![]() |
Blond daaronder?
Een hele gekke vraag misschien, maar ik stel 'm toch (heb al zo vaak met het schaamrood op m'n kaken gezeten bij het schrijven op dit forum, dus dit kan er ook nog wel bij). Een vriendin van me heeft lichtblond haar (natuurlijk, niet gekleurd) en in de sauna zag ik dat ze ook heel licht schaamhaar heeft (jaja, niet lachen, ik zag het per ongeluk). De vraag waar ik nu al nachten van wakker lig (duh!) is: klopt het dat er een verband is tussen beide kleuren? Ik ben dus op zoek naar lichtblondje meiden met donker schaamhaar. :) Bestaan die?
Just curious! |
ja, die bestaan. Ik heb lichtblond haar en donker schaamhaar.
|
Volgens mij is er toch altijd een verband.. misschien dat het qua tint iets verschilt, maar zo'n groot uiterste als lichtblond en zwart, hmmm... ik heb het in ieder geval nog nooit gezien ;)
|
ja, ik heb ook lichtblond haar en ook donker schaamhaar (nee niet zwart, gewoon bruin ofzoiets)
|
Was het niet zo dat je schaamhaar dezelfde kleur als je wenkbrauwen was? Zoiets is mij ooit verteld, maar of het klopt heb ik geen idee van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb vrij lichtblond haar en donker (bijna zwart) schaamhaar maar ik heb ook vrij donkere wenkbrauwen dus het zou daarmee te maken kunnen hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen.
|
Citaat:
Citaat:
|
schaamhaar is lichaamshaar, net zoals okselhaar en wenkbrauwhaar enzo, en heeft dus dezelfde kleur, inderdaad:). De meeste blondines hebben geen lichtblonde wenkbrauwen, wel?
|
Ik heb donkerblonde haren en lichtblond schaamhaar. Net andersom telt da ook?
|
Ik heb vrij lichte wenkbrauwen, maar wel donkerblond schaamhaar. dan ben ik vast die uitzondering :)
Ik heb trouwens ook gehoord dan schaamhaar meestal een paar tinten donkerder is dan hoofdhaar... wat opzich ook niet gek is i.v.m. licht lijkt me |
Citaat:
Je schaamhaar is 1 of 2 tinten donkerder dan je gewone haarkleur. Geldt geloof ik ook voor okselhaar, maar dan weer niet voor je overige lichaamsbeharing. |
oeps, forum niet doorgelezen, het stond hierboven al.
maar ik geloof dat wenkbrauwen meestal weer matchen met je gewone haar kleur..toch? iig bij mij wel. Witblond, met zulke witblonde wenkbrauwen. Mn wimpers zijn zelfs in de zomer bijna onzichtbaar. Ahum |
Citaat:
mijn haar is een beetje rood/blond achtig en down there is het gewoon echt donker rood zo lelijk :bloos: |
Ik ben blond, en verder is alle haar wat ik op mn lichaam heb licht-licht blond, op mijn schaamhaar en oksel haar na dan, dat is licht bruin.
|
Als het "twee tinten donkerder" verhaal klopt, dan bestaat er dus geen lichtblond meisje met zwart schaamhaar...
Right? (ik denk het wel, heb het toch nog nooit gezien) |
Hoofdhaar = licht blond,
Wenkbrauwen = blond, iets donkerder dan hoofdhaar, Wimpers = heel donker, bijna zwart, Oksel-haar = heel donker, bijna zwart, Been haar = heel licht, Schaamhaar = heel donker, bijna zwart. Mijn schaamhaar is dus gelijk aan mijn wimpers en oksel-haar. Niet aan mijn wenkbrauwen. |
Citaat:
|
Het kan idd :) Hier een weetje voor iedereen: Je schaamhaar heeft dezelfde kleur als je wenkbrauwen, ga maar checken :p
|
Ik dacht altijd dat schaamhaar nooit echt blond was, maar meestal donkerder dan je (hoofd)haarkleur...
|
Citaat:
|
Ik heb donkerblond haar en zwart schaamhaar, en mijn wenkbrauwen zijn echt niet zwart hoor
|
Ik denk dat het ook wel scheelt dat je wenkbrauwen véél in de zon zijn, doordat je ze bijna nooit bedekt als je naar buiten gaat, en je schaamhaar juist ontzettend weinig in de zon is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08. |