![]() |
waarom?
Waarom lijkt t af en toe alsof de meeste jongens maar op 1 ding uit zijn: seks. Zodra ze doorhebben dat ze je niet snel genoeg het bed in kunne krijgen wordt je gedumpt :( . Is dit te voorkomen?
|
ja, een jongen uitzoeken die niet alleen naar de buitenkant kijkt maar voor je binnenkant gaat. Het is even zoeken (je halve leven ofzo) maar onder die paar miljard mannen moet er toch minstens 1 zijn die niet alleen aan seks denkt? :bloos:
Of anders: zoek een impotente man. Vraag is alleen of je daar zelf wel blij mee ben ;) |
Dat is juist hetgeen een jongen aantrekkelijk maakt: De geilheid, de macho, de no-no.
De a-seksuele mietjes moet je toch niet? |
K val juist meestal niet op van die macho's, maar toch willen ze maar 1 ding :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, gewoon een andere zoeken als je dat niet wilt. Ze zijn er wel hoor. Mark :cool: |
Citaat:
G-A-Y |
Citaat:
Het zijn meestal de gozers met de grote bek die meteen voor de wip gaan, de jongens die na wat biertjes wat gaan versieren en kijken wat er te neuken valt. En als je daar enkel aandacht voor hebt dan hou je dat probleem ja :) |
nare man>> Knap dat je GAY bent als je veel wil betekenen voor een vrouw! :D
Maar ja... Als je ziet hoe sommige meiden er bij lopen, beschouw ik ze soms ook meer als een lustobject. Dus daar kan die frustratie vandaan komen. Daarnaast willen enkelen gewoon liever de lusten dan de lasten, gewoon een leuke avond hebben. |
Is te voorkomen. Een goede jongen treffen. Maarja, succes met zoeken dan. Ze zijn er wel hoor.
Ik heb er een gevonden :) |
Citaat:
|
Dat soort jongens moet je zo veel mogelijk ontlopen. Er bestaat ook een soort dat zowel naar de buiten- als de binnenkant kijkt en waar je op kunt bouwen. Ik wordt misselijk van gozers die alleen op seks uitzijn. Laat je niet misleiden en leer de jongen waarmee je iets wilt beginnen eerst goed kennen :)
|
Als een jongen een meisje aantrekkelijk vindt komt de gedachte aan sex gauw in hem op. Het is heel normaal. Alleen je moet iemand zoeken die jou niet alleen maar neukbaar vindt maar ook voor jou gaat als persoon. Die zijn er heus wel maar ook de good guys denken ooh ik wil haar nemen :cool:
|
First off all im not g-a-y..
Naar mijn mening moet ik helaas de vrouwen gelijk geven... Maar het is uit gegaan met mijn ex omdat ik wilde wachten met de sex. We hadden een maand en toen was het uit. De reden heeft ze nooit tegen mij gezegd, maar ik heb het van een goede vriend van haar gehoord, die ook een goede vriend van mij is. Dus er zijn nog wel jongens die niet voor de sex gaan. Tegen iedereen die vindt dat jongens met gevoelens, of jongens die hun gevoelens uiten homo's zijn.. Je moet je grote mond houden en niet alleen voor de lippen van een vrouw gaan maar voor het innerlijke dat is velen malen mooier en "lekkerder". En ja mocht je nou denken dat ik homo ben... Read the first line. En ja ik doe ook nog eens spw. Wat een homo ben ik ook hé... |
Citaat:
Ik ben gay!! :D :D |
nou ja... tuurlijk wil ik sex met het meisje waar ik verliefd op ben... hoort er gewoon bij...
maar ja, als ik verliefd ben kan ik nog wel het geduld opbrengen om zo lang te wachten als het nodig is... gewoon uit fatsoen, en omdat ik om haar geef en dat laat blijken door niet over grenzen te gaan... tenminste zo zou ik het doen ;) heb het nog niet echt vaak kunnen uitproberen... misschien heb je nog niemand gevonden die echt zo om je geeft... of euh... is dat een deprimerende gedachte? :o :s |
Citaat:
|
Sex? Ik vind tongzoenen vele malen intiemer en mooier! Net zoals een lekkere knuffel, terwijl ze een lekker geurtje op heeft! :cool:
Jah en ik doe de IPABO... :rolleyes: Ben wel het meest homo van de klas (37%)! :D haha |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben gewoon een gevoelige jongen... het was maar spottend bedoeld :o :p |
er zijn echt wel jongens die niet zo zijn..... moet t geluk hebben er een te vinden....
|
Citaat:
:D... |
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ook niet, ook al zijn de laatste 5 reakties offtopic.
ontoppic: voor de vrouwen is het een kwestie van lang zoeken voordat je een man tegenkomt die gevoelig is... |
Zo'n jongen ben ik niet hoor :) dus niet alle jongens hebben het. :p
|
Ha, zeg gewoon dat je er over zit te denken om in ieder geval voorlopig geen seks te hebben omdat je te vaak geflashed bent! En hoe moeilijk af en toe ook, probeer dat eens langer voor te houden dan (ik zeg maar wat) een maandje. Aan de reactie van de jongen en of hij je keuze respecteerd merk je vaak al of je een jonge treft die echt voor jou wil gaan!
|
Citaat:
|
Ik moet je teleurstellen, mannen zijn gewoon in en in slecht. Stuk voor stuk ongevoelige op seks beluste hufters. Sla er maar een willekeurige Viva of Margriet op na en je ziet dat daar waar vrouwen oneindige diepgang (geen woordspeling) hebben dit bij mannen ontbreekt. Wordt maar lesbisch, er zit niets anders op.
Het zou kunnen zijn dat ik al dat gekanker op mannen een beetje zat ben, maar waarschijnlijk heb ik het gewoon bij het rechte eind wat jou betreft. |
Citaat:
kuch blauwtje? kuch goed.. INDERDAAD! laten we iedereen maar eens gaan generaliseren.. komop zeg he, dit is triest. er zijn genoeg!! (met nadruk op GENOEG) jongens/mannen die seks zien als een teken van liefde en intieme vorm van samenzijn, die ze graag delen met hun partner, waarmee zij een diepgaande goedlopende liefdevolle relatie hebben. probeer nu eens bij jezelf te achterhalen hoe je op het belachelijke idee komt dat ALLEEN mannen, en dan volgens jou ook ALLE mannen, ALLEEN maar seks willen. ik dank je voor de geweldige argumenten. owja.. tip: stop met het gezeik over mannen.. mss helpt dat bij het vinden van een leuke jongen? |
Citaat:
|
Dit is gewoon een vooroordeel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Guys are just guys.. nothing to do about it :D :)
|
Citaat:
Tuurlijk is dit te voorkomen, gewoon opletten *insert scheldwoord hier* Geez, vrouwen hebben gewoon nooit door als ze geplayed worden :rolleyes: |
Citaat:
Omdat jongens hier dus succes hebben gaan ze het bij steeds meer vrouwen proberen :) |
Citaat:
|
Citaat:
alleen een aantal niet, maarja, die zijn zo zeldzaam :D en wat je kan doen om het te voorkomen? meteen seksen! :) |
ik ken er een die dat niet is, hij is 100% hetro en ontzettend lief, zorgzaam en ook lekker
en even voor de duidelijkheid: HE IS MINE :D :o |
Citaat:
Citaat:
En weer ontopic: Seks hoeft op zich niet zo gek te zijn. Natuurlijk wel fout als ze met die gedachten je "beter willen leren kennen" maar als ze na een maandje relatie aan seks denken hoeft dat op zich toch niet fout te zijn. Ik heb zelf nog nooit een relatie gehad dus ik zou er geen weet van hebben maar zoiets lijkt me niet onlogisch. |
Citaat:
|
Kortom, meiden let beter op, jongens zijn, over het algemeen, uit op sex.
Jongens houdt eens op met "tha player" uit te hangen. Maar ga eens echt om iemand geven. Met je hart en niet je zaad. |
Citaat:
|
omfg sommige lui zijn echt te gay :cool: (Y)
|
Citaat:
De jongens die op sex uit zijn geven snel veel aandacht aan meiden en zeggen veel lieve dingen die ze wil horen. Ze worden verliefd en denken dat het een nice guy is terwijl ze keihard zijn geplayed. En als zelfs de nice guys het al doen, zijn natuurlijke alle jongens uit op sex. Misschien kunnen de dames die denken dat alle jongens op sex uit zijn ook wat beter rondkijken. |
hhhmp
Tsjah misschien zijn veel jongens het wel ik ga zelf nooit een meisje versieren puur voor seks, ten eerste omdat ik dr leuk vind ten tweede ik denk veel lol met haar te kunnen hebben. en ten 3e is het gewoon zo fijn om met iemand intiem te kunnen zijn :) ik ga dr meestal van te voren ook al van uit dat het echt iets zou kunnen worden maar zoals nu heb ik een meisje daar ga ik wel eens mee als we dr bijde zin in hebben en we zouden zo in bed duiken met elkaar maar ik vind daar ook nix mis mee ik heb dr veel plecier van en zei ook ik misleid dr niet ja nu lijkt et alsof ik heel erg dubbel ben doordat ik zeg eigenlijk alleen met een meisje te willen als het een soort van relatie word maar dat ik toch met een meisje soms ga voor de lol ehm tsjah als ik een leuk meisje tegen zou komen ik ben vrijgezel ehmm... volgens mij kan ik beter ophouden met lullen ;) et gaat er om ik zou niet een meisje `scorren` voor de seks wel voor de lol die je dan samen kunt hebben maar dan moet zei dit ook willen en heb ik het er vantevoren ook over met dr :bloos: :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |