![]() |
nieuw nr atreyu
wellicht oud nieuws, maar ik was het hier nog niet tegengekomen. Er is een nieuw nummer van atreyu te downloaden (legaal) op http://www.hxcmp3.com/bands/5682/
Ik vind er zo op de eerste luisterbeurten wel érg weinig niet cleane zang inzitten, maar voor de rest vind ik het een lekker nummer |
Citaat:
right side of the bed? want daar zit voor atreyu's doen wel erg veel cleane zang in... |
Citaat:
Beetje uitgekeken op atreyu maar was toch zeker een van de beste emo/gothenburg bands uit daar. |
duidelijk niet veel gothenburg meer van over en minder mosh.
beetje de funeral for a friend en nieuwe underoath kant op geloof ik... wel cool nummer hoor. (wanneer komt de hardcore elite afzeiken ?) |
hier ben ik. ;)
kutband. |
Citaat:
hahaha... en zie al die hardcore mannetjes eens hun ding doen op atreyu :rolleyes: |
happerdehap
ik vind t wel oke, maar ik hoop dat ze op t nieuwe album ook wat meer schreeuw nummers zetten (zoals op de ouwe) |
Citaat:
|
atreyu is de man!
en het nieuwe nummer is wel ok.. de zang klinkt wel erg geproduceerd.. niet meer de ouwe vertrouwde kutstem i've come to know and love :| ik vond het ook wat soft voor atreyu.. fortunately hoorde ik ook een ander nieuw nummer ('my sanity on the funeral pyre') dat wel lekker rauw klonk.. ik kan niet wachten tot het nieuwe album uitkomt :) |
ok cool
|
erg geproduceerd idd, klinkt bijna braaf.
ach ja. |
Vet nummer! Fijne melodie en de zang is ook wel goed.. Ben zeer benieuwd naar et nieuwe album..
|
Atreyu?
Dat is toch het paard in The Neverending Story? |
hmm bah, klinkt kut
suicide notes en bla bla is beter naar mijn mening, ookal verveelt dat album ook wel snel ghey. |
Citaat:
|
efnet
#emocore Daar kun je deze en een andere track wel vinden. Nog niet geluisterd overigens. |
Ik vind 'm wel vet, maar wel beetje braaf oid. Niet echt atreyu-atreyu.
|
live erg leuk, op plaat boeit de band me wat minder. Zal het nieuwe nummer eens downen
|
Atreyu-The_Curse-(Advance)-2004-PDN.rar
mirc efnet punkscene |
Vind hem wel ruig ! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik denk niet dat ze één mp3 gaan rarren :p |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan zal ik hem eens voor me laten downloaden ;) |
wat gay dat je geen echte releases meer kunt downloaden maar alleen van die gaye demo's en promo's
|
Haha, omdat de echte release d'r gewoon nog niet is wie weet?
|
nee ik doelde meer op dat #emocore geen echte albums meer heeft maar enkel van dat legale promotie prut
|
Citaat:
#punkmusic #punkscene #altrock #absolutepunk |
Of je koopt gewoon muziek als het uitkomt....
|
Citaat:
|
dacht even dat maarten dit gepost had.
ben met dennis eens live leuk, aardige gasten ook, maar op cd boeit het mij ook niet zo super. dat trouwens uit zulke gasten zulke teksten komen is op zich al een klein wonder... |
ik vind de lyrics van de nieuwe plaat een stuk minder eigenlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind de nieuwe een dijk van een cd. En dat terwijl ik de vorige niets minder dan ROTSLECHT vond.
enorme ommezwaai, erg veel solo's, die verrekkes goed geplaatst zijn. Nogal rare songstructuren waardoor niet alles blijft boeien, en zang is beter, maar nog niet waar ie moet zijn. maar toch, prachtprestatie, zeker als je weet van welke bagger ze vandaan komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou dat vind ik niet, pizzabezorgers zijn hier vaak allochtoon, kunnen geen nederlands. en ze zijn vaak erg lelijk en eng
|
Citaat:
|
dat zegt wel wat over jouw definitie van turk dan
|
Citaat:
|
Citaat:
nodig ik jou uit: volgende week 14 mei. of 21 mei. hier zuipen. in nieuwe huis. |
Citaat:
21 mei ben ik van de partij! 21 mei it is. \m/ |
Citaat:
(spreek uit als vat) |
Citaat:
|
komen er dan nog meer leute?
|
atreyu. ja. chatten. nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
CD klinkt verschrikkelijk monotoon. Na 3 nummers heb je de cd al gehoord. Zang was gewoon rot, rot, rotslecht. Gitaar had momenten, maar dat werd dan weer enorm verpest door een enorm weak gitaargeluid. Ik vond het gewoon extreem bagger. De productie alleen al is verschrikkelijk slecht op die CD. (nu begrijp ik dat dat normaal is als nieuwere band, maar goddamn...) De nieuwe lijkt het complete omgekeerde te zijn. Zang is ver vooruit gegaan, nummers zijn ZEER gevarieerd. Er zitten metalcore-achtige zaken in, thrice-dingen, wat KsE-riffage en een paar geweldige solo's (in het bezonder de solo van right side of the bed). Productie is top. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |