![]() |
Hangen jullie de vlag uit?
Hangen jullie op Koninginnedag, 4 en 5 mei de vlag uit? Of alleen op een van die dagen, of op allemaal?
|
Wij hebben geen vlag.
|
Wij hebben geen vlag en hangen hem dus ook niet uit.
|
nee, hebben er wel 1, maar mijn pa is altijd te lui om hem op te hangen :o
|
Ik heb hier helaas geen vlag, anders had ik het wel gedaan. Niet zozeer uit respect voor de Koningin, de slachtoffers of de bevrijding, maar eerder omdat ik een vlaggenfreak ben en het wel mooi vind lijken.
|
bij ons hangt de vlag altijd uit op 4 en 5 mei
|
We hebben wel een vlag, ik geloof het wel.
|
Ik heb geen vlag.
|
Nooit en we hebben wel een vlag
|
ik vind het zo'n bullshit, die vlag uithangen
maar als ik niet oplet hangen ze 'm soms toch uit, vaak niet |
je mag hem toch ook nooit (officiel dan he) laten hangen snachts, en moet hem binnenhalen als het gaat regenen?
en zo fanatiek is me pa niet, (hij is de enige die er net bij kan om hem in die houder te doen) |
Wij doen niet aan zulke onzin.
|
Citaat:
|
wij hangen hem altijd buiten
's nachts naar binnen (voor zonsondergang) enzo |
hij hing vanaf vanochtend half stok, om 20.04 heeft mn vader hem op heel stok (??) gehangen. en hij heeft hem net binnen gehaald
en morgen gaa ie weer uit |
nee
|
Wij hebben geen vlag thuis. En dat vind ik helemaal niet erg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op koninginnedag hing ie wel buiten, vandaag niet, morgen zie ik morgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
en ja na de 2 min stilte moet ik vol stok |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij hebben er wel een, maar hangen hem nooit uit.
|
Wij hebben geen vlag, laat staan een vlaggenhouder. :D
|
Wij hebben geen vlag. :(
|
Citaat:
|
Ja, alledrie de dagen.
|
Wij hebben geen vlag.
|
Wij hadden nooit een vlag, maar omdat ik nu ga slagen, heeft mijn vader er een gekocht. Met Koninginnedag heeft ie m toen maar meteen opgehangen. Nu zijn mijn ouders er niet en hangt er dus ook geen vlag.
|
Ehehehm, op Koninginnedag meestal wel, maar volgens mij hebben we dat dit jaar vergeten :o:D en morgen hang ik hem niet op. Ben alleen thuis en te lui om dat ding van de zolder naar de kamer van mijn zusje te brengen en hem daar op te hangen.
Met carnaval hangen we uiteraard wel de carnavalsvlag uit. :cool: :p |
Onze vlag is verbrand door boze moslims
|
wij vlaggen trouwens nooit op koninginne dag
|
Ja, we hangen de vlag uit.
|
ik heb geen nederlandse vlag
kan slechts de italiaanse, ierse, britse, israelische en sovjetvlag gaan uithangen :D (mag ook niet zonder aanwezigheid van de Nederladnse vlag, geloof ik...) |
Ik heb een vlag met "Deathzone. No prisoners" Maar om die nu te gaan uithangen...? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Ik heb geen vlag. :( Mag ook niks 'aanbrengen' aan de buitenkant van het huis, dus al had ik er een, dan kon ik hem nog niet ophangen. Bij mijn ouders hing ik hem wel altijd uit.
|
Citaat:
|
Wij hebben geen vlag. En als we er eentje hadden, had hij nooit het daglicht gezien. Behalve toen ik geslaagd was dan... Hmmz..
|
Op Koninginnedag en 5mei!
|
Nee.
|
Citaat:
|
op 4 en 5 mei wel, met koninginnedag niet.
k vond t dit jaar trouwens best wel respectloos om vlaggen te gaan uithangen met koninginnedag. |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: we hebben wel een vlag ergens geloof ik, maar die hangen we nooit uit. |
ik weet niet eens of we een vlag hebben
|
We hebben geen vlag, en geen vlaggenstok, maar dat maakt niet uit wnat ik vind het stom
|
Nee, want wij hebben geen vlag.
Mijn ouders gaan deze maand er wel één kopen. Aangezien ik examen doe en ze verwachten dat ik slaag... mwahahahaha |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |