![]() |
Versieren..
Hoe krijg ik het voor elkaar dat een jongen 8er mij gaat dansen??
Want ze staan wel achter mijn vriendin te dansen maar niet 8er mij.. Heeft iemand misschien een paar tips ofzo..?? |
oh, gewoon een truitje aan trekken waar je een heel laag decolleté in hebt. Had ik gister en het werd echt irritant die vieze gasten achter je aan, ik ben dat niet zo gewend :o
|
vragen?
Maar waarom wil je ze achter je? Dan zie je niet wat ze doen enzo |
Citaat:
whgahahahah h:D roflmao is dat al op je 13e tegenwoordig? zo van "oochie wally wally, oochie beng beng" hah, ik kom niet meer bij :D:D"(y) |
zorgen dat je een lekkere ass hebt werkt goed denk ik
|
Citaat:
een lekkere ass op je 13e? |
Ik zeg. Schoudervulling doet wonderen.
|
HAHAHA!
:nono: |
Ach jeetje :(
|
Citaat:
|
Pfff...Ik heb niet eens de tijd en de wil om achter je te dansen. Er zijn genoeg andere hitsige mannen! :p
Ik dans liever in mij eentje! :cool: Btw...wat een fucking doelloos topic! :rolleyes: |
komop niet zo spammen
ik heb hetzelfde probleem :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zal maar je eerste post zijn op dit forum :|
|
Koop felroze oorbellen, een paar puntschoenen, een parelketting van 2 meter voor om je nek, een g-sus vest en niet te vergeten het alom beruchte drankje in je hand.
|
Waarom wil je jongens achter je hebben dansen :eek: maar kan ook aan mij liggen, ik kom niet uit het oochie wally wally, oochie beng beng wereldje,
en alsje 13 bent, kun je dan niet nog effe kind blijven??? je weet wel, Idols en de penny pony magazine, een op de 8 vrouwen komt klaar van paardrijden, is vast meer dan het aantal vrouwen dat klaarkomt tijdens het dansen met een man :cool: |
Als je dat zo graag wilt.... :s vraag dan eens aan die vriendin van je hoe zij dat dan voor elkaar krijgt. :rolleyes:
Ennuhm.... waarschijnlijk gebeurt dat heus wel bij jou.. als je dat zou willen... misschien doe je juist TEVEEL je best hee... xxx |
Citaat:
|
Citaat:
|
hang je kont vol met 20 euro bil jetten (ha ha :rolleyes: )
|
het ligt aan je uitratraling
als je zoiets hebt van ja ik wil t!kom achter me staan dan gebeurd dat ook. als je twijfelt dan straal je dan uit dus dan lukt t niet. verder vrij nutteloos, je bent 13 en dus nog niet hopeloos |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |