![]() |
soa?
hoi,
ik heb een vraagje/probleem... ik vrij al 5 maanden zonder condoom met mijn vriend. ik ben aan de pil dus geen kans op zwanger enzo. maar afgelopen weekend hebben we Het buiten gedaan op het gras, en nu heb ik een beetje een branderig gevoel in mijn schaamlippen. ook heb ik wat witter vocht, maar die kan ook nog misschien sperma zijn dat ngo in mijn vagina zit? kan iemand me helpen? ik ben bang dat ik een soa heb, maar aan de andere kant lijkt het me weer onwaarschijnlijk, omdat ik al 5 maanden zonder condoom vrij! mischien is het ook wel gewoon omdat we beetje wild hebben gedaan? normaal dan anders dus alvast thnx voor de reacties |
het kan ook gewoon een (schimmel)infectie zijn, dat heb mijn zus ook eens gehad. moet je gewoon naar de dokter gaan, dan krijg je een of ander zalfje.
als het een soa was had je deze klachten denk ik namelijk al eerder gehad. |
ja dat dacht ik ook al...dat als het een soa was dat ik al eerder last had...
maar als je ff weekje niks doet en goed schoonhoud met water gaat het dan weg? of gaat het alleen weg met een zalfje? |
---------> L&G
Soa door buitenlucht lijkt me zeer onwaarschijnlijk. |
Citaat:
neej ik zou echt maar naar de dokter gaan, dan weet je zeker dat het weggaat. tis natuurlijk eng, maar het is wel het beste.. |
hmmz...
tja, dan moet et maar:S je kan toch gewoon zonder dat je ouders erachter komen naar de dokter gaan? want ik krijg dan wel een rekening gestuurd van de dokter, en dan gaat me moeder natuurlijk afvragen waarvoor die rekenging was, daar heb ik niet zo zin in nameiljk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |