![]() |
zoekmachines
Het zal allemaal wel heel simpel zijn, maar ik krijg het niet voor elkaar om mijn site, www.gootjes-allplant.com , in een zoekmachine te krijgen. Ik heb me al aangemeld bij google, ilse enz. Dat is zelfs al een tijd geleden.
Heeft iemand ervaring en kan diegene mij dan vertellen wat ik het beste kan doen? |
komt er vast wel in...
je hebt prof (dure) aanmelders en je hebt er proggies voor... maar de zoekmachines speuren zelf het web af naar sites; is belangrijkste bron |
als je ff meld welke zoekmachines..
|
Heb je wel een goede omschrijving van je site gegeven? En de juiste trefwoorden opgegeven? Anders staat hij er wel in, maar vind je hem nooit...
|
Ik heb hem onder andere bij Google en Ilse aangemeld. Ik had in die tijd trouwens nog geen META-tags. Ik heb vandaag in de index.html een descryption- en een keywords-METAtag geplaatst. Ik weet niet wat ik nog zou kunnen doen om de site aangemeld te krijgen..?
|
Bij www.addme.com kun je je site bij een aantal zoekmachines toevoegen... Dat bannertje wat je zou moeten plaatsen is gelul, ookal zouden ze het controleren, ze kunnen je aanmelding bij de verschillende zoekmachines toch niet terugdraaien... ;)
|
Citaat:
Kan toch automatisch gecontroleerd worden of het erop staat... |
Ze zeggen volgens mij aan het einde van de procedure "zet dit ding op je site als dank!!", en dan kunnen ze er dus weinig meer aan doen... ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |