![]() |
Voorstel: centraal nickchange-topic
M&M wordt steeds erger overladen met nickchange-topics.
Zou er een sticky topic op BZ kunnen komen voor mensen die een nickchange willen? Dat zou overzichtelijker zijn, denk ik. |
vind ik ook.
|
Ik ga mee met FA en Kenjirro.
|
M-hm... En ik vind ook dat iedereen tot op bepaalde tijd na de nickchange gemakkelijk moet kunnen achterhalen wat de oude nick was, tenzij speciale reden van nickchange.
|
Citaat:
|
Citaat:
-- Ontopic; ik werk aan een pagina waar men een nickchange aan kan vragen buiten het forum om. Dat scheelt een sticky en maakt het automatiseren makkelijker. Even geduld nog. :) |
da's niet eens zo'n gek idee :)
|
Citaat:
|
Citaat:
En, aangezien jij er al aan werkt: gooi dit topic maar dicht dan. ;) |
Citaat:
Ik vind het ook een goed plan dat hier verandering in komt. (y) |
en als het geautomatiseerd is, laat het dan meer dan 1x kunnen... of elk half jaar
na een week ben je echt wel weer op je nick uitgekeken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Misschien ben ik saai, maar Leonoor doet het in mijn ogen na ruim 4 jaar nog steeds prima. ;) |
Citaat:
Bovendien, als leden hun nick elke week gaan veranderen wordt ik helemaal gek, ook als dat elk half jaar is.. Misschien kan ook in het profiel worden gezet welke nickchange iemand heeft ondergaan? kan je makkelijk en snel zien wie het eerst was.. het is maar een idee ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben er nog steeds voor dat er bij mensen met een nieuwe nick nog een maandje ofzo bij elke post naast de datum komt te staan iets als "was: Askama", ofzo. |
Citaat:
Dat lijkt me toch ook wel een goed plan. Soms zie ik nicks verschijnen waarbij ik toch maar even voor de zekerheid in de nickchangelijst kijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
I have a strange feeling of déjà-vu.
Citaat:
|
Hm, er is verder niemand meer te vinden voor de optie 'nickchanges weer afschaffen' ? :(
|
Citaat:
daar ben ik het heel erg mee eens... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar jij hebt ook gewoon goed nagedacht bij het maken van je nick. niet iedereen was zo slim, dus dan kan het geen kwaad om - na 0.5 jaar nadenken over wat wél een goede nick is - de nick eenmalig te veranderen. *spreekt uit ervaring* :D |
Citaat:
|
Citaat:
Wel tegen een oneindigmalige nickchange. :) |
Ik ben voor een oneindig aantal nickchanges, maar dan echt maar om de twee jaar ofzo (eerste keer na half jaar natuurlijk). Ik heb zelf een klein forumpje waar leden om de half jaar hun nick kunnen laten veranderen, maar het forum bestaat pas enkele dagen :D.
|
Citaat:
Maar soms laat ik een steekje vallen. ;) |
|
Stel je hebt je nickname al eens laten veranderen, is het dan mogelijk om het nog eens te doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je het nickchangeformulier invult en verstuurd en alles is goed enzo, krijg je dan meteen een nickchange?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan ik 'm dan 19 mei zelf in Sarah veranderen of moet ik dan alsnog eerst aan de fb's vragen of ze de nickname van het lid Sarah dat dan een jaar niet gepost heeft weggooien?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'k zeg ook maar wat. ;) |
Citaat:
Daarbij krijg je het probleem dat je, zoals Leonoor al schreef, mensen niet meer uit elkaar kan halen. Op MSN vind ik het al rampzalig en dat zijn nog maar 150 mensen, stel je voor hoe het is met 40.000+ posters |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |