![]() |
Coheed and Cambria
|
ik ken t niet
wat is t voor iets? |
Geweldige band, ik denk dat jij op dit forum vele medestanders zult vinden...
|
ik bedoel maar, ze komen 23 mei in tilburg(013) en 24 mei in amsterdam (melkweg.)
die nieuwe cd is de sjit ik luister em echt super veel... ik ga dan ook naar tilburg toe om daar de longen uit men lijf te schreeuwen..rock owja ik denk dat er ook veel mensen gaan zeiken over die stem van de zanger maar dat is dus fokkin vet(dat vind ik dan he :)) p.s er staan mp3's op die site |
ja maar wat voor soort muziek is t nou? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb de naam al zo vaak langs zien komen op t forum dat ik wel ff benieuwd was wat het nou eigenlijk was voor muziek |
ja wat moet ik zeggen emo achtige....beetje moeilijk uitteleggen luister maar dan weet je het(die mp3 moet je wel d'loaden van hun nieuwste cd want die is het leukst. die productie is beter)
|
whahahaha nee idd hier vind ik dus geen hol aan
wat heeft die zanger een wijven stem zeg :s (n) maar ja veel plezier bij je concert alsnog |
eerst kon ik er echt niks mee...maar nadat ik ze live heb gezien ben ik steeds meer naar hun gaan luisteren. Sommige nummers zijn erg goed.
|
Citaat:
P.s ik zie ook veel bekende namen van ASICE cool |
Citaat:
|
:D
een jaar of 2,3 terug zou ik dit misschien nog wel n beetje ok gevonden kunnen hebben maar idd ik vind de stem gay en de muziek te soft |
Ik vind het echt een zo nu en dan band de muziek is wel degelijk goed en lekker maar ik moet er echt voor in de stemming zijn om het op te willen zetten.
|
Citaat:
|
true,true....
|
hier is trouwens al een topic over hoor
mijn mening over coheed is al bekend hier... |
super vette band!
moet zeker weten een van die data's er naar toe! :) |
Citaat:
|
Wat vind jij van [vul bandnaam in] topics zijn stom, behalve als niemand de band nog kent of de band héél vet is. Ik vind C&C vet maar toch is het een stom topiccc
|
wel leuke band, goede muziek om sex op te hebben
|
Citaat:
en ja, ik luister er niet naar. ik heb kennelijk wel iets beters te doen. |
wat een pussy muziek ;)
*nee geintje..,maar tis echt niks voor mij |
KLOTE MUZIEK.
Emo wannabe's. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat kan het ook zijn ja (n) |
emo :P
|
Ik vind het maar niks :)
|
Citaat:
|
Heb 2 mp3's van die site gedownload. Klinkt vet. Ben benieuwd naar meer.
|
haha dit is ook echt de meest kutste band die ik ken zeg
maar toch, wel grappig als in check de video: http://www.evrhq.com/video/coheed/qt...favor-high.mov die grote beer met dat piepstemmetje :cool: |
Citaat:
|
naja opzich wel
maar in mijn enthousiasme vond ik 5 minuten lang dat ff de kutste band |
ik vond die band klote, vanwege de zanger, met een irritant stemgeluid
Maarten (ASONLDUDE) zei laatst dat ik toch eens 'delirium trigger'moet luisteren. heb ik gedaan en was onder de indruk. heb een kopietje gemaakt van die 'second stages' en vind het een redelijke cd. niet supergoed, maar zeker niet slecht. Ik weet niet hoe die 2e is, moet ik nog uitchecken, maar mensen die afknappen op stemgeluid : vaker luisteren. het went. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |