![]() |
Gevoelige muziek
Hoi, ik wilde van jullie wel eens weten wat echt de muziek is die je aan je vriend of vriendin laat denken. Zet er dan meteen ook bij om welk nummer het gaat en waarom die zo speciaal is en dat je dat aan haar/hem laat denken.
Ik begin wel.. Mijn nummer is een oldie: 10 cc - I'm not in Love Beetje rare overeenkomst.. maar het nummer is zo lekker rustig en zodra die start krijg ik vlinders in mijn buik en denk ik aan haar. Zij woont in de buurt van Breda en ik in de buurt van Utrecht. Niet echt dicht bij elkaar. Ze zit zelde op MSN en bellen doen we niet vaak. Maar met dit nummer zijn mijn gedachten nog meer bij haar dan anders. Dan weet ik dat ik van haar hou! |
je ben een loser
|
Oh ja, en waarom dat dan wel?
|
geintje hahahaha
|
Citaat:
|
maarre....even een serieus antwoord!
Een liedje die me aan mijn 'vriend' doet denken is: A thousand miles van Vanessa Carlton ofzo Dat is echt zo mooi en gevoelig. Ik wordt er helemaal emotioneel van als ik het hoor. Zeker in de omstandigheden waar ik nu in zit... :( |
logisch... bedankt!
|
Yellowcard - Rough draft (acoustic)
|
Michael Andrews - Mad World
|
Less Than Jake - Look What Happened
|
Joan Armatrading - The weakness in me.
|
Reel big fish - take me on (en ja dan de originele versie van a-ha ook maar)
Niet echt gevoelig maar wel het liedje wat me het meest aan hem doet denken. Er zijn verder nog zoveel zwijmelliedjes :) |
Dashboard Confessional - Living In Your Letters en Nofx - Falling In Love
|
brown skin - india arie, tja, beetje getint....
quite bitter beings - cky, toen we net wat kregen will you marry me - vonda shepard, samen op de boot the power of love - frankie goes to hollywood... gewoon mooi liedje... |
Daft Punk - Something about us
|
Anathema - One Last Goodbye
Eigenlijk is bijna alles van Anathema gevoelig maarjah |
Jimi Hendrix
|
Ik heb ook een aantal liedjes.....
thousand miles- vanessa carlton Dido- don't leave home :bloos: :bloos: :bloos: en ohja.... aerosmith- i don't wanne miss a thing :( |
Mensen de bedoeling is dat je er ook bij zet waarom....
J-lo met dat nummer dat ze in een soort woestijn staat en dan danst. Waarom? In die tijd had ik met mijn ex waar ik nu nog steeds goed contact mee heb. |
Citaat:
en dat laatste liedje is een 'moment' in mijn leven geweest waarin ik weer eens nix durfde, en ook niet durfde te vragen oftie met me wilde schuiven (in 2e klas ofzo;)) |
Citaat:
|
Exvriend: Lamb- gabriël, omdat we ze samen op lowlands gezien hadden en dat echt een ultiem moment was, toen we terug reden in de auto zaten we heel knus tegen elkaar aan met de radio aan, draaide ze dat nummer, live opgenomen op lowlands. Dat gaf een heel speciaal gevoel.:)
Coldplay, luisterde we in het begin vaak samen naar. Nog een hele zooi muziek. Lamb kan ik nu nog wel horen maar de rest komt echt mn strot uit. |
Citaat:
|
b.tje soort van cliché maar 3 doors down - here without you toen hadden ik en mn vriend net met elkaar :)
Evanescence - my immortal doet me altijd terug denken aan 1 van m'n vorige paarden (geen persoon/geliefde natuurlijk, maar ala;)) deze ben ik na verkoop uit het oog verloren en waarschijnlijk is die als salamipaard naar italie verkocht :( :( anyway dit liedje had ik als achtergrond muziek staan op de website waarnaar ik naar hem opzoek ben, vandaar... rank 1 - Breathing; echt liedje van me vriend en mij |
Superfreak - Rick James :o
|
Anal cunt - de "picknick of love" CD
|
Nelly Furtado - Try
|
Vanessa Carlton - Ordinary Day...
Wat treft het toeval het meisje dak leuk vind lijkt ook een beetje op Vanessa Carlton :P |
Dashboard Confessional-Hands Down
Breathe in for luck breathe in so deep this air is blessed you share with me this night is wild so calm and dull these hearts they race from self control your legs are smooth as they graze mine we're doing fine we're doing nothing at all. My hopes are so high that your kiss might kill me. So won't you kill me, so I die happy. My heart is yours to fill or burst or break or bury or wear as jewelery, which ever you prefer. The words are hushed lets not get busted, just lay entwined here undiscovered. Safe from the earth and all the stupid questions.. "hey did you get some?" Man, that is so dumb. Stay quiet, stay near, stay close they can't hear, so we can get some. My hopes are so high that your kiss might kill me. So won't you kill me, so I die happy. My heart is yours to fill or burst or break or bury or wear as jewelery, which ever you prefer. Hands down this is the best day I can ever remember, I'll always remember the sound of the stereo, the dim of the soft lights, the scent of your hair that you twirled in your fingers and the time on the clock when we realized it's so late and the walk that we shared together. The street was wet and the gate was locked so I jumped it and let you in and you stood at the door with your hands on my waist and you kissed me, but you meant it and I knew that you meant it, that you meant it, that you meant it, and I knew, that you meant it, that you meant it. |
Bryan Adams
(Everything I do) I do it for you Have you ever really loved a woman? Where even angels fear to tread Inside Out :o |
hmm, ik moet eerst hem nog vinden denk ik..... :(
|
tja, wij luisteren niet echt gevoelige muziek...
maar ik heb wel een keer heel hard zitten huilen bij 'If your not the one' van Daniel Beddingfield omdat ik dacht dat ik mn vriend 'kwijt' was. Bleek niet zo te zijn... |
robbie wiliams - she´s the one (nee, heb tog egt n vriend :p)
en tears in heaven van Eric Clapton doet me nog altijd aan me verongelukte neef denken... |
my heart will go on van celine dion gewoon omdat het "ons" liedje is.
En daniel bedingfield met if youre not the one... en die andere :o hoe heettie ookal weer? |
Een paar nummers, echt niet allemaal super-romantische, langzame lovesongs, doen me denken aan mijn Grote Liefde, waar ik overigens helaas geen relatie mee heb, omdat ze die nummers ontzettend leuk/goed vind/vond:
-'Stuck' van Stacie Orrico -'When I get you alone' van Thicke -'Year 3000' van Busted -alles van The Beatles En van mezelf, omdat het onze situatie zo goed omschreef: -'If you're not the one' van Daniel Bedingfield |
3 doors down - here without you
|
Marco Borsato - Iemand zoals jij
Toen het net uit was met m'n eerste vriend had ik echt het idee dat ik nooit meer met iemand zo blij zou kunnen zijn (ja, dat denk je dan he! ;) ) en als ik geen zin had om te praten met iemand, maar wel om te janken, dan zette ik dit nummer op, probeerde door m'n tranen heen mee te zingen. De tekst klopt alleen niet. :p Tracy Chapman - Fast car Dit nummer doet met niet echt denken aan 1 bepaalde persoon, maar ik luister dit nummer gewoon heel graag als ik me rot voel. En Blof laat me eigenlijk altijd wel goed voelen :) |
she goes nananana van The Radios.
ik wilde een keer niet op staan smorgens en toen zette hij de radio aan en ging over me heen hangen en heel zachtjes dat liedje meezingen in mn oor. was lief :) |
Citaat:
|
Citaat:
uhm, lostprophets doet me aan hem denken :bloos: omdat we bijna 2 jaar geleden samen bij dat concert waren, gebeurde er niets, na een paar maanden kregen we wat, ging weer uit, na een jaar (nu dus) is het weer aan bladiebla, en pas geleden speelde lostprophets weer hier, toen waren we daar ook allebei (toen hadden we dus nog niets) verder: emiliana torrini, omdat ik hem die cd gegeven heb en we er allebei vaak naar luisteren, en de lotr soundtracks omdat we allebei gek zijn van lotr en ik deel 1 én 3 als eerst met hem heb gezien verder doen veel liedjes me aan hem denken, maar dat zijn niet echt ónze liedjes. |
Er zijn geen woorden meer.. geen woorden meer voor jou..
Liefdesliedjes.. Klinken in m'n oren.. Liefdesliedjes.. Moet ze horen.. |
Beatles- I saw her standing there
zucht.....:( |
een aantal..
dikke lul band - vibrator verslaafd :D (geintje ;)) seal - kiss from a rose savage garden - i knew i loved you bon jovi - bed of roses bryan adams - i'm ready celine dion - falling into you clouseau - zie me graag leann rimes - how do i live Robbie williams - something stupid Cars - drive tiffany - i think we're alone now |
KC & Jojo - All My Life
|
alanis morissette- you owe me nothing in return
I'll give you countless amounts of outright Acceptance if you want it. I will give you Encouragment to choose the path that you want if you need it. You can speak of anger and doubts, Your fears and freak-outs and I'll hold it. You can share your so-called Shamefilled accounts of times in your life and I won't judge it. And there are no strings attached to it You owe me nothing for giving the love that I give. You owe me nothing for caring the way that I have. I give you thanks for receiving, it's my privilege, And you owe me nothing in return. You can ask for space for yourself And only yourself and I'll grant it. You can ask for freedom as well Or time to travel and you'll have it. You can ask to live by yourself Or love someone else and I'll support it. You can ask for anything you want Anything at all and I'll understand it. I bet you're wonderin' when The next payback shoe will eventually drop. I bet you're wonderin' when my conditional police will force you to cough up. I bet you're wonderin' how far you now have danc-ed your way back into debt. This is the only kind of love As I understand it That there really is. You can express your deepest of truths Even if it means I'll lose you and I'll hear it. You can fall into the abyss On the way to your bliss I'll empathize with. You can say that you'll have to skip town To chase your passion and I'll hear it. You can even hit rock bottom have a mid-life chrisis and I'll hold it. And there are no strings attached to it -------------------------------------------------- Ik heb eventjes de tekst erbij gezet, omdat het een vrij onbekend nummer is. Ik vind dit nummer het allerbeste liefdeslied ooit. Alanis Morissette beschrijft in dit liedje oprechte liefde, iets puurs:) Daarom vind ik dit nummer zo mooi. Bij dit nummer kan ik echt met een diepe zucht op bed vallen en romantisch wegdromen :bloos: |
Citaat:
|
marco borsato
je bent de engel van me hart |
Enrique Iglesias - Hero doet me aan mijn ex denken.
|
The Beatles - The long and winding road <3
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |