Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   ARTistiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Nieuw truespace-model. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=828189)

Havock 03-05-2004 18:40

Nieuw truespace-model.
 
de andere was een test, dit is een serieuzere poging:
KLIKJE

Fishy 03-05-2004 18:42

voortgang (y), ik vind et meer een soort van space jacht, zo'n boot :D maar opzich wel dope, alleen nog een klein beetje hoekig

Havock 03-05-2004 18:48

dat komt omdat ik hoekig koel vind.

rond maakt het gelijk minder militaristisch.
het word een soort korvet/fregat-iets denk ik.
kleine hangar voor jagers.
hooguit een lichte destroyer.

ik "klasseer" het naar freespace aanduidingen, daar:
van "klein naar groot"
cruiser
corvette
frigate
destroyer
superdestroyer
juggernaut

Peperkorrel 03-05-2004 19:33

Ik kan er weinig mee. Is truespace op zichzelfstaande model software of is het een game editor? Ik kan dit niet mooi vinden. Het detail is laag, en ook militaire voertuigen zoals tanks of vliegdekschepen zien er niet uit als blokkendoos objecten.
Kun je het nog texturen of een scene eromheen bouwen?

Havock 03-05-2004 20:06

Citaat:

Peperkorrel schreef op 03-05-2004 @ 20:33 :
Ik kan er weinig mee. Is truespace op zichzelfstaande model software of is het een game editor? Ik kan dit niet mooi vinden. Het detail is laag, en ook militaire voertuigen zoals tanks of vliegdekschepen zien er niet uit als blokkendoos objecten.
Kun je het nog texturen of een scene eromheen bouwen?

ja, kan wel.

en moderne schepen ed zijn juist extreem "blocky".
bovendien, zoals ik al zei:
als ik rondingen erin doe dan gaat dat neit sanemn, dan ziet het er niet meer zo "sterk uit.
en ik moet er nog meer wapensystemen opdrukken.
lees: turrets :p

Captain N 03-05-2004 21:29

Ehm ik heb een half jaar stage gelopen bij een bedrijf dat schepen modeleert voor Thales...zal je vast bekend in de oren klinken, en geen enkel schip zag er uit als een blokkendoos, met name de hull is arg organisch gevormd voor minder weerstand.
Nu heb je in de ruimte geen weerstand, maar het is een technisch feit dat scherp hoeken afgewisselt door organische vormen voor een aantrekkelijker resultaat zorgen.

Havock 03-05-2004 22:13

maar eht is een ruimteschip>
in de ruimte heb je geen weerstand ;)

en ik ga de hele neus/kiel herdoen, een iets lompere "battle ready" look geven.

alsof die inderdaad iets met die wapens gaat doen ipv. sishkebab van tegenstanders maken :p

*ander onderwerp, hoe vinden jullie de details?*

Havock 04-05-2004 19:05

*nog een update*
ik ben de sishkebab neus nu kwijt, jeh.

Havock 05-05-2004 15:47

*tadaa*

/sorry voor de triple-post, maar zo up ik hem tenminste weer ff :p

http://members.lycos.nl/durandalarw/TSschip.JPG

laatste update voordat de turrets en textures erop komen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.