezien hij niet verzonden wil worden zet ik de antwoorden hier maar ff neer
v dorp 12-18 vaak 40 E of meer breedband, kabel thuis, anders (school) allemaal zoeken, amusement, chat, discussie, anders nee mp 3, games regelamtig nee, hele cd downloaden + branden regelmatig 12-18 regelmatig |
Er is waarschijnlijk iets mis met je mailaccounts... het formulier wordt nl. verzonden per mail
|
Citaat:
|
Ik zal de antwoorden dan ook maar hier opschrijven:
Vrouw Dorp 1. 12-18 2. Vaak (minimaal ½ uur per dag) 3. € 25,- tot € 40,- 4. Breedband (kabel, ADSL, enz.) 5. Thuis 6. Surfen, mailen, chatten, downloaden, site bijhouden, anders. 7. Zoeken, discussie, chat, anders. 8. Soms 9. Mp3s, programma's 10. Wel eens gedaan 11. Nee, ik download geen muziek van Internet 12. Ja, heel vaak (elke dag) 13. 18-30 14. Regelmatig |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |