![]() |
vriend van broer
heeey allemaal..
ik ben helemaal verliefd op de vriend van me broer. ik heb nu een paar keer met hem gechat, maar op iemand anders haar emailadres. Steeds neem ik me weer voor om tegen hem te zeggen wie ik ben en dat ik hem leuk vind, maar hoe moet ik dit doen, want hij komt zo'n 4 keer per week bij ons thuis.... |
Heb je het idee dat het wederzijds is? Gewoon een keer irl wat meer aandacht aan hem besteden, en het 'm een keer vertellen.
Denk je dat het niet wederzijds is? Niks doen. |
Waarom zegt iets mij dat dit nogal lastig kon worden. Allereerst zal hij reageren van 'WAT? Was jij dat niet?' dan zal hij niet begrijpen waarom je met hem gechat hebt je voordoende als iemand anders. Met een beetje geluk gaat ie dan nadenken of ie je leuk vind of niet en DAN kan je zien of ie je leuk vind.
|
Uhm, vraag meer aandacht, in positieve zin. Probeer er achter te komen of hij je leuk vindt, of niet.
|
forceer niets, informeer eens bij je broer?? als hij tenminste niets doorverteld.
Mark :cool: (die zelf 2 jaar verkering heeft gehad met de zus van toendertijd zijn beste vriend) |
Gewoon zelf toevoegen op MSN, zeggen dat je dat e-mail adres van dat meisje hebt gekregen en met hem beginnen te kletsen. Als hij dan eens thuis langskomt bij je broer ook gewoon met hem beginnen te kletsen, geïnteresseerd in hem zijn, leuke en lieve dingen zeggen... totdat het hem langzamerhand duidelijk wordt dat je hem wel leuk vindt.
|
Citaat:
Jongens vinden het leuk om aandacht te krijgen van meiden. Vooral omdat wij altijd degene zijn die op veroverjacht moeten. Mark :cool: |
dat meisje heeft zijn emailadres van mij gekregen omdat ik hem niet durfde in te voegen :bloos:
|
Citaat:
|
Offtopic: Snowboarder, jij hebt een leuke sig! :D
|
Citaat:
Offtopic 2: Praat jij niet meer op msn:o |
Citaat:
|
Citaat:
En nu weer ontopic! :) |
hij was net hier.....maar ja, ik durf natuurlijk weer nix te zeggen he :mad:
Ze gingen trouwens ook meteen naar de kamer van me broer... :( Ik wordt echt helemaal gek van mezelf :confused: T moest er ffies uit hoor, srry... |
Citaat:
Loop gewoon een keer bij je broer de kamer op en dan zeg je (naam broer) mag ik even alleen zijn met (naam van die gast)?!!!! En dan ga je naast hem zitten op bed ofzo. En dan zeg je.. Hey.. weetje... Ik ben gek op je. :bloos: |
Ik zou niets doen trouwens, want als iets erg is voor een broer, dan is het wel als zn zusje met zn beste vriend heeft ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |