![]() |
ff vraagjhu hebben jullie wel es op een andere manier gezoend?
met andere manier bedoel ik dus.........met een stukjuhchocola oid:p
kwil wel es een chocola-zoentjhu(ben gek op vriendin en vrienddin wilt ook duss.....:p:D) maar kvraag me es af of jullie dat geprobeerd hebben? |
*denkt* Ik weet niet of ik chocola al eens heb gehad, maar tumtummetjes zijn iig errug leuk! Net als ijsklontjes.. en andere leuke etenswaren.. fruit enzow :D Have fun he ;)
|
Ja, met bier :o
|
ondersteboven....
|
Citaat:
Hockeyfeesten he :D |
hockey is voor kakkers bahhh
|
wel met drinken enzow..
volgens mij niet echt met chocola.. khou niet zo van chocola.. maar ut is iig wel lollig met andere dingen (ander soort snoepjes enzow) Citaat:
|
Met een sienasappolstukkie eens, en met koetjus :D en uhmm, ook wel op gekkige manierren en uhm... enzovoorts :p
was erg leuk wir al :) afgelopen week :D |
Ik zit niet op hockey en ik ben geen kakker
|
Met chips en met drank...
|
Met een jongen wel eens ijsklontjes uitgewisseld zo, ja hij zat zo van, wil je een ijsklontje, ik: 'joah', hij, ok, hier heb je er een. :p
En een keer toen ik met mijn toenmalige vriend en twee vriendinnen en hun vrienden (die ook weer allemaal vrienden waren) ergens waren, was ik kauwgum aan het verzamelen, had eerst een stukje van m'n vriend gejat, zegt een vriendin (Absurdmoncher, voor de nieuwsgierigen onder jullie, foto's te vinden op mijn site, maar ze is bezet :p :D:D): 'wil je die van mij ook?' Ik: 'ok.' Dus ik heb 'm net zo hard tussen haar tanden weggevist :D:D:D Andere vriendin en de jongens keken ons heeeel vaag aan :D:D:D LoL... |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
eerst wat ijs eten of bijvoorbeeld ff op een ijsblokje zabbelen, dat is kewl
|
Ijsblokjes...toen het heel warm was :o
|
alle manieren onderhand...
|
Citaat:
:D X |
ondersteboven idd.. maar dat gaat helemala niet.. hebben we ontdekt.. haha verder ijsklontjes zijn iijg wel leuk en uhmm.. heel veel dingen wel :D
|
Citaat:
|
Jah, lolly doorgeven!!!
:cool: |
Citaat:
|
ff vraagjuh hoor ooit banaanzoen uitgeprobeerd?
|
ondersteboven is lief!
met voedseldingen: chips, cake, ijsklontje, lolly, breezer, cola, bitterlemon, sperma.. :eek: :o, druiven, aardbeien, slagroom, chocola, m&m's, snickers, uhh -vanalles... |
Citaat:
hehe on-topic: ik alleen ondersteboven |
jaaa,
met koek JAMMIE Me LOVES snoepkusjes :p |
hmm... nee, volgens mij niet.
|
Citaat:
|
met een flurry, slush puppy (ijssies) en natuurlijk snoepjes. Maar chocola is minder, plakt zo ernstig. Maar wel erg grappig en lekker allemaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
hehehhe, niet hockey, maar geen kakker :p twijfel twijfel :p ontopic: hmm, geen andere dingen erbij,maar tong/lipen tanden doen wonderen ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
eerst ijsblokje in mijn mond, hij schrok :D
en een keer op vakantie sat ik een jongen te zoenen 'wft heb ik nu weer in mijn mond' een muntje, was zijn laatste dag dus hij ging toch nooit meer naar die discotheek. vond het wel raar toen. |
Met kauwgum. :rolleyes: :p
|
huh .... alleen met rook (van tabak en weed :p )
|
Ook met cola en kauwgom, nog meer snoepjes maar staat me niet meer bij wat :)
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
niet met chocola kweet eigenlijk niet echt o ja aardbeien...
|
Met kauwgom, verder niet echt iets volgens mij.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:53. |