![]() |
]schilderei[
|
ik vind m wel vet eigenlijk :D
|
gaaf, wat is het formaat, en welk materiaal?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Erg gaaf! Goede vlakverdeling en mooi kleurgebruik.
|
hier nog 1, iets mindere kwaliteit foto, iets andere stijl
http://image.hostcubix.com/getimg.php?img=45551.jpg |
De tweede spreekt me nog meer aan dan de eerste:)! Mooi!:)
|
ook erg gaaf (y)
|
eerste is leuk gedaan, maar niet helemaal mijn stijl.
Tweede vind ik wel erg leuk. (y) puik gedaan! |
Ik vind de eerste vetter, maar dat komt omdat ik bij de 2e niet zo heel goed zie wat het moet voorstellen. Kleurgebruik bij de 2e vind ik wel mooier. Iets minder saai.
|
wowow echt gaaf, mooie stijl, mooie vormen, mooie kleuren.
En ik geloof dat ik er emotie in zie. |
eerste vind ik sterker en oprechter overkomen
2de lijkt wat meer toepassing van handeling die niet echt eerlijk overkomt, wel leuk resultaat.. heeft de eerste een titel? en schilder je met een bepaalde reden zo? |
1e is geweldig.
Wow. |
:eek: echt mooi! vooral het kleurgebruik bij die 1e ;)
|
de tweede vind ik echt geweldig!
En zoals iemand al zei, er zit echt emotie in. Vooral ook met die schaduwen en de kleuren. Het heeft iets mysterieus en het houd je aandacht vast. |
het kleurgebruik bij de tweede vind ik echt super (al zie ik er niet echt wat in)!
|
ik zal wel verklappen dat de 2e een gezicht voorstelt, een figuur die met gesloten ogen met zijn hoofd op zijn hand rust, alleen dan dusdanig in geometrische vlakken en lijnen omgezet dat t bijna abstract is, dat is wat ik t liefste doe iig, figuren omzetten in geometrische vlakken en lijnen :)
alleen wat kleurgebruik betreft, dat vind ik echt moeilijk, de juiste kleurkeuzes enzo, tis vaak of te monochroom en dus te saai, of te veel aan kleuren, dat ik er een beetje de weg mee kwijt raak zeg maar :| |
You're good :cool:
|
Citaat:
|
vette shit maar ik zie geen ei?
|
Citaat:
|
Ja, de eerste vind ik wel gaaf (Y)
|
ze zijn allebei gaaf (y)
|
Citaat:
welk materiaal eb je gebruikt??? xxiezz tien ;) |
Echt leuk gedaan!
De eerste is duidelijk maar klopt het dat ik in de tweede een gezicht zie? |
heel vet (y) allebei
|
hier nog 3 oudere schildereieren, meer in de stijl van de eerste, meer realistisch ook:
http://image.hostcubix.com/getimg.php?img=IMG_5302.jpg http://image.hostcubix.com/getimg.php?img=2480.jpg http://image.hostcubix.com/getimg.php?img=IMG_3691.jpg |
daar kun je rijk mee worden :cool:
|
hehe, was dat maar waar :|
|
Echt geweldige schilderijen maak jij zeg! Heel mooi kleurgebruik en de vlakken zijn precies goed ingekleurd! Heel mooi
|
3e 4e en 5e zijn mooi :) (y)
|
Ik vind ze gaaf. Vandaar dat je nu een PM hebt :).
|
ik vind dat minder abstracte mooier, maar das mijn smaak. ik vind de eerste alleen niet zo leuk door het kleur gebruik.
dat vind ik wel heel mooi aanm de tweede de derde vind ik die boom zo gaaf, maar die berg.. nouja daar houd ik ook niet van. maar geweldig (Y) |
Ik vind de eerste 2 niet zoveel hebben, maar die 3 die je later gepost hebt vind ik wel heel vet (y) mooie kleuren!
|
Citaat:
|
erg vet (Y)
btw. schilderij |
Citaat:
|
Citaat:
Mooi (y) |
Citaat:
|
IJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
verder wel vet. |
Let ik even niet op, staan er zo weer 3 stylish werkjes bij!
Vooral die Classic Acid 303 is leuk :) . Goed werk, Aajp! |
broeder wel gaaf hoor
|
Die eerste zie ik wel aan mn muur hangen :cool:, de rest is me wat te abstract, maar respect voor je kleuren en stijl.
|
Wat een orginele eigen stijl zeg, gaaf!
|
Dit vind ik echt stoer. EN niet iets wat je snel terugziet. Het heeft echt iets apart en ikzelf vind die met die bergen het vetst. Verkoop je hem? ;) Maar die eerst is het raar want als ze zo zou leunen zou ze voorover vallen omdat ze juist nergens op leunt. Been onder de arm was vanzelfsprekender.
|
eey eg wijs!
zie je niet vaak eg super coole stijl! |
Citaat:
|
Citaat:
je zou zoon soort "urban" stijl tekeing neer moeten zetten, van een vervallen bakstenen wijkje, heel erg blues en jazz idee.... iig,dat lijkt mij erg vet dan... |
ik vind het landschap het minst mooi!
maar je bent echt goed (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |