![]() |
[gitaar]Shakeel_Pseudo_Frog_Boogie.mp3
Dear Scholars and pupils of Heraclitus,
History, conceived as pure knowledge, once it becomes sovereign, would be a kind of conclusion to living and a final reckoning for humanity. Frogs, in all their multiplicity typically identical, are a motionless picture of immutable values and eternally similar meaning. Save as: http://onlinerock.com/musicians/shak...rog_boogie.mp3 All feedback is welcome Thanks to the man who inspires me everyday, wrb Bosch. Sayonara, Shakeel http://www.converse.nl/Streetteam/Roxane/Roxane.JPG weet niet zeker meer of ik deze al gepost had.. |
godsamme sodemieter op met je Friedrich Nietzsche en wat doet mijn oldskool drumstel die ik niet meer heb daaR?
edit: je nummers zijn walgelijk cliche |
Ik hou ook van jou :evil:
|
Citaat:
|
Deze had ik volgens mij al op gitaarnet.nl gehoord (waar ik overigens slechts leech) :). Maar serieus, weer een goed nummer, misschien een beetje cliche. Geil wah geluid, welk pedaal gebruik aangezien ik zelf zit na te denken over de aanschaf van een (heb me er verder nog niet echt in verdiept)
Ik vind het "shred"stukje er alleen niet in passen, het gaat niet echt mee met de relaxte feel van het nummer. Het eind vind ik ook niet echt super, te plots. |
Hey snuitje thanks voor je reactie. Het einde vind ik zelf ook wat abrupt, maarja had geen licks meer over.. de trukendoos was leeg :evil:
Het wah pedaal dat ik gebruik is een Crybaby 535 Q. |
Soundz:
|
Niet goed, niet slecht. Beetje saai.
|
Hey Alluman wederom bedankt voor je prachtige analyse :cool:
De timing is dit keer niet scyncopated maar gewoon off ;) Over mijn eigen '' sound '' heb je zeker weten gelijk ik blijf ook maar in 1 standaard toonsoort ( e mineur ) ook gebruik ik vai rip off lickjes etc. Cool dat je dat zegt over de melodie van hoger gaan etc. Dat zegt jazz fusion gitarist Scott henderson ook altijd. Het probleem waarom mijn melodieen nog zo beperkt zijn komt, omdat ik men fretboard nog niet goed genoeg ken :( Ik ben daarom ook bezig om wat meer theorie te leren zodat ik creatiever kan gaan spelen. Begeleiding heb ik overigens niet zelf gemaakt dit was een jam track van Frank Gambale. Dit was dus weer eigenlijk geen echt specifiek nummer, maar meer een oefening van om beter te leren fraseren en solo's te composeren. Maar ik dacht what the heck let's post it, want van kritiek leer je érg veel. Thanks again, Shakeel |
Citaat:
Anywayz: Ik heb dit volgens mij al eerder gehoord, maar dit vind ik echt goed in ieder geval. smaakvol, sfeervol. Brengt me in Steve Vai-stemming :cool: . |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar slaat dit op?
en die foto heb je van www.converse.nl --> die heeft meegedaan aan een prijzenwedstrijd van orginaliteit stickers opplakken... kweenie :rolleyes: :nono: |
Citaat:
|
@Linchpin thanks voor je reactie :cool:
@Alluman je speelt blues cool man. Ik ben ook bezig met blues maar ik neig al snel naar 11.000 noten ;) . Jason becker en Frank gambale zijn zeer goed (y) Check van becker zeker de nummers ''air'' ( klassiek stuk ) en altitudes. Die zijn bestempeld als zijn meesterwerken. Het is inderdaad erg jammer dat zon genie als hem ALS moet krijgen.. :( Trouwens jij als bluesfanaat moet zeker Scott henderson checken ! ( misschien ken je hem al, zoniet download! err... koop :P ) @beroert je nickname zegt al genoeg :evil: |
Citaat:
*EdiT* Btw: Ik ben een grote fan van Albert Collins - mocht je weinig van hem kennen: zeker een keer luisteren (Tip: Collins mix (Best of). Ik ben erg dol op zijn FuNky ChUnKy SoUNd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms heb je 11.000 noten nodig om op een coole climax te komen in het nummer. Kijk maar es naar sommige vai nrs. Continu rustig en dan blowed hij opeens de 11.000 noten eruit en dan weer terug naar de melodie. Prachtig is dat ;)
@alluman thanks voor de collins tip :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |