![]() |
philips webcam
Hallo
ik heb zonet een webcam philips ToUcam gehaald. hijdoet het op xp niet andere pc staat win 2000 Ik heb de webcam nu ook op een andere pc (dus win 2000) gedaan, maar daar doet hij het wel. De installatie doet hij in drie stappen: netmeeting --> photobase --> drivers Op die andere pc deed hij het goed, maar op die van mij stopt hij na photobase... Zonder melding, zonder dat hij zegt dat hij klaar is, en zonder dat hij zegt dat er iets fout is... Hoe kan dat? heb geen oude drivers.. pc is net geformatteerd.. |
Citaat:
|
heb ik inmiddels
ik beweeg wel maar ben groen :| hoekan dat? |
moet je ff bij de instellingen kijken. ff wat schuifjes verplaatsen ofzo.
|
Citaat:
|
Dan lijkt ie me eerlijk gezegd gewoon stuk. Als alles op standaard staat, moeten de kleuren gewoon redelijk goed zijn. Ze kunnen iets uit balans zijn, maar een groen beeld is niet jovel. Ik zou er toch maar even mee teruggaan als ik jou was, als je zeker weet dat het niet aan de software ligt.
|
Citaat:
en hij wil nu windows xp opnieuw gaan installeren maar dan heb ik gister zelf ook al gedaan pff :o |
Betwijfel ten zeerste of dat zal helpen.
|
Citaat:
ik ben groen/grijs kan niets met kleur veranderen helpt niet :| wazig he :p |
Citaat:
|
Citaat:
toen hadden we gewoon beeld maarhij moet bij de installatie aangeven wanneer d webcam in usb poort mag en dat slaat ie over naja hij slaat t niet cht over hij stopt daar met installatie echt zo wazig nu heb k weer zwart beeld:S |
Je moet bij de instelleningen het vinkje "Automatisch regelen" anzetten.
|
cam werkt gewoon NIET meer na alles geprobeerd te hebben :p
ik heb windows 2000 geinstalleerd en wat denk je? daarop deed hij het meteen.. op de verpakking stond dat hij op xp wel kon.. weinig van gemerkt maar goed bedankt voor alle reacties |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34. |