![]() |
mis je verschrikkelijk
misschien is het een ideaalbeeld
gecreëerd in het afgelopen eenzame jaar zodat ik je meer en meer ga missen en wordt het gevoel steeds meer onbedwingbaar ik wil schreeuwen dat ik je mis ik wil je vastpakken en je smeken om mij te zien en om mij te horen om je niet langer van me los te weken maar beetje bij beetje gaat het stuk is niets meer zoals het eens was en zal ik je gedachten over mij niet meer zien zoals ik het ooit nog in je ogen las het breekt mijn hart in ontelbare stukken elke keer dat ik verdriet heb om jou heb ik dat jaar in een leugen geleefd meende je niet dat je nooit bij me weg wou? ik mis vooral jou gestalte om me heen onze gesprekken en ons 'houden van' het zijn niet speciaal onze zoenen en onze nachten waar ik misschien nooit meer zonder mee kan maar de persoon die jij ooit voor me was mijn maatje, mijn buddy, mijn vriendin dat jij ook dàt zomaar hebt kunnen laten gaan waar heb ik dat aan verdiend? jij laat me nu zien dat je zonder me kan al is dat misschien alleen van buiten want ik denk dat je diep in jezelf ook wel weet dat jij je hart niet helemaal voor mij wil sluiten ik weet best dat ik veel voor je betekende ik was je eerste meisje, ook je beste vriendin maar ik kan mezelf pijnigen met wachten op jou maar ik vraag me af, wat heeft het voor zin? jij hebt gekozen voor een leven waar ik niet meer in hoor en voor het vergeten voor onze diepe verbintenis maar dat houdt niet in dat ik nu na een jaar je niet meer verschrikkelijk mis |
Dat kan korter :p .
Nee, ik vind hem een beetje langdradig en de rijm verpest het geheel een beetje, omdat die zo onnatuurlijk overkomt. En wou is toch geen woord, het is toch wilde?(nou ja, dichterlijke vrijheid) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37. |