![]() |
Stel je zou......
Stel je voor.
Abramovic belt je morgen op en geeft je zo veel geld je nodig hebt om een team te maken. (je moet hierbij denken dat elke speler haalbaar is en bij jouw team zou willen spelen). Geef hier je basis: Code:
Casillas |
Ik zou alleen maar NAC spelers nemen :p
|
Citaat:
|
Opstelling die ik samen met een vriend tijdens Aardrijkskunde gemaakt heb:
Doel: Casillas Verdediging: Gallas, Heitinga, Nesta, Maxwell Middenveld: Beckham, Ronaldinho, Zidane, Robben Spitsen: Henry, Kaka |
Das heel erg moeilijk, daar zou ik lang over na moeten denken en daar heb ik geen zin in, dus ik schrijf maar ff op wat me te binnen schiet (jij hebt trouwens zowat het beste team al neergezet):
Code:
Casillas |
Citaat:
|
Ik heb m'n oog gericht op de toekomst, dus Thuram, Nedved en Zidane komen er niet bij. maar goed:
Casillas ( concurentie slechter en het is een uitstekende keeper) Heitinga ( in potentie een van de beste verdedigers van de wereld) Nesta (beste verdediger ter wereld) Lucio (uitstekdende verdediger voor het Engelse voetbal) Cole (Is gewoon vrij goed. Ook nog erg jong) Beckham (de Engelse fans zien hem graag) Kaka (heeft alles om de beste van de wereld te worden) Vieira (Goede verdedigende middenvelder, ook niet heel oud.) Ronaldinho (spreekt voor zich.) Henry (een van de betere der wereld en de concurentie word slechter) Raul (zelde verhaal als Henry) |
iig Peter Zois op de goal ;)
|
Citaat:
(8) Say Uhh Ahh Fabio, Say Uhh Ahh Fabio! (8) :p |
Een leuk elftal he...
1. Casillas 2. Trabelsi 3. Stam 4. Nesta 5. Maldini 6. Galasek 7. Figo 8. Zidane 9. Henry 10. Ronaldinho 11. Robben |
Code:
Toldo |
Citaat:
Waar zijn Kromkamp en van Galen? ;) |
Citaat:
Dat vind ik tof van je. Je lijkt de Winkel van Sinkel wel. Je betaalt onnodig voor troep :p |
Citaat:
En Co natuurlijk als Trainer! :cool: |
doel: Robinson
verdediging vrnl: Stam, Ferdinand, Bridge Middenveld verd.: Keane&Davids Middenveld aanv: Scholes(rechts) Seedorf(midden) Nedved (links) Aanvaller: Sjevchenko&Owen Even uitleggen: elke keer dat je een stapel verdettes opeen stapeld wordt het een zooitje omdat ze elkaar niet kunnen luchten of zien en zichzelf alleen de belangrijkste vinden. Bovendien heeft dit elftal een brits tintje met 5 spelers uit het verenigd koninkrijk. Volgens mij zouden de karakters ook bij elkaar passen. Keane&Davids stoken de boel op. Seedorf is er voor de binding in de kleedkamer. en de rest zijn rustige zeer proffesionele spelers. Volgens mij een match |
Code:
Toldo |
Nouja vooruit dan maar geen tukkers?
---------------------------------1.Buffon -------------------2.Stam------3.Nesta------4.Carlos ----------------------------------5.Vierra --------------------------6.Zidane-----8.Nedved 7.Christiano Ronaldo-----------------------------11.Robben --------------------10.Ronaldinho -----------------------------------------9.Henry |
Citaat:
hahahahahahahahahaha :D :D :D :D idd niet VV Eijsden, maar een of andere eerste divisie club die op de 17e plaats staat. |
Citaat:
|
I believe we have a winner (y)
|
Citaat:
Maar let maar op: volgend seizoen wordt stukken beter! (y)(y)(y) |
excuses, ik wist dat MVV voorlaatste stond maar d8 dat dat de 17e plaats was, terwijl de eerste divisie natuurlijk 19 clubs heeft.
Heb MVV toch alweer te hoog ingeschat :| |
ik zou een vrouwen team neer zetten
|
Citaat:
|
Code:
Westerveld |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil deze spelers bij mijn club hebben, alleen Thuram weet ik niet zeker :o |
Code:
Beukenkamp |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 Inkoppertjes na elkaar. :cool:
|
Doel: Cassilas
Verdediging: Mancini, Stam, Rio Ferdinand, Roberto Carlos Middenveld: Beckham, Gattuso, Ballack, Robben aanval: Cassano, Henry Met de zogenaamde ruit op het middenveld. Bij mij bij iedere opstelling traditie :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
1. Vd Sar
2. Trabelsi 3. Samuel 4. Nesta 5. O'Brien 6. Seedorf 7. Figo 8. Zidane 9. Henry 10. Ronaldinho 11. Gronkjaer |
Gronkjaer vond ik vanavond anders echt bagger spelen hoor! Echt slecht, ondanks zijn briljante doelpunt.
|
Citaat:
*ziet bal over de achterlijn verdwijnen* mja, wel heerlijke goal dus :) |
Citaat:
Was zeker Evert Ten Apel? :D |
Citaat:
ik kijk de laatste tijd te weinig voetbal om die stemmen nog te herkennen :o Ik herken alleen die stem van Studio Voetbal, maar zijn naam wordt volgens mij nooit genoemd. |
wtf is er mis met Peter Zois? :mad:
|
Citaat:
helemaal niets!!!!!!!!!!! number9 vond het volgens mij een beetje onzin dat die in poll van beste doelmannen stond :p maar goed je kunt gewoon nog op hem stemmen, Twatboy ;) |
Dan komen we terug op mijn favo CM opstelling :D
Code:
Frey |
Todorov? Kan je nog beter Tsigalko nemen...
|
1. Toldo
2. Thuram 3. Stam 4. Nesta 5. Roberto Carlos 6. Viera 7. Zidane 8. Nedved 9. Ronaldinho 10. Henry 11. Raul |
Code:
Nigmantullian |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:28. |