![]() |
Oneindig leven
Stel, je kan oneindig lang leven en iedereen om je heen ook, je kan alleen dood door zelfmoord. Er is nog niet ontdekt waarom de mens leeft dus dat kan niet spelen. Hoelang zou jij in leven blijven en waarom zou je zelfmoord plegen of niet?
(Ga me nou niet vertellen dat je oneindig lang wilt leven :)) |
Ik zou oneindig lang blijven leven.
|
Je krijgt ook geen uiterlijke mankementen?
|
ik zou in leven blijven tot ik zeker weet dat ik altijd in het guinnes book of records zou staan :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hhm dan totdat ik iets nuttigs heb gedaan voor flink wat mensen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blijven leven, totdat ik dood wordt gereden door een auto
|
Citaat:
|
Ik zou er denk ik een einde gaan maken als alle geliefden om mij heen ook dood zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou mijn leven beeindigen op het hoogtepunt. Zo kan het nooit meer bergafwaarts gaan :D
|
Als ik eraan toe zou zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor elke windsurfer lijkt me :cool: :D (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Een grijns waarbij normaal gesproken plastische chirurgie nodig is om deze te verwijderen ;) :D |
Een oneindig leven lijkt me echt niets... :o
|
Citaat:
waait het vandaag een beetje? |
Citaat:
|
Citaat:
dus ik meot ook wachten tot mn moeder thuis komt :s |
Dit zijn van die dagen waarop ik wou dat ik een rijbewijs had.
*zucht* :( Maargoed, zo zou ik mijn leven eindigen :cool: |
Citaat:
lekker naar miami.. dat zou echt het perfecte leven zijn. daar het hele jaar door surfen |
Citaat:
|
|
Je veroudert dus niet, maar op welke leeftijd zit je?
Zie je er je hele leven uit als iemand van 20 of 14 of 40 misschien..? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou de wereld gaan regeren... mwuhahaha :evil: ik kan toch niet dood dus ik grijp alle macht!! en dan maak ik van deze wereldje lekker mijn wereldje... en dan ga ik als een god zijn voor de mensheid... en als wijs en eeuwenoud persoontje beetje ruig doen en veel weten... en dan de mensheid gaan verlichten :cool:
ik zal geen kwaadaardige dictator zijn hoor :o :p |
Ik heb altijd een hekel gehad aan het idee van oneindig leven, maar nu ik er over nadenk zal ik toch niet snel zelfmoord plegen. Niet omdat ik graag wil leven maar omdat ik te lui ben om zelfmoord te plegen.
Ik zou dus best redelijk lang in leven blijven, tot die dag waarop ik me zó verveel dat ik me maar van kant maak... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit.
|
Citaat:
|
Mezelf schenken aan de wetenschap.
|
Citaat:
|
Hm. Waarschijnlijk wanneer ik klaar ben met mijn wereldreis die ik te voet zou afleggen en wanneer ik alles gezien heb. Ik ben met zoiets wel een tijdje bezig, dus ik zal niet zo rap zelfmoord plegen.
|
Als ik de kwellingen van de Liefde niet langer aan kan.
|
Citaat:
|
Dus de rest is ook onsterfelijk?.. Stel ik zet iemand met een touw om zijn nek op een klein wankel krukje en laat deze persoon zo leven. Uiteindelijk wordt die persoon moe dus kan deze kiezen: of opgeven van vermoeidheid (dus zelfmoord plegen) of zelfmoord plegen door zichzelf te laten vallen of zijn benen begeven het onder de spanning waardoor die persoon valt. Uiteindelijk komen beide eenvoudige opties tot een keus naar zelfmoord en komt de ander neer op een beperkte gevangenschap.
Mijn punt: Ik heb helemaal geen punt bij dit verhaal! Ik zit gewoon theoretisch te bazelen! :nono: |
*as usual*
ontopic: ik zou eerst alle leuke dingen willen hebben gedaan in het leven...en ik zou de eerste tijdmachine uitvinden!!! en als ik dan zelfmoord pleeg dan doe ik dat op een manier die ik nu ook al wil: een vrije val uit een vliegtuig, van een paar 100 meter (en dan te pletter storten op het hoofd van een vervelend iemand, zodat diegene ook gelijk dood is :p) hmmm...je bent niet de enige die aan het bazelen is sponstanietje |
Citaat:
En ja, de vrije val is wel een mooie manier om te gaan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |