![]() |
Nightwish - Once (album op slsk)
Een paar weken geleden circuleerde de single, nu ook al het nieuwe hele album "once"
Username: Timba (slsk) voor de mensen die interesse hebben.. user MusMusMus heb ik hem vandaan, die heeft een betere verbinding dan ik.. Ik vind hem wel goed, maar niet zo goed als bijv. Wishmaster.. Ietsje tegenvallend dus. |
(n)
|
ok
|
Ik zie ze niet staan in je files... :(
|
ik heb hem gister van grabbit gehaald, ik moet hem nog luisteren eignelijk...
|
kheb hem van bittorrent, kvin het wel lekker album :cool:
|
@Sylph: Ik ben nu op school, maar ik zal er vanavond even naar kijken, mocht je het album nog niet hebben dan stuur ik hem dan wel naar je toe..
|
Heb niet alles, maar vind hetgene wat ik heb wel goed.
Citaat:
|
Citaat:
tog thnx :D |
bij mij is de kwaliteit perfect :|
aleen jammer dat er na een minuut iemand door heen lult en zegt "you are listening to the new nightwish album, once, and this is the song...." :( |
Citaat:
|
Citaat:
"nee, want als we het album goed vinden kopen we het alsnog" niet mijn woorden overigens. |
Wel de mijne want de bestelling is reeds de deur uit :)
|
Citaat:
|
*luistert een paar liedjes*
ik heb trouwens liedjes zonder gepraat erdoorheen. maaruhm, ik vind het wel leuk, maar niet geweldig. Ik vond Wishmaster het leukst. Maar misschien is mijn muzieksmaak ook wel enigszins veranderd... |
Ik heb hetzelfde, ik denk dat ik daarom Wishmaster ook het leukst vind, omdat ik in die tijd gotisch metaal het meest luisterde..
Hoe is jouw muzieksmaak veranderd dan? |
Citaat:
Ik ben nu meer darkwave gaan luisteren, maar ook punk en ska etc Bij jou dan? |
Tis bij mij een beetje doorgeslagen de andere kant op.. Richting de melodieuze death/thrash metal.
Omdat hokjes denken niet meer kan tegenwoordig: Ik luister momenteel de albums: Heaven Shall Burn - Antigone Detonation - An Epic Defiance Disillusion - Back to Times of Splendor In Flames - Soundtrack to your escape.. :) |
Wie heeft het album zonder die debiele fin die er doorheenlult welk nummer je zit te luisteren??? verneukt elk nummer...
graag naam van de user erbij zou ik erg op prijs stellen :D |
luitjes luitjes. ik heb de nummers gehoord en ze zijn echt retestrak. tuomas heeft heeft weer een knap werkje afgeleverd en ik vind het heeeel vet dat ze een beetje meer van alles hebben gedaan, alles een beetje opgepompt en nog bombastischer. damn, dat word weer een mooie uitdaging om te gaan spelen met de band :D
oe, en natuurlijk gun ik Nightwish hun centen dus bestel ik de cd bij hun in de shop. anders gaat er weer een deel naar de tussenhandel en die gun ik dat niet :D |
Ik vind dat alle albums van Nightwish echt op elkaar lijken, maar ze zijn toch allemaal wel goed, Ik heb once nog niet gehoord, moet ik maar ff doen dan :)
|
wie heeft er nou het hele album zonder die piemol die erdoorheen lult???
en user erbij plz :rolleyes: |
en toch zijn jullie parasieten
|
Wat ik heb gehoord klonk best gaaf, maar die stem ertussen door is te irritant. Ik wacht wel tot het album beschikbaar is zonder die stem.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17. |