![]() |
Gevoel eerste keer?
Hoe voelde het toen je het voor het eerste keer deed?
|
Geil.
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo een gevoel dat je nog nooithebt gevoeld ;) |
intens, beetje pijnlijk, goed
|
Hemel op aarde :)
|
ik vond t tegen vallen ik had er meer van verwacht
|
Precies wat ik verwacht had eigenlijk.
|
Erg vreemd, was wel even wennen hoor..
|
de lekkerste keer dat ik klaar kwam. Daarna was de sex stukken minder vond ik. Raar maar waar
|
Zeer pijnlijk
Meer weet ik er eigenlijk niet meer vanaf. |
Citaat:
|
gaf me een 'vol' gevoel :bloos: maar wel heel lekker en was ook wel beetje wat ik verwacht had te voelen dus (y)
|
Godsgruwelijk pijnlijk :o
|
Niet zozeer lichamelijk goed (het voelde wat ongemakkelijk en een beetje schuurderig, maar deed niet echt zeer), maar het was (en is steeds) gewoon zo vreselijk intiem, heel bijzonder..
|
"Au."
|
Fijn, en erg verliefd
|
intiem lief pijnlijk raar
|
pijnlijk > redelijk > best lekker > ga door, ga door... :o ;)
Maar vooral, heel intiem natuurlijk, ik vond het heerlijk :) |
heel erg pijnlijk, net een marteling, alsof er met een mes in mn binnenkant werd gesneden..nee, de eerste keer was niet bepaald leuk:) Ik had achteraf ook een beetje zelfmedelijden vanwege het feit dat mijn ex echt niets had gedaan om de boel romantisch te maken (tenzij je tupac op de achtergrond mooi vindt :rolleyes: ). Ach ja, oefening baart kunst;)
|
Ik vond 't erg lekker en fijn en leuk, na afloop kon ik niet meer ophouden met lachen omdat ik het zo'n leuk idee vond dat ik sex had gehad :D (tijdens lachte ik niet hoor, daar was het te fijn voor)
|
ik had me er veel meer van voorgesteld, twas dan ook beide onze 1e x, maar had zoiets van huh nu al voorbij hij zat er net in haha mja oefening baard(e) kunst, maar t was erg lachwekkend haha maar t was leuk!
ik d8 wel van oohw je leest overal dat t kei pijn doet enzo, ik had 1 sec zoiets van auw maar was meteen weer weg eigenlijk |
Alsof ik vloog... hoog tussen te wolken met een stralende zon :rolleyes:
|
Citaat:
|
Vreemd, alsof 't niet werkelijk gebeurde. :o
|
Citaat:
hehe dat heb ik ook :bloos: |
Citaat:
|
de actie zelf was opluchting (we hadden al vaker geprobeerd maar lukte niet.. kwam er niet in :D), en tevens een beetje vreemd maar wel lekker.
Achteraf had ik het gevoel dat ik nu 'echt een man was' (haha nee echt), en ik had geloof ik constant een bigsmile op m'n face staan. :D |
beetje pijnlijk, maar vooral lekker.
eigenlijk wel wat ik me er van voor had gesteld. geen vuurwerk ofzo, maar gewoon 'best leuk' |
Voor de mannen: Geef het hetzelfde gevoel alsof je mastrubeert, en dan klaarkomt?
Voor de vrouwen: Waarom doet het pijn? :o ik weet het zelf eigenlijk niet :bloos: |
na de tijd zwaar klote alles ging wat maar mis kon gaan geloof ik.
2x was echt super (wel met een ander meisje trouwens). greetzzz Speedy |
Deed zoveel ***PIJN*** dat er nog een woord moet voor uitgevonden worden. En ik had een lief vriendje, was opgewonden genoeg, etc... al die romantische blabla helpt dus niet altijd, soms moet je er gewoon door...
PS: gelukkig ging het keer na keer beter |
Ik was doodsbang, maar ook erg opgewonden en het was zo spannend...en het deed even een beetje pijn, en toen was het zo lekker...zo heet. De eerste keer sex was meteen een van de heftigste geilste en heetste neukbeurten die ik ooit heb gehad.
Hij was ook lief voor me hoor, maar we werden voornamelijk helemaal gek van elkaar. En eventjes hadden we een link, waren we verliefd, dus die magic hebben we wel gehad. Het was een ONS. Erna werd ik zonder eten de deur weer uitgezet en ging hij met zijn vriendin op vakantie. Tsja. Toch zou ik het zo weer overdoen. |
ik had er meer van verwacht en was precies of er stront uit mijn gat ging komen :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uhmm
*is dit het nou?* *hoort dit zo?* naja, was niet veel spectaculairs.. wat zeg ik, helemaal niet... :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
WTF??? |
Citaat:
En het kan een beetje pijn doen doordat het maagdenvlies (wat geen vlies is, maar een ribbeltje langs de binnenkant van de vagina) misschien nog niet veel gewend is en dus wat kan inscheuren of uitrekken. Maar die pijn hoort niet meer dan een seconde te duren. |
Citaat:
|
deed belachelijk veel pijn maar t was ook wel lief.:)
|
Citaat:
|
Auauauauaua ..hehe eindelijk erin ...uuuh hmm dit gaat wel erg diep..oke oke we komen op gang....aaah mijn blaas wordt platgedrukt, hoort dit ? ...hmm ik moet plassen
Ik vond het niet lekker, het voelde gek. Na afloop was ik wel blij en erg trots op mezelf :p |
dope (y)
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het ging veel te snel en hij wilde alleen maar aan zn trekken komen. Maar de eerste keer met mn tweede vriendje (voor hem de 1e keer) was heel fijn, lief, geil en mooi. Het voelde alsof het toen pas mn eerste keer was. Echt heel mooi. Mijn echte eerste keer was wel iets waar ik later spijt van had. Maarja. Het is toch nog goed gekomen.
|
Citaat:
wtf jij bent gewoon hilarisch grappig :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |