![]() |
Massage-olies met smaakje
Gebruik je dat wel eens en waar is het te koop en wat voor smaken.
Ik heb zelf al kennis gemaakt met een soort kersen-variant... Erg leuk! Alleen na afloop plak je wel vast aan elkaar. Meteen ff douchen dus. |
nog niet, ik wilde t een keer kopen, met aardbeiensmaak en als je erop blaast dat word t warm... maar ze hadden t niet meer :mad:
|
Citaat:
en het was ook erg zoet |
Hm.. Lijkt me niks.
Geef mij maar Kneipp Amandel Olie, die ruikt... geil. :bloos: :) |
Klinkt wel grappig eigenlijk :o
|
Na de eerlijke mening van onzinners gevraagd te hebben ga ik deze topic naar L&G verplaatsen. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar tis wel een fijn spulletje :o |
Citaat:
|
Hmm, leuk maar niet lekker dus?
Het lijkt me iig niks. Bij de Tuinen heb je flesjes massage olie met verschillende geuren, misschien is dat wel iets. :) |
dat lijkt me nou helemaal niks! doe mij maar gewoon een massageolie die lekker masseert en die ook lekker ruikt. smaken hoeft van mij niet, dan neem ik wel slagroom ofzo.. ik heb zelf heel vaak van rituals, lotus massage heet het, met lotus en pioen roos erin. ruikt lekker en masseert heerljk zacht en niet plakkerig ofzo.
|
Bij de Tuinen heb je inderdaad ruime keuze. Heb het nog nooit geprobeerd, lijkt me wel relekst. Hoewel, als het erg plakt en chemisch smaakt is het minder...
|
Citaat:
|
het kan mij niet zo bekoren
|
Die van de tuinen waren best lekker. Smaakt als hmmm... een lolly ofzo in die smaak, wel heel zoet.
Maar het plakt idd echt als de ziekte. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |