![]() |
Anders denken
Heej mensjes,
K heb gisteren best wel lang met een vriend aan de telefoon gepraat enzow, en nu begin k mn wilskracht weer hendig trug te krijgen.. T ging eerst helemaal niet goed, omdat ik nogal inmekaar gelslagen was door mn broertje (NEE IK OVERDRIJF NIET!).. K had hem een duw gegeven en toen begon ie helemaal te flippen.. hij begon me te trappen en te slaan aan een stuk door :(.. maar goed op wat blauwe en pijnlijke plekken na gaat t wel ok nu.. K ben toen naar onder gerend en heb half huilend een van mn vrienden opgebeld.. daar een tijd mee gekletst enzow.. en die begon op n gegeven moment over iets waar ie t al vaker over had gehad, maar wat ik niet zow begreep, of wilde begrijpen.. kweenie.. Hij had t over "anders denken", dingen vanuit een ander perspectief bekijken (zoals k ook al in een ander topic zei: ) Voor hen die de matrix gezien hebben: Herrinner je eens die scene met dat jochie bij t orakel.. "There is no spoon" > tis niet de lepel die buigt, maar jijzelf. Anders denken, mja, goh, hoe begin je met zowiets.. Tja dat vroeg k die vriend ook al, en die had daar ook nie zo 123 een goei antwoord op ofzo, maar k snap hem wel.. k denk dat t sowiets is als.. mjah.. erge dingen niet zo erg te zien als ze zijn... want daardoor ga je ze vaak erger maken dan ze zijn.. T had me best wel geraakt, toen ie dit tegen me zei.. k weet verdorie namelijk dattie gelijk heeft.. en k heb zo'n gevoel dat dit me ook gaat lukken... (hoezow wilskracht? :rolleyes::p) Dikke kus, Laura |
heej meissie,
ben blij dat je wilskracht terug komt rustig aan en ik denk aan je liefs jessica |
Thx Jes, je bent een schat (y)
|
tja ik wist ut al, maar toch
ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe goed ik ut van je vind!!! dikke knuf mir |
Je broer mág jou niet slaan... :(
Mja, ik hoop dat je er snel weer uit bent... (hoe origineel) PS. ZW-reunie? :D |
Citaat:
|
uhm
laura ik vind 't heel geod van je dat je weer wilskracht hebt een beetje (ik hoop nog steeds?) zo lang je nieuwe dingen 'ontdekt' of er over na gaat denken, kom je wel steeds een stapje verder. (y) heel veel sterkte trouwens met alles!! mirjam (ik was mimsy van zw ;) ) |
haha,
wat grappig iedereen weer te zien... tja, een reunie zouw eigenlijk niet gek zijn :D mja... ik droom lekker verder sorry, dit was wel errug offtopic |
Citaat:
|
Citaat:
Haaaaai!! Mjah, t gaat ff ietsie minder, maar ach, k red t wel, denk ik.. Hoe istie met jou? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |